Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟

مارس 5, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ابزار نوشتن هوش مصنوعی، ChatGPT توسط OpenAI اخیراً در جامعه فناوری سر و صدا ایجاد کرده است. OpenAI GPT-3 را در سال 2020 منتشر کرد. مدل یادگیری ماشین شبکه عصبی می تواند متنی را بر اساس مجموعه داده هایی که روی آن آموزش دیده است تولید کند. با ChatGPT، OpenAI این مدل را بیشتر بهبود داده است تا مکالمات تعاملی بیشتری را برای کاربران فراهم کند.

اطلاعاتی در مورد تراز ChatGPT، برنامه هایی برای بهبود آن، دادن کنترل بیشتر به کاربران، و افکار اولیه در مورد ورودی عمومی: openai.com/blog/how-shoul…

ابزار نوشتن هوش مصنوعی فراتر از انتظارات بوده و خانه های تجاری در سراسر جهان را مجذوب خود کرده است. امکان مدیریت ChatGPT تعاملات مشتری مانند خدمات مشتری و پاسخ‌های خودکار یکی از چشم‌اندازهای بالقوه این ابزار است.

اما اینکه این مفهوم چقدر امکان پذیر است و اینکه آیا می تواند جایگزین چت ربات های معمولی شود یا خیر، موضوع متفاوتی است.


ChatGPT در مقابل چت ربات های سنتی

تفاوت بین ChatGPT و چت ربات های سنتی

مفهوم تعامل با پاسخ های تولید شده توسط هوش مصنوعی مدتی است که وجود داشته است و طبق گزارش ها، کاربران با گذشت زمان بیشتر پذیرفته شده و استفاده از آنها را افزایش می دهند.

اما وقتی صحبت از چت بات‌های سنتی و ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی به میان می‌آید، تفاوتی بین این دو وجود دارد، حتی اگر هر دو برای تولید خروجی‌ها به آموزش دستی داده نیاز دارند.

ChatGPT یک تولید کننده متن متمایز هوش مصنوعی است که بر روی اطلاعات جمع آوری شده از اینترنت و جمع آوری شده در یک پایگاه داده عظیم آموزش دیده است. این بدان معناست که آموزش پاسخ‌های آن عمدتاً مبتنی بر تعاملات انسانی برای تقلید از ویژگی‌های چت است. بنابراین، می‌تواند هر شکلی از ورودی را به خود اختصاص دهد، حتی اگر به وظیفه تجاری مورد نیاز مرتبط نباشد.

در همین حال، چت بات‌های سنتی عمدتاً پاسخ‌های مبتنی بر قانون یا جریان دارند. پرس و جوها، راه حل ها و تغییر مسیرها از قبل در چت بات ها برنامه ریزی شده اند و کاربران را به سمت راه حل های اختصاصی هدایت می کنند. آنها نمی توانند اطلاعات یا پاسخ هایی را خارج از پاسخ های اختصاصی خود ارائه دهند.


مزایا و معایب ChatGPT

همانطور که ممکن است جذاب به نظر برسد، تولید کننده متن AI از OpenAI دارای جوانب مثبت و منفی است. آنها به طور فزاینده ای در محیط های تجاری که ارتباطات داخلی و خارجی روان کلید حفظ گردش کار حرفه ای است، اهمیت بیشتری پیدا کرده اند.

اجازه دهید نگاهی به جوانب مثبت و منفی ابزار هوش مصنوعی در کسب و کار بیندازیم:

طرفداران

1) تحقیق: موقعیت هایی که نیاز به تحقیق از طرف ارائه دهنده خدمات دارند را می توان از ابزار نوشتن هوش مصنوعی تهیه کرد. با پایگاه داده وسیع اطلاعات و آموزش، می تواند مطالب تحقیقی را با سرعت قابل توجهی تولید کند.

2) اصلاح کدها: کاری که چت بات ها نمی توانند انجام دهند این است که به نوشتن کدهای برنامه نویسی کمک کند. اگرچه کیفیت کدها ممکن است بسته به نیازها متفاوت باشد، ابزار هوش مصنوعی می تواند به هموارسازی کار کمک کند.

3) دامنه بالاتری از تعاملات: ChatGPT برای ارائه تجربه ای شبیه به انسان ساخته شده است و بنابراین می تواند طیف بالاتری از پاسخ ها را برای کاربران نسبت به پاسخ های خطی چت بات های سنتی داشته باشد.

4) دامنه بالاتر مفاهیم: هنگامی که وظیفه تولید ایده ها را بر عهده دارد، می تواند به سرعت پایگاه داده خود را غربال کند و چندین مفهوم را در مورد هر موضوعی در عرض چند دقیقه توسعه دهد.

5) ترجمه ها: یکی دیگر از زمینه هایی که ابزار هوش مصنوعی نشان می دهد ترجمه است. به دلیل آموزش مکالمه به چندین زبان، می توان از آن برای ترجمه استفاده کرد.


منفی

1) پاسخ های متنی: ChatGPT برای مکالمه بر اساس ورودی های کاربر آموزش داده شده است. اما فاقد اطلاعات متنی در مورد موضوع مورد بحث است. این می تواند مکالمه را به بیراهه بکشاند و نتایج ناخواسته ای ایجاد کند.

2) ارتباط: پاسخ های ایجاد شده اغلب به موضوع بحث بی ربط هستند و می توانند خروجی های نادرست، گیج کننده یا بحث برانگیز برای کاربران ایجاد کنند. این چیزی است که یک مکان تجاری نمی تواند ریسک کند.

3) داده های جانبدارانه: از آنجایی که بیشتر آموزش های آن بر اساس تعاملات انسانی است، می تواند پاسخ های مغرضانه مشتری را نیز دریافت و اجرا کند. این می تواند منجر به تعاملات غیرحرفه ای یا توهین آمیز شود که به طور فعال در مکان های تجاری اجتناب شود.

4) نگهداری: ابزار هوش مصنوعی به مقدار زیادی داده برای اهداف آموزشی نیاز دارد. بنابراین، کسب‌وکارهایی که به چنین پایگاه‌های اطلاعاتی دسترسی ندارند، برای آموزش و حفظ مدل زبان برای استفاده شخصی‌شده و متمرکز تلاش خواهند کرد.

5) حریم خصوصی: پایگاه داده مورد استفاده برای آموزش می تواند شامل اطلاعات حساسی باشد که می تواند منجر به مشکلات امنیتی و حریم خصوصی در مورد داده های کاربر شود.

6) کارایی: با وجود داده های بیش از حد در دسترس، یک مشکل عمده می تواند عدم کارایی در ارائه نتایج دقیق و هدفمند برای کاربران باشد. این مشکلی برای چت بات ها نیست زیرا خروجی های اختصاصی از قبل تعیین شده اند.


اگرچه ChatGPT مزایای متعددی نسبت به ربات‌های چت سنتی دارد، اما می‌تواند در محیط‌های تجاری که کارایی را به روان بودن ترجیح می‌دهند نیز کوتاهی کند. به همین دلیل و آشنایی کاربر با چت بات‌های سنتی، این ربات‌ها هنوز یک انتخاب مؤثر برای بسیاری از مشاغل هستند.

ما در حال توسعه ابزار جدیدی برای کمک به تمایز بین متن نوشته شده با هوش مصنوعی و نوشته شده توسط انسان هستیم. ما در حال انتشار یک نسخه اولیه برای جمع آوری بازخورد هستیم و امیدواریم بتوانیم روش های بهبود یافته را در آینده به اشتراک بگذاریم. openai.com/blog/new-ai-cl…

با ChatGPT، نسخه “تجارت” احتمالاً مقدمه ای مؤثر خواهد بود زیرا آموزش اطلاعات و ارتباطات می تواند صرفاً بر اساس الزامات تجاری و تعامل رسمی باشد. اما این باید دید.

پاسخ های انسان مانند جذاب هستند و به طور بالقوه می توانند در آینده بسیار مورد استفاده قرار گیرند. ابزار هوش مصنوعی هنوز بهینه سازی نشده است و ربات های چت سنتی را گزینه های قابل دوام و ایمن برای مشاغل می سازد.

توجه: ممکن است از لینک های موجود در مقاله کمیسیون کمی دریافت کنیم.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

ChatGPT برای این کلاس درس ASU چه می کند؟

نوشته‌ی بعدی

من از ChatGPT پرسیدم کجا باید در انتاریو زندگی کنم و 5 انتخاب آن به طرز عجیبی دقیق بود

نوشته‌ی بعدی
من از ChatGPT پرسیدم کجا باید در انتاریو زندگی کنم و 5 انتخاب آن به طرز عجیبی دقیق بود

من از ChatGPT پرسیدم کجا باید در انتاریو زندگی کنم و 5 انتخاب آن به طرز عجیبی دقیق بود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار