در قسمت 78 Leadership Minute، تونی آپوف نظر خود را در مورد اینکه چه صنایع و چند شرکت در شرف ایجاد اختلال در ChatGPT و هوش مصنوعی مولد هستند را به اشتراک می گذارد.
به شنیدن دیدگاههای پزشک و پلتفرم درباره اینکه چگونه راهحلهایی مانند ChatGPT بر آینده کار، تجربه مشتری، استراتژی دادهها و امنیت سایبری تأثیر میگذارند، علاقهمندید؟ سپس مطمئن شوید که ثبت نام کنید – ثبت نام رایگان است – برای نشست دیجیتالی هوش مصنوعی مولد Acceleration Economy که در 25 می برگزار می شود.
نکات برجسته
01:18 — ChatGPT یک ابزار چت مولد مبتنی بر هوش مصنوعی است که از مدل زبان پیشرفته GPT برای ایجاد پاسخهایی شبیه به انسان استفاده میکند. تونی میگوید که با قدرت ایجاد انقلاب در نحوه برقراری ارتباط، خودکارسازی وظایف و تصمیمگیری، جای تعجب نیست که برخی از صنایع در حال حاضر گرما را احساس میکنند.
01:42 — تونی معتقد است که بخش خدمات مشتری باید در حالت آماده باش باشد زیرا ChatGPT می تواند تعاملات مشتری را افزایش دهد و زمان پاسخگویی را کاهش دهد و به کسب و کارها این امکان را می دهد که خدمات برتر را با کسری از هزینه ارائه دهند. Zendesk، Salesforce Service Cloud و Freshdesk تنها چند شرکتی هستند که تاثیر ChatGPT را احساس خواهند کرد.
03:03 — قابلیت های زبان ChatGPT پیامدهای جدی برای تولید محتوا و صنایع بازاریابی دارد. همانطور که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پیچیده تر می شود، متخصصان خلاق باید سازگار شوند و راه های جدیدی برای متمایز ساختن کار خود از قطعات تولید شده توسط ماشین پیدا کنند. به عنوان مثال، برنامههای هوش مصنوعی مولد مبتنی بر GPT میتوانند با ارائه طرحها، تصاویر یا ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، ابزارهای ایجاد محتوای Adobe را مختل کنند و همچنین میتوانند ابزارهای بازاریابی خود را با بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و شخصیسازی تقویت کنند. HubSpot و Salesforce نیز از جمله شرکت هایی هستند که تاثیر ChatGPT را در تولید محتوا و بازاریابی احساس خواهند کرد.
04:01 — پتانسیل Chat GPT برای متحول کردن آموزش و پرورش بسیار زیاد است. تونی معتقد است که Pearson، McGraw Hill Education و Blackboard از جمله شرکتهای آموزشی و آموزشی هستند که باید به دقت مراقب اختلال ChatGPT باشند.
05:00 – در حالی که Chat GPT پتانسیل ایجاد اختلال در این صنایع و مشاغل را دارد، تونی می گوید استراتژی هایی وجود دارد که همین شرکت ها می توانند دنبال کنند. اینها شامل ادغام فناوری هوش مصنوعی و هوش مصنوعی در محصولاتشان برای ایجاد خدمات کارآمدتر، شخصیشده و مبتنی بر داده است که به آنها کمک میکند در چشمانداز فناوری به سرعت در حال تحول رقابتی و مرتبط باقی بمانند.
05:23 — کسبوکارها در تمام بخشها باید آماده سازگاری و نوآوری باشند. نکته کلیدی برای جلوتر ماندن از منحنی، شناخت پتانسیل راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT و استفاده استراتژیک از آنها برای رشد و موفقیت است.
آیا می خواهید بینش های فنی بیشتری برای مدیران ارشد داشته باشید؟ عضویت در کانال رهبری: