Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

چگونه خرده فروشان پوشاک می توانند از روندهایی مانند ChatGPT، فروش مجدد و D2C بهره ببرند

آوریل 26, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
چگونه خرده فروشان پوشاک می توانند از روندهایی مانند ChatGPT، فروش مجدد و D2C بهره ببرند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

همانطور که خرده فروشان پوشاک با عقب نشینی مصرف کنندگان در مخارج اختیاری دست و پنجه نرم می کنند، چند موضوع رایج در حال ظهور هستند. برخی از آنها روی مصرف کنندگان اصلی تمرکز می کنند در حالی که برخی دیگر در حال آزمایش فناوری های پیشرفته هستند.

در اینجا چهار روند برای تماشا وجود دارد.

1. خرده فروشان پوشاک با کاهش مصرف کنندگان با مشکل مواجه هستند.

  • بر اساس گزارش رویترز، حتی اگر از انتظارات سه ماهه اول فراتر رفت، لیوایز گفت که حاشیه ناخالص سال 2023 به دلیل سطوح ترفیع بالاتر از پیش بینی شده کاهش خواهد یافت.
  • Gap Inc همچنین در مورد سال 2023 سخت هشدار داد و انتظار داشت که فروش خالص در محدوده تک رقمی پایین تا متوسط ​​کاهش یابد.

دیدگاه ما: خرده فروشان باید ارزش خود را ثابت کنند. اگر برندها نمی توانند قیمت ها را پایین بیاورند، باید راه دیگری برای ارائه ارزش به مشتریان بیابند، چه از طریق راحتی، کیفیت، یا تخفیف ها و مزایای برنامه ریزی شده استراتژیک.

2. از آنجایی که برندهای بومی دیجیتالی در تلاش برای افزایش مقیاس هستند، بسیاری در حال تجدید نظر در کتاب بازی D2C هستند.

دیدگاه ما: برای موفقیت در کنار برندهای معتبر، شرکت‌های D2C باید فراتر از فروش آنلاین یا فقط در فروشگاه فکر کنند.

سوزی داویدخانیان، تحلیلگر ما گفت: «آنچه منجر به یک تجارت موفق می‌شود، داشتن راه‌های متعدد برای فروش محصول و یافتن شرکای مناسب برای کمک به شما در انجام آن است. این به معنای استفاده از مدل‌های عمده‌فروشی، تجارت اجتماعی یا هر تعداد استراتژی دیگر برای رسیدن به حداکثر تعداد مصرف‌کنندگان است.

3. رقابت بین شرکت های فست مد داغ می شود.

  • اچ اند ام و زارا، دو تا از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های فست مد در جهان، به دنبال کسب رتبه اول هستند. در سه ماهه اول، زارا از H&M پیشی گرفت زیرا رکورد سود خود را برای سال 2022 گزارش کرد (در حالی که H&M افزایش فروش کمتر از حد انتظار برای سه ماهه اول را گزارش کرد).
  • شین اهداف درآمدی بزرگی را تعیین کرده است. طبق گزارش فایننشال تایمز، این خرده‌فروش می‌گوید درآمد خود را تا سال 2025 دو برابر خواهد کرد و به تقریباً 60 میلیارد دلار خواهد رسید که از مجموع فروش سالانه H&M و زارا بیشتر خواهد شد.

  • در همین حال، شرکت اروپایی Primark در حال گسترش بیشتر به ایالات متحده است و فروشگاه هایی را در سراسر جنوب ایالات متحده افتتاح می کند تا به پایگاه های مشتریان خود در تگزاس و فلوریدا رسیدگی کند.

عامل پایداری: همانطور که مصرف کنندگان به دنبال راه های پایدارتری برای خرید هستند، برندهای فست مد به دنبال راه هایی برای کاهش حجم انبوه زباله ای هستند که تولید می کنند. برخی، مانند H&M، برنامه‌های فروش مجدد را راه‌اندازی کرده‌اند که ضمن کاهش ضایعات، سود را نیز افزایش می‌دهد. دیگران، مانند Primark، مواد پایدار تری برای لباس های خود تهیه می کنند.

دیدگاه ما: با توجه به اینکه همه برای مشتریان مشابهی رقابت می کنند، خرده فروشان فست مد باید راه هایی برای متمایز ساختن خود بیابند. در نظر گرفتن خطوط محصول مشترک (که به تمایل مصرف کنندگان برای اقلام منحصر به فرد یا سخت به دست می‌آید) یا یافتن راه‌هایی برای یکپارچه‌تر کردن سفر خرید (از طریق گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر یا پیکاپ) می‌تواند دو استراتژی باشد.

4. خرده فروشان مد از فناوری برای گسترش دامنه استفاده می کنند.

  • اسنپ ​​با خرده فروشانی مانند گودر، پرنسس پولی و گوبی کشمیر همکاری می کند تا محصولات خود را از طریق لنزهای آزمایشی AR پلت فرم رسانه اجتماعی تبلیغ کند.
  • مربی، آدیداس و تامی هیلفیگر در هفته مد Metaverse امسال شرکت کردند و آخرین مجموعه های خود را در یک نمایش مد دیجیتال بین پلتفرمی به نمایش گذاشتند.
  • پس از یک آزمایش موفقیت آمیز در طول فصل تعطیلات 2022، Bloomingdale’s Outlet همکاری خود را با پخش زنده برنامه تلفن همراه ShopShops تمدید کرد.
  • ChatGPT و دیگر راهکارهای هوش مصنوعی مولد ممکن است نقش مهمی در تجارت الکترونیک مد داشته باشند و به برندها کمک کنند تا جستجو و کشف محصول را افزایش دهند، توضیحات محصول را تولید کنند، یا حتی محصولات را سفارشی یا مشترک ایجاد کنند.

دیدگاه ما: آزمایش با فناوری پیشرفته می تواند به برندهای مد برتری بدهد، اما مهم است که مطمئن شوید این فناوری با مصرف کنندگان طنین انداز می شود. برای مثال، بر اساس نظرسنجی KPMG در فوریه 2023، تنها 18 درصد از نوجوانان و بزرگسالان آمریکایی از متاورس در سال گذشته استفاده کرده‌اند و سرمایه‌گذاری در این فناوری را به یک قمار تبدیل کرده‌اند.

این در ابتدا در خبرنامه Retail Daily ارائه شد. برای اطلاعات بیشتر، آمار و روندهای خرده فروشی، در اینجا مشترک شوید.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

Solana Labs پلاگین ChatGPT را برای تجزیه و تحلیل بلاک چین در زمان واقعی آماده می کند

نوشته‌ی بعدی

چگونه بازاریابان باید از ChatGPT و هوش مصنوعی مولد برای ایجاد کمپین استفاده کنند

نوشته‌ی بعدی
چگونه بازاریابان باید از ChatGPT و هوش مصنوعی مولد برای ایجاد کمپین استفاده کنند

چگونه بازاریابان باید از ChatGPT و هوش مصنوعی مولد برای ایجاد کمپین استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

سپتامبر 15, 2025
برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

سپتامبر 15, 2025
صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

سپتامبر 14, 2025
بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

سپتامبر 14, 2025
قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

سپتامبر 14, 2025
Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

سپتامبر 13, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار