(WXYZ) – همانطور که فناوری مصنوعی به رشد خود ادامه می دهد، مربیان در میشیگان اکنون مجبورند یک انتخاب اساسی داشته باشند – آیا آنها از فناوری جدید استقبال می کنند یا آن را مسدود می کنند؟
در منطقه مدرسه Hemlock، سه مدیر مدرسه کتابی در مورد بهبود آموزش با کمک هوش مصنوعی منتشر کردند. در دیترویت، منطقه مدارس دولتی در حال به روز رسانی سیاست های فناوری خود برای محدود کردن اطلاعات است.
پائولا لورن، استادیار دانشگاه فناوری لارنس، در دسته مربیانی قرار می گیرد که هوش مصنوعی را پذیرفته اند.
استادیار دانشگاه فناوری لارنس به هوش مصنوعی در کلاس درس می پردازد
او میگوید هوش از مربیان میخواهد که با نحوه تدریس خود هوشمندتر شوند.
او گفت: “ما باید در نحوه تدریس خود تجدید نظر کنیم. ما باید در تکالیف تجدید نظر کنیم.” “همه یک کامپیوتر روی دسکتاپ خود دارند. همه یک دستیار هوش مصنوعی خواهند داشت.”
برای لورن و بسیاری دیگر، بازنگری در تکالیف به معنای شامل ChatGPT است. ChatGPT مسلماً شناخته شده ترین دستگاه زبان هوش مصنوعی است و اساساً گوگل در مورد استروئیدها است.
هوش مصنوعی به اکثر سوالات پاسخهای انسانی میدهد و حتی به اندازه کافی پیشرفته است که یک گزارش کتاب نوشته شده در سطح یادگیری کلاس ششم را بنویسد.
نوشتن گزارش کتاب کلاس ششم توسط ChatGPT را تماشا کنید
سارا مایکلز، خبرنگار اکشن نیوز از یک دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه فناوری لاورنس که از هوش مصنوعی استفاده میکند، پرسید: «آیا اکنون که ابزارهای بیشتری دارید، کارهای بیشتری انجام میدهید؟»
دانشآموز پاوان کویویلا پاسخ داد: “بله، دقیقا. قبلاً یک یا دو هفته برای تکمیل کار پایه زمان میبردیم، اکنون با ChatGPT میتوانیم در عرض 1 یا 2 روز تکمیل کنیم.”
مربوط:
ChatGPT بیش از نیمی از حجم کاری خسته کننده ای که دانش آموزانی مانند Pavan Kuivella باید مدیریت کنند را کاهش داده است. کویولا می گوید که از موتور جستجو برای تولید داده ها و حتی یادگیری آکوردهای گیتار آهنگ مورد علاقه اش استفاده می کند.
با این حال، لورن می گوید: “هوش مصنوعی مفید است، اما کامل نیست.”
گاهی اوقات ChatGPT «توهم میکند.» توهم زمانی است که هوش مصنوعی به شما پاسخی میدهد که قابل قبول به نظر میرسد اما در واقع نادرست یا نامرتبط است. این در یکی از تکالیف دانشجویی اخیر لورن رخ داده است.
لورن گفت: “این شخصیت فیلیپ تمپل در کتاب وجود ندارد. اینجاست که توهم زد و فقط این شخصیت را ساخت.”
و توهم تنها نگرانی نیست، تقلب نیز وجود دارد. در بهار امسال، مدارس دولتی دیترویت در حال بهروزرسانی سیاستهای محدود کردن استفاده از ChatGPT هستند و در پیشنویسی میگویند که استفاده غیرمجاز از آن نوعی سرقت ادبی است.
در همان زمان، مناطق مدرسه مانند Hemlock نکات و ابزارهایی را با استفاده از این فناوری برای مربیان خود به اشتراک می گذارند.
لورن گفت: “من با قیاس ماشین حساب زیاد می شنوم.” “شما می توانید هر کاری که یک ماشین حساب انجام می دهد انجام دهید. ارزش آن چیست؟ سرعت.”
مانند معلمان ریاضی مدرسه ابتدایی که از دانش آموزان می خواهند کار خود را نشان دهند، معلمان انگلیسی نیز ممکن است از تکالیف کتبی در کلاس درخواست کنند.
همچنین وبسایتهای ردیابی هوش مصنوعی در دسترس مربیان است تا بررسی کنند چه محتوایی توسط رایانه تولید شده است.
مربیانی مانند لورن همچنان تاکید دارند که هوش مصنوعی میتواند ابزاری ارزشمند در کلاس درس باشد تا زمانی که «انسان در حلقه» آن را نظارت کند.
او گفت: “شما این اصطلاح را زیاد خواهید شنید: “انسان در حلقه”، این تغییر نخواهد کرد.”