از چپ: دکتر پاتریک مک گیل از شبکه بهداشت جامعه؛ مدیسون ماینر و درک استریت از DexCare
سلامت خردهفروشی و مصرف مراقبتهای بهداشتی روندهایی هستند که همچنان در حال تکامل هستند، اما چگونه به صورت آنلاین انجام میشوند؟ وبینار اخیری که توسط DexCare حمایت شده است به این موضوع پرداخته است، و بررسی میکند که چگونه روند مصرفسازی انتظارات مصرفکنندگان سلامت را تغییر میدهد، چگونه شرکتها از ابزارهای هوش مصنوعی مانند یادگیری ماشینی و Chat GPT برای بهبود تجربه بیمار استفاده میکنند، و چگونه درسهای آموختهشده از تجارت الکترونیک در حال انجام است. برای مراقبت های بهداشتی اعمال شود.
درک استریت، مدیر عامل DexCare، بحث را با مدیسون ماینر، رئیس رشد کاربران در DexCare، و دکتر پاتریک مک گیل، مدیر ارشد تحول در شبکه بهداشت اجتماعی رهبری کرد.
“هدف ما درک فرصت ها و چالش های پیش روی سهامداران مختلف در مراقبت های بهداشتی است که به دنبال گسترش تجارت الکترونیکی فراتر از خرید صرف تجهیزات پزشکی و در واقع به ارائه و فعال سازی دیجیتالی مراقبت ها به روش هایی است که به آنها در ایجاد روابط پایدار با مصرف کنندگان و بیماران کمک می کند.” استریت گفت.
به گفته ماینر، این شامل خرید بیشتر دسترسی به مراقبت، آسانتر کردن کشف مراقبت، مقایسه و یادگیری بیشتر در مورد گزینههای مراقبت از سوی مشتریان، و دسترسی سریعتر، آسانتر و شفافتر برای مشتریان است.
مک گیل مشاهده کرد، اما مشکلات زیادی در بهبود تجارت الکترونیک مراقبت های بهداشتی برای بیماران وجود دارد، به ویژه هنگامی که صحبت از اعمال نفوذ داده های آنها برای ایجاد یک تجربه بصری سفارشی تر برای بیمار می شود.
وقتی صحبت از سیستم های بهداشتی می شود، این عدم اعتماد ذاتی به امنیت داده ها وجود دارد. در مورد امنیت داده ها و حریم خصوصی داده ها چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد. آیا این داده ها امن هستند؟ قراره در جاهای دیگه هم استفاده بشه؟ سپس جزء حریم خصوصی وجود دارد. مک گیل گفت: داده های شخصی آنها، اطلاعات سلامت شخصی آنها چگونه در طول این مراقبت استفاده می شود؟ مراقبت های بهداشتی منحصر به فرد است زیرا به طور خودکار شخص ثالثی در این معادله پرداخت وجود دارد، خواه بیمه مدیکر، مدیکید یا بیمه تجاری باشد. بنابراین چگونه آن در طول این پیوستار پیش می رود؟ اغلب اوقات، این برای مردم بسیار گیج کننده است. چگونه می توانم سیستم سلامت خود را هدایت کنم، اما همچنین چگونه می توانم پوشش بیمه خود را دنبال کنم و چه کسی برای چه چیزی پرداخت می کند و من درگیر چه چیزی هستم؟
مک گیل اضافه کرد که تا آنجا که به توصیهها مربوط میشود، معمولاً مراقبت از طریق دهان به دهان انجام میشود. مردم از خانواده و دوستان می پرسند که کدام ارائه دهنده را توصیه می کنند. چگونه می توان آن را به فرمت دیجیتال ترجمه کرد؟ در سایر صنایع، این رسانه های دیجیتال، تلویزیون، فیلم ها و ویدیوها هستند که از طریق قرار دادن محصول بر تصمیم افراد تأثیر می گذارند.
مک گیل گفت: «من واقعاً فکر میکنم وقتی شروع به صحبت در مورد این ایده مصرفگرایی میکنیم، این ایده بسیار پیچیده، خیلی سریع و بیشتر از سایر صنایع میشود.
مک گیل خاطرنشان کرد: یک چالش این است که عدم تطابق عرضه و تقاضا وجود دارد. فناوری باید برای حمایت از مراقبت های بهداشتی دقیق مورد استفاده قرار گیرد – مراقبت مناسب در زمان مناسب با ارائه دهنده مناسب. و اینجاست که همه چیز واقعا پیچیده می شود.
برای دسترسی به فایل ضبط شده وبینار، لطفا کادر زیر را پر کنید.