نیویورک، 11 مه 2023 /PRNewswire/ — Upfluence، نرم افزار اینفلوئنسر بازاریابی پیشرو، ادغام جدیدی را با ChatGPT، مدل زبان مبتنی بر هوش مصنوعی اعلام کرده است که قرار است انقلابی در استخدام اینفلوئنسرها برای برندها ایجاد کند. ادغام شامل سه ویژگی پیام رسانی قدرتمند در داخل نرم افزار است، ChatGPT Reply، ChatGPT Compose و [Coming Soon] ChatGPT Assist، برندها را به قابلیتهای پیامرسانی پیشرفته مجهز میکند و به آنها مزیت رقابتی در عرصه بازاریابی تأثیرگذار میدهد.
کوین کروزی، یکی از مدیران اجرایی Upfluence، گفت: “ما از اعلام این ارتباط بین Upfluence و ChatGPT هیجان زده هستیم، که دوره جدیدی از جذب اینفلوئنسر را آغاز می کند و آن را آسان تر و موثرتر از همیشه می کند.” مشتریان ما سالانه هزاران ساعت را صرف ارتباط با اینفلوئنسرها می کنند و با ادغام فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT در سیستم ایمیل خود، ابزارهای نوآورانه ای را برای ارتباط کارآمد و شخصی با سازندگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم، در ساعات بی شماری صرفه جویی می کنیم و کمپین بهتری را به ارمغان می آوریم. توسعه و بازگشت سرمایه.”
ایمیلهای شخصیشده و مرتبط برای جذب موفقیتآمیز اینفلوئنسر بسیار مهم هستند، اما ایجاد آنها میتواند کاری زمانبر برای برندها باشد. Upfluence پیشبینی میکند که امسال نزدیک به 1.5 میلیون ایمیل از طریق نرمافزار آنها ارسال میشود که نیاز به ابزارهای پیامرسانی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای سادهسازی فرآیند ارتباط و به حداکثر رساندن نتایج را برجسته میکند.
ویژگی های جدید مبتنی بر ChatGPT عبارتند از پاسخ ChatGPT، که یک پاسخ هوش مصنوعی بر اساس رشته مکالمه بین برند و سازنده ایجاد می کند. ChatGPT نوشتن از آموخته های هوش مصنوعی از کمپین های قبلی و شخصی سازی های یک کلیک برای کمک به کاربران برای نوشتن سریع و موثر پیام های جدید استفاده می کند. در آخر، ChatGPT Assistکه تا چند هفته دیگر راه اندازی می شود، ایمیل های از قبل نوشته شده را بهینه می کند تا ارتباط بین سازندگان محتوا و برندها را افزایش دهد.
گفت: «با این ویژگیهای جدید که توسط فناوری ChatGPT ارائه میشود، ما معتقدیم که میتوانیم به برندها در صرفهجویی در زمان، به حداکثر رساندن تلاشهایشان و افزایش بازگشت سرمایه در هنگام تعامل با سازندگان کمک کنیم». الکسیس مونتانی، CTO Upfluence. “هدف ما این است که کسب و کارها بتوانند روابط موفق با اینفلوئنسرهای قدرتمند را آسان تر کنند.”
ویژگی های جدید بخشی از تعهد Upfluence به ارائه بهترین ابزارها برای اینفلوئنسر مارکتینگ است. آنها مکمل استفاده شرکت از پیشنهادات اینفلوئنسر به کمک هوش مصنوعی، فناوریهای تشخیص زبان و تشخیص تصویر، و تشخیص فالوور جعلی برای ارائه نتایج با کیفیت بالا برای مشتریانی هستند که به دنبال افزایش فروش از طریق کمپینهای وابسته و تولید کد تبلیغاتی بومی هستند.
Vivien Garnès، مدیرعامل Upfluence اظهار داشت: “ما در مورد این نوآوری ها هیجان زده هستیم، زیرا آنها بیشتر نشان می دهند که چقدر متعهد به آسان کردن زندگی برای مشاغلی هستیم که می خواهند روابط موفق با تأثیرگذاران قدرتمند داشته باشند.” “با استفاده از سیستم ایمیل قدرتمند خود که توسط فناوری ChatGPT AI هدایت می شود، ما به برندها یک تغییر واقعی بازی از نظر کارایی شخصی سازی ارائه می دهیم. این فرصت باورنکردنی را برای بردن برند خود به ارتفاعات جدید از دست ندهید.”
درباره Upfluence
نرمافزار Upfluence که با دادهها هدایت میشود و با طراحی پیشرفتهاش مشخص میشود، یک SaaS یکپارچه است که به برندها و آژانسها اجازه میدهد تا کمپینهای وابسته قدرتمند یکپارچه مبتنی بر اینفلوئنسر را با اینفلوئنسرهای ارگانیک اجرا کنند که توسط کمپین A تا Z پشتیبانی میشود. ویژگی های مدیریت و ردیابی نتایج از سال 2016، Upfluence به بیش از 1300 مشتری در سراسر جهان از جمله Saatchi & Saatchi، Nestlé و غیره خدمات ارائه کرده است. بازدید کنید و ما کیت مطبوعات برای بیشتر.
تماس رسانه ای
دپارتمان بازاریابی Upfluence
[email protected]
+1 415 366 0167 | +33 4 20 88 00 40
SOURCE Upfluence