Skift Take
– کالین ناگی
ما شاهد سیل پستهای لینکدین و حرفهایهایی بودهایم که اعلامیههای مطمئنی درباره آینده هوش مصنوعی میدهند. حقیقت این است که این مرحله ای از یادگیری، مشاهده و پرسیدن سؤالات زیاد است. قطعیت زیادی وجود ندارد، به این معنی که زمان مثمر ثمری برای برندهای مسافرتی است که آزمایش کنند و ببینند چه چیزی می چسبد.
یک بینش واقعی که از بحثهای بیشماری درباره ChatGPT و هوش مصنوعی خواندهام این است: «متوسط بودن اکنون رایگان است». میتوانید نسخههای وب را تایپ کنید، پستها و مقالات وبلاگ بنویسید و به طور کلی از هوش مصنوعی برای انجام بسیاری از کارهای سطح پایین تا متوسط استفاده کنید. اما فرصتهای بزرگتری برای برندها در زمینه مهماننوازی در عصر هوش مصنوعی مولد چیست؟ تعامل کارکنان و هوش مصنوعی چگونه کار خواهد کرد؟ چند نکته در مورد فضاهای فرصت:
تجانس بصری را با تصاویر برند و اجتماعی از بین ببرید
هوش مصنوعی امکان آزمایش های بصری جالب را فراهم می کند. خلاقها میتوانند با ابزارهایی مانند Dall-E2 از دستورات استفاده کنند تا تابلوهای حالت را از ساختارهای ایستا به مناطق در حال تکامل و بسیار متفاوت ببرند. مهماننوازی از برندهای مشابهی رنج میبرد، و با مشارکت خلاق انسانی و هوش مصنوعی، میتوان قلمرویی منحصر به فرد و متمایز بصری ایجاد کرد. در آینده ای نزدیک، لوگوها و عناصر بنیادی برندهای بزرگ توسط هوش مصنوعی مولد (با کمک یک مدیر خلاق انسانی) ایجاد خواهند شد. از فضا
آزمایش کنید و لحن برند را فشار دهید
مشابه کاوش بصری، ابزارهایی مانند Chat GPT را می توان برای تکامل سریع صدای برند و دستورالعمل ها استفاده کرد. با کار با یک کپیرایتر، میتوانید از دستورالعملهای برند و لحن موجود استفاده کنید و ورودیهای اضافی را برای افزودن عمق بیشتر یا عناصر جدید برای کپی کردن در موسیقی پاپ با مخاطبان جوانتر اضافه کنید، همه اینها در عین احترام به لحن برند اصلی. ابزارهایی مانند Moonbeam AI می توانند به محتوای اجتماعی و وب متمرکز بر وبلاگ کمک کنند و به عنوان دستیار نوشتن عمل کنند. ابزارهایی مانند EZ newswire از هوش مصنوعی برای ساده کردن فرآیند نوشتن و توزیع مطبوعات استفاده می کنند.
بهتر است مخاطبان و نظرات خود را سریع درک کنید
ابزارهایی برای کمک به بررسی انبوه بازخوردهای مصرفکننده، پستهای آنلاین و بررسیها وجود دارد تا به کسب بینش واقعی و ایجاد تغییرات در تجربه مشتری یا مهمان کمک کند. این یک فضای فرصت غولپیکر برای برندهای مهماننوازی است که به همان سرعتی که شرکتهای نرمافزاری نیاز به بازخورد و بازخورد دارند، دارند. ابزارهایی مانند Synthetic Users امکان تحقیقات کاربر را بدون استخدام برای بهینه سازی محصولات و شناسایی مسدود کننده های بالقوه فراهم می کند.
از حاکمیت بهتر برند اطمینان حاصل کنید
این یک نبرد مداوم در برندهای بزرگ مهماننوازی است تا اطمینان حاصل شود که محتوا مطابق با استاندارد برند در بازارها، هتلهای مختلف و همچنین در رسانههای تولید شده توسط کاربر است. حاکمیت برند قلمروی اصلی خواهد بود که هوش مصنوعی بخشی از کارهای سنگین را از بین خواهد برد. Brandguard.ai مجموعهای از مدلهای هوش مصنوعی است که بر اساس دستورالعملهای برند خاص یک شرکت آموزش دیدهاند و به تیمها اجازه میدهد تا داراییهای برند را با سرعت ماشین نظارت و اعتبارسنجی کنند. این سیستم «محتوای بازاریابی را برای ثبات برند امتیاز میدهد و پیامهای خارج از برند و هرزنامهها را فیلتر میکند».
از آرشیو الهام بگیرید
یکی از هیجانانگیزترین فضاها برای برندهای مهماننواز، رها کردن هوش مصنوعی در آرشیو، تصاویر، طرحهای تاریخی یک برند برای ایجاد چیزی کاملاً جدید است. تصور کنید که کل تاریخچه داستانی رافلز را مصرف کنید و از آن بخواهید چیزی کاملاً جدید را بر اساس یک دستور خاص ایجاد کند. فرصتی معنادار برای استفاده از تاریخچه آرشیو برای ایجاد محتوا و تجربیات جدید و جذاب برای مخاطبان وجود خواهد داشت. ما در اولین مرحله از این کار هستیم، اما زمانی که شرکتها بتوانند یک آرشیو سفارشی ایجاد و جذب کنند و سپس از هوش مصنوعی مولد برای ساختن از آن استفاده کنند، اتفاقات جالبی رخ خواهد داد.
موج بعدی مسافری که دارای هوش مصنوعی است را درک کنید
ابزارهایی مانند Chat GPT برای واسطه ها و لایه های ناکارآمد فضای آژانس مسافرتی عرضه می شود. در حالی که من مدتها استدلال کردهام که آژانسهای مسافرتی ارزش ایجاد میکنند، برندها باید پیامدهای این ابزارهای جدید بهعلاوه مسافران خودگردان هزاره (و Gen Z) را برای رزروهای مستقیم خود و چگونگی پیدا کردن آنها درک کنند. برای مثال، چه میشود اگر از Chat GPT بپرسم: «تظاهر کنید که یک مشاور سفر هستید: میخواهم تعطیلات خود را در تانزانیا در یک استراحتگاه فوقالعاده لوکس بگذرانم. لطفاً یک برنامه سفر و هتل را به من توصیه کنید و در مورد پروازهای داخل و خارج از کشور از جمله ترانسفر و پروازهای منطقه ای راهنمایی کنید. امروز، بخش اول این را می توان به سرعت پاسخ داد و فردا کل معادله انتها به انتها حل خواهد شد. ایجاد رابطه رزرو مستقیم با این مخاطبان (استفاده از هوش مصنوعی در جایی که آژانس مسافرتی قدیمی می نشست) فرصتی برای برندها خواهد بود.
خدمات مشتری را دوباره سیم کشی کنید
ناگفته نماند که آخرین موج چت ربات ها بسیار ضعیف بود. هنگامی که خدمات جدید در مورد هر سوال و پاسخ معتبری که تا به حال توسط مصرف کننده پرسیده شده است آموزش ببینند، تفاوت های ظریف، وضوح و خطوط تلفن کمتری در مواقع بحران وجود خواهد داشت. این کار باعث میشود که تیمهای انسانی بر روی راهحلها و ایجاد لحظات واقعی تعامل و لذت با مشتری تمرکز کنند، و نه صرفاً دریافت و ارائه نظرات.
در حال حاضر، غرب وحشی به شیوه ای سرگرم کننده است. و مطمئناً در سرعت عمل برخی از این ابزارها و پیشرفت ها تأخیر وجود خواهد داشت. اما برای آیندهنگرترین بازاریابها و مدیران برند، فرصتی وجود دارد که با هدایت بخشی از این تغییرات از جلو، ارزش تجاری را که بخشهای بازاریابی و برند به سازمان هستند، افزایش دهند. این یک فرصت شغلی است که یک بار میشود.
اعتبار عکس: هوش مصنوعی ممکن است مهمان نوازی را از بسیاری جهات متحول کند. در تصویر، پرسنل Groups360 و Hilton درباره یک راه حل رزرو برای بلوک های اتاق گروهی بحث کردند. منبع: هیلتون