Orion Advisor Solutions روز چهارشنبه ادغام جدید خود را با Open AI ChatGPT 3.5 به نام “Redtail Speak” معرفی کرد.
به گفته این شرکت، این پلتفرم اکنون از طریق فناوری Redtail فعال است و از 20 پیام متنی قبلی بین مشاوران و مشتریان برای ایجاد درخواستها و پاسخها به سؤالات استفاده میکند.
اریک کلارک، مدیر عامل Orion، در اواخر فوریه در جریان کنفرانس Orion Ascent در اورلاندو، فلوریدا به این خبر اشاره کرد.
ویلیام تروت، مدیر مدیریت ثروت Javelin Strategy & Research، گفت که این پیشرفت طبیعی است زیرا “نیازهای مشتری و توسعه فناوری دست به دست هم می دهند.”
تروت گفت برایان مک لافلین، رئیس Orion Advisor Tech، “در تشخیص گسترش اجتناب ناپذیر ترجیحات ارتباطی مشتری برای پذیرش پیامک و اخیراً واتس اپ و سایر اشکال پیام رسانی بلادرنگ، رویایی داشت.”
همانطور که بسیاری از بانکهای جهانی و بانکهای بزرگ جهانی کشف کردهاند، این اولویتها ممکن است به طور ناقص توسط ابزارهای نظارت و بایگانی و سایر زیرساختهای فناوری داخلی پشتیبانی شوند. از این رو نیاز به سیستم عامل های قوی مانند Redtail Speak وجود دارد.
Orion آخرین شرکتی است که ادغام های مشابهی را اعلام کرده است که هوش مصنوعی مولد را برای مشاوران به ارمغان می آورد.
در ماه مارس، FMG Suite، یک شرکت فناوری بازاریابی برای مشاوران مالی، راهاندازی موتور شخصیسازی محتوای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای محتوای رسانههای اجتماعی را اعلام کرد.
چند روز بعد، Morgan Stanley Wealth Management اعلام کرد که تنها «یکی از معدود» سازمانهایی است که دسترسی زودهنگام به پیشنهاد جدید GPT-4 OpenAI دریافت میکنند.
در ماه آوریل، شرکت فناوری بازاریابی Hearsay Systems Content+ را راهاندازی کرد که از هوش مصنوعی برای تقویت توصیههای محتوا استفاده میکند.
بعداً در ماه آوریل، در کنفرانس سالانه مورنینگ استار، کونال کاپور، مدیر عامل شرکت، “Mo” را معرفی کرد، ترکیبی از داده ها و مدل زبان مورنینگ استار که بر روی پلتفرم OpenAI اجرا می شود و با فناوری آواتار دیجیتال شرکت نیوزلندی Soul Machines ترکیب می شود.
و در روز سهشنبه، در طی اعلام تغییر نام تجاری خود از Riskalyze به Nitrogen، آن شرکت همچنین Nitrogen AI را معرفی کرد، که یک دستیار محتوای مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که با محتوای خاص مشاوران آنها تغذیه میشود تا به ایجاد ایدههایی برای پستهای رسانههای اجتماعی و وبلاگ کمک کند.
تروت گفت که این استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد «گام بعدی در توانمندسازی مشاوران را نشان میدهد، زیرا ادغام گفتگوها و احساسات مشتری محور را مستقیماً در گردش کار مشاور تسریع میبخشد».
این زمینه را به گفتگو می دهد و به CRM قدرت می دهد تا به عنوان مرکز عصبی پشته فناوری گسترده تر عمل کند، به شروع سریع گردش کار و ساده کردن فرآیندهای اداری کمک می کند و مشاور را با راهنمایی ها و سرنخ هایی مسلح می کند که از توصیه های برنامه ریزی، تصمیم گیری سرمایه گذاری و جامع تر پشتیبانی می کند. ارائه مشاوره، گفت: تروت.
Trout گفت: ChatGPT مشاور را آزاد می کند تا در زمان کمتری کارهای بیشتری را برای مشتری انجام دهد، “در حالی که به ارتقاء مهارت های فروش و عملکردهای پشتیبانی به طور کلی کمک می کند.”
او گفت: “برای مشتری نهایی، نتیجه یک تجربه سازگارتر و قوی تر است.” “این مهم است زیرا، با توجه به کالایی سازی مداوم مدیریت پورتفولیو، تجربه مشتری به عنوان تمایز واقعی بین پیشنهادات مدیریت ثروت برجسته می شود.”
والی اوکبی، مشاور استراتژیک مدیریت ثروت در گروه Aite-Novarica، گفت در حالی که او از دیدن اینکه چگونه این ادغام ها برای Orion و سایر پذیرندگان اولیه به نتیجه رسیده است، بسیار مهم است که هر محتوایی که آنها تولید می کنند “دارای پادمان هایی باشد. قابل توضیح است و می تواند در برابر سختگیری حسابرسی خارجی مقاومت کند.
اوکبی گفت: «ما در آستانه یک انقلاب صنعتی با هوش مصنوعی هستیم که عواقب آن را هنوز ندیده ایم. از منظر عملی، مطمئناً در این مرحله اولیه اشتباهاتی در این راه رخ خواهد داد، و برخی ارتباطات مخدوش خواهند شد، برخی از محصولات به اشتباه فروخته می شوند و در نهایت، برخی از مشتریان در نتیجه ضرر خواهند کرد.»
Okby استعفای دکتر جفری هینتون، به اصطلاح “پدرخوانده هوش مصنوعی” از گوگل را برای هشدار در مورد خطرات احتمالی این فناوری به عنوان دلیلی برای نگرانی ذکر کرد.
اوکبی گفت: «با این حال، به عنوان یک خوشبین، امیدوار هستم که ذینفعان مسئول در بخشهای دولتی و خصوصی، در نهایت خروجیهای هوش مصنوعی را با تدابیر محتاطانه و لازم برای ارتباطات مشتری خصوصی پیادهسازی کنند.»