اورن کانیل، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران یونیکورن AppsFlyer، معتقد است که هوش مصنوعی تغییری بزرگتر از آیفون ایجاد خواهد کرد. کانیل در صحبت با Calcalist در روزی که شرکتش راهاندازی اندازهگیری و پشتیبانی اتاق تمیز داده جدید خود را برای پلاگینهای ChatGPT اعلام کرد، در مورد انقلاب مولد هوش مصنوعی ابراز خوشحالی کرد و توضیح داد که چگونه از نظر او تقریباً همه چیز را تغییر میدهد.
“به نظر من این یک انقلاب دیوانه کننده است و رویدادی تعیین کننده تر از عرضه آیفون است. به طور کلی، اگر به آیفون نگاه کنید، اپل در آنجا متولد شد و زندگی ما را به طور اساسی تغییر داد. تا همین اواخر، من فکر نمی کردم که ما رویدادی مانند آیفون را شاهد خواهیم بود، اما من معتقدم که توسعه هوش مصنوعی و ChatGPT بسیار شگفتانگیزتر و سریعتر خواهد بود. شما این را نمی بینید و بسیاری از شرکت ها ممکن است با اختلالی مواجه شوند که من مطمئن نیستم برای آن آماده باشند. بزرگترین شرکت های جهان تغییرات بسیار اساسی را تجربه خواهند کرد. این موضوع همه حرفه ها را تغییر خواهد داد، از جمله برنامه نویسان و نویسندگان محتوا. دیری نمی گذرد که هوش مصنوعی می داند چگونه بهتر از انسان ها کد بنویسد.”
AppsFlyer اندازه گیری پیشرفته، تجزیه و تحلیل داده ها، پیوندهای عمیق، تعامل، محافظت در برابر کلاهبرداری، اتاق تمیز داده ها و فناوری های حفظ حریم خصوصی را به برندها ارائه می دهد. پشتیبانی جدید اندازهگیری و اتاق تمیز دادههای شرکت برای پلاگینهای ChatGPT به برندها و بازاریابان این امکان را میدهد که سفر مشتری و عملکرد پلاگینهای ChatGPT خود را در همه پلتفرمها – از جمله برنامه تلفن همراه، CTV، و وب، و همچنین در تمام پلاگینهای پولی، اجتماعی، اندازهگیری کنند. و منابع ترافیک ارگانیک مانند متا، گوگل و اپل.
در مارس 2023، OpenAI پلاگین های ChatGPT را اعلام کرد که به کاربران خود اجازه می دهد از طریق رابط ChatGPT با سرویس های دیگر تعامل داشته باشند. با استفاده از این افزونه ها، کاربران ChatGPT می توانند خدماتی مانند Expedia، FiscalNote، Instacart، KAYAK، Klarna و Shopify را جستجو کنند تا بدون خروج از پلت فرم OpenAI، پاسخ های عملی و در زمان واقعی را از این منابع داده دریافت کنند.
کانیل در مورد وضعیت AppsFlyer و به طور کلی بازار در این زمان گفت: “AppsFlyer سه سال است که بین بحران ها جهش کرده است، آخرین مورد راه اندازی iOS 14 بود که ما را مجبور کرد متفاوت فکر کنیم و بر اساس کانیل توضیح داد: “ما در هزینه های خود بسیار متواضع بودیم و تقریباً یک سال است که نیروی کار خود را افزایش نداده ایم. به لطف محدودیت های همه گیری ویروس کرونا، ما توانستیم بسیار کارآمدتر شویم. تصمیم گرفتیم. SPAC را انجام ندهیم، حتی اگر درآمد مناسبی داریم، زیرا می دانیم که این زمان چالش برانگیزی است که توجه کامل ما را می طلبد.»