Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

PopMenu از ChatGPT برای معرفی اتوماسیون به بازاریابی دیجیتال استفاده می کند

می 20, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
PopMenu از ChatGPT برای معرفی اتوماسیون به بازاریابی دیجیتال استفاده می کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

OpenAI و ChatGPT بحث غرفه فناوری در نمایشگاه ملی رستوران 2023 هستند، زیرا هوش مصنوعی مولد شروع به تبدیل شدن به ابزار مهمی در جعبه ابزار اپراتورهای رستوران می کند، روندی که قبلاً به آن اشاره کرده بودیم.

آخرین رهبر فناوری که به انقلاب مولد هوش مصنوعی پیوست، PopMenu است، که به تازگی یک ویژگی جدید را به عنوان بخشی از مجموعه قابلیت‌های پلتفرم فناوری معرفی کرد که از ChatGPT برای پیشنهاد، زمان‌بندی و نوشتن کمپین‌های بازاریابی دیجیتال به طور خودکار استفاده می‌کند. PopMenu می‌تواند داده‌های مهم اپراتور از جمله رفتار مهمان، تاریخچه سفارش‌ها و عملکرد کمپین‌های بازاریابی قبلی را به ChatGPT «تغذیه» کند و سپس هوش مصنوعی محتوای پیشنهادی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و متن‌ها را برای ارسال به مشتریان و طرفداران

مربوط: Popmenu رستورانی را برای تجربه چالش های اپراتور افتتاح کرد: این چیزی است که آنها یاد گرفتند

“به عنوان یک انسان، لازم نیست به پلک زدن یا نفس کشیدن فکر کنید – اینها همه چیزهای خودکار هستند، بنابراین ما سعی می کنیم به این فکر کنیم که “نسخه پلک زدن و نفس کشیدن در جنبه بازاریابی رستوران چیست؟” برندان سوینی، مدیر عامل و بنیانگذار PopMenu در مصاحبه ای اختصاصی به Nation’s Restaurant News گفت. “فقط آن را بسازید تا مجبور نباشید به این چیزها فکر کنید. [the AI] واقعاً کار می‌کند و می‌توانید آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می‌کند، اما سپس می‌توانید به تمرکز بر روی چیزهایی که واقعاً برای اداره رستوران شما مهم هستند، بازگردید.»

سوئینی گفت: بسیاری از داده هایی که ویژگی جدید ChatGPT برای ایجاد پست های رسانه های اجتماعی شخصی و پیام های بازاریابی ایمیلی استفاده می کند، به عنوان یک نتیجه طبیعی از استفاده از این پلت فرم گرفته می شود. بنابراین، PopMenu ممکن است بداند که چیزبرگر بیکن یکی از پرفروش‌ترین غذاهای شماست و می‌داند که یک پست رسانه‌های اجتماعی بر اساس تشویق مشتریان خود برای بازگشت و سفارش آن ایجاد کند. اپراتورها می‌توانند از ChatGPT بخواهند با استفاده از یک رویداد خاص (مانند ویژه سه‌شنبه Taco) یا یک آیتم منوی خاص، یک پیام بازاریابی از ابتدا ایجاد کند و می‌توانند لحن پست (از خانواده‌پسند گرفته تا شوخ‌آمیز یا هیجان‌انگیز) را انتخاب کنند. هوش مصنوعی یک پست رسانه اجتماعی ایجاد می کند که می تواند ویرایش یا تغییر داده شود تا یک پست کاملاً جدید ایجاد شود.

مربوط: آنچه هوش مصنوعی می تواند برای صنعت رستوران انجام دهد

PopMenu همچنین از هوش مصنوعی برای ایجاد کل کمپین‌های بازاریابی ماهانه بر اساس داده‌هایی که پلتفرم فناوری در حال حاضر تولید می‌کند و برخی ورودی‌های اپراتور (مثل اینکه چقدر می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی پست کنید یا برای مهمانان وفادارتان پیامک ارسال کنید) استفاده می‌کند. بر اساس داده‌ها و ورودی‌های شخصی‌شده، ابزار هوش مصنوعی PopMenu سپس یک تقویم رسانه اجتماعی و بازاریابی دیجیتال ایجاد می‌کند که به‌طور خودکار ایمیل‌ها، متن‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی را ایجاد و ارسال می‌کند بدون اینکه اپراتور مجبور باشد خودش آن را بنویسد یا زمان‌بندی کند.

سوینی گفت: «ما خیلی زود متوجه شدیم که رستوران‌ها برای تولید محتوا راحت نیستند. “در روزهای اولیه PopMenu، از اپراتورها می‌پرسیدم که در مورد ایمیل چه می‌کنند و آنها می‌گفتند، “من MailChimp دارم” اما بعد باید آن را بنویسند، و آنها دوست ندارند این کار را انجام دهند. برای این کار خیلی شلوغ است.»

البته، ChatGPT کامل نیست: دقت و منحصر به فرد بودن نگرانی هایی است که همه کاربران ChatGPT در بسیاری از صنایع دارند. به همین دلیل است که PopMenu به اپراتورها اجازه می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند تا محتوا را بررسی، ویرایش و تأیید کنند، و تا آنجا که ممکن است داده‌ها را وارد کنند تا محتوای منحصربه‌فردی ایجاد کنند که به نظر تولید شده توسط هوش مصنوعی نباشد.

سوینی گفت: «این واقعیت که ما نقاط شخصی‌سازی و داده‌های زیادی داریم به این معنی است که می‌توانیم محتوای غنی‌تری تولید کنیم. «محدودیت ورودی است. اگر از ChatGPT بخواهید فقط یک ایمیل در مورد Taco Tuesday بنویسد، به نظر می رسد مانند دیگران باشد، اما ما آینده ای را متصور هستیم که در آن اگر مثلاً برای روز سنت پدی، از طریق ChatGPT یک کمپینی انجام دهید، می توانید بر اساس غذاهایی که سفارش داده اند برای مشتریان ایمیل شخصی یا پیام های بازاریابی متنی ایجاد کنید […] با ظهور ChatGPT، ما مملو از هرزنامه‌ها خواهیم شد و فکر می‌کنم برای برجسته شدن شما به داده‌های غنی نیاز دارد.»

در حال حاضر، PopMenu پست‌های اجتماعی و ایمیل تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را در نمایشگاه انجمن ملی رستوران‌ها به نمایش می‌گذارد و نگاهی اجمالی به عملکردی به نام Advisor می‌کند که به اپراتورها توصیه‌هایی بر اساس داده‌های عملکرد از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد، مانند ” سفارشات شما هفته گذشته کاهش یافته است، در نظر داشته باشید که این کوپن را برای مهمانان خود ارسال کنید! که حتی عملکرد خودکار بیشتری را به عملیات رستوران اضافه می کند.

با جوانا تماس بگیرید [email protected]

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

چگونه می توان اطلاعات سلامتی را از منابع ChatGPT و AI بررسی کرد

نوشته‌ی بعدی

NFL از هوش مصنوعی خواست تا 10 لباس برتر را رتبه بندی کند و Steelers در صدر قرار گرفت

نوشته‌ی بعدی
NFL از هوش مصنوعی خواست تا 10 لباس برتر را رتبه بندی کند و Steelers در صدر قرار گرفت

NFL از هوش مصنوعی خواست تا 10 لباس برتر را رتبه بندی کند و Steelers در صدر قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

چرا یک استارتاپ هوش مصنوعی تحت حمایت آمازون ، Orson Welles Fan Fiction را ساخت؟

چرا یک استارتاپ هوش مصنوعی تحت حمایت آمازون ، Orson Welles Fan Fiction را ساخت؟

سپتامبر 6, 2025
پول را پیچ کنید – کپی رایت 1.5B دلار Anthropic برای نویسندگان مکیده است

پول را پیچ کنید – کپی رایت 1.5B دلار Anthropic برای نویسندگان مکیده است

سپتامبر 6, 2025
Openai تیم تحقیقاتی را در پشت شخصیت چتگپ سازماندهی می کند

Openai تیم تحقیقاتی را در پشت شخصیت چتگپ سازماندهی می کند

سپتامبر 6, 2025
رشد بخش AI در انگلستان ثبت سرمایه 2.9B £

رشد بخش AI در انگلستان ثبت سرمایه 2.9B £

سپتامبر 5, 2025
RESHAM KOTECHA ، موسسه داده باز: چگونه اتحادیه اروپا می تواند در AI رهبری کند

RESHAM KOTECHA ، موسسه داده باز: چگونه اتحادیه اروپا می تواند در AI رهبری کند

سپتامبر 5, 2025
از دقیقه تا میلی ثانیه: چگونه CratedB با زیرساخت داده های هوش مصنوعی مقابله می کند

از دقیقه تا میلی ثانیه: چگونه CratedB با زیرساخت داده های هوش مصنوعی مقابله می کند

سپتامبر 4, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار