Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

برنامه جدید ژنرال Z محور RTRO با ChatGPT و تمرکز بر پیام‌رسانی راه‌اندازی می‌شود

آوریل 26, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
برنامه جدید ژنرال Z محور RTRO با ChatGPT و تمرکز بر پیام‌رسانی راه‌اندازی می‌شود
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

در میان صحبت‌ها درباره فرسودگی رسانه‌های اجتماعی، برندها به دنبال پلتفرم بزرگ بعدی برای رسیدن به Gen Z هستند. دو پیشکسوت بازاریابی با یک برنامه جدید وارد بازار می‌شوند که آنها می‌گویند پاسخ آن است.

این هفته، مدیران شرکت بازاریابی TH Experiential در حال راه‌اندازی اپلیکیشن اجتماعی جدید RTRO هستند که انتظار دارند این هفته وارد فروشگاه اپلیکیشن iOS شود و در انتظار تایید اپل است. با تاکید بر تمرکز بر سلامت روان با حذف الگوریتم های اعتیاد آور، این برنامه قصد دارد به یک مرکز گفتگوی گروهی جدید تبدیل شود. از ویژگی های آن می توان به بخش چت گروهی خصوصی، بخش عمومی برای برندها و تأثیرگذاران برای ارسال پیام به دنبال کنندگان و ادغام ChatGPT اشاره کرد. با تکیه بر پیشینه بازاریابی و ارتباطات زیبایی، بنیانگذاران چندین برند زیبایی از جمله Loops Beauty و Alastin Skincare را به این اپلیکیشن جذب کرده اند.

نیکول فالکو، یکی از بنیانگذاران برنامه و شریک TH Experiential، گفت: «ما شاهد روندی هستیم که چت، پیامک و پیامک برای بسیاری از مردم به روشی ترجیحی برای برقراری ارتباط تبدیل شده است. «بازخوردی که ما از آزمایش‌های زیاد دریافت کرده‌ایم این است که مردم در سازمان‌دهی جوامع خود از طریق iMessage با چالش‌هایی روبرو هستند. و افرادی مانند WhatsApp و GroupMe، اما دوست دارند از آنها دور شوند.”

فالکو به همراه یکی از بنیانگذاران تریستان برنان، بنیانگذار و مدیرعامل TH Experiential، در طول قرنطینه های همه گیر سال 2020، ایده پردازی این برنامه را آغاز کرد. TH Experiential با تمرکز بر ایجاد رویدادهای بازاریابی پاپ آپ برای فهرستی از مشتریان از جمله Sephora و Benefit Cosmetics، به سرعت مجبور شد به سمت دیجیتال بچرخد.

برنان گفت: «ما به معنای واقعی کلمه یک برنامه پخش دیجیتالی کامل از تجارت را یک شبه ساختیم. در حالی که RTRO یک شرکت جداگانه است، ایده فرو رفتن بیشتر به سمت دیجیتال با راه‌اندازی یک برنامه جدید، از شنیدن ناامیدی مشتریان از بازاریابی در پلتفرم‌های اجتماعی موجود به وجود آمد.

ما طراحان تجربی هستیم. فالکو که قبلاً مدیر جهانی تجربه مصرف‌کننده در استراتژی و طراحی خلاقانه در MAC Cosmetics بود، گفت: «اگر از دریچه‌های خود به شبکه‌های اجتماعی نگاه کنیم، چه می‌شود؟» او گفت که این را یک مزیت می‌داند که او و برنان «بچه‌هایی از سیلیکون ولی نیستند که فقط در حال توسعه یک برنامه با ویژگی‌ها هستند».

او گفت: «از آنجایی که ما یک آژانس بازاریابی هستیم، شروع به فکر کردن درباره مشکلات برند کردیم.

بخش چت گروهی خصوصی این اپلیکیشن که RTROCircles نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌هایی ایجاد کنند و متن، لینک، تصاویر و ویدئو را به اشتراک بگذارند. در همین حال، برندها و اینفلوئنسرها می توانند همین کار را در کانال های عمومی در ویژگی RTROTV انجام دهند، جایی که می توانند محتوا را در قالب DM برای دنبال کنندگان ارسال کنند. کاربران می توانند به پست های عمومی با لایک پاسخ دهند. کاربران همچنین می‌توانند با یک حساب «Ask AI» که از فناوری ChatGPT در قالب DM استفاده می‌کند، چت کنند.

این برنامه در زمان بحث رسانه ای در مورد پلتفرم های برتر رسانه های اجتماعی موجود راه اندازی می شود که به طور جمعی وارد آنها می شوند.دوران فلاپ,” در حالی که توییتر با تحولاتی مواجه است، کاربران اینستاگرام ابراز ناامیدی در مورد تغییرات قالب و مواجهه TikTok با ممنوعیت احتمالی در ایالات متحده

فرمت RTRO از حساب‌های رسمی و DM جداگانه، عملکرد پیام‌رسانی ابربرنامه WeChat مستقر در چین را تداعی می‌کند که فالکو هنگام کار در MAC Cosmetics با آن آشنا شد. او گفت که مفهوم یک برنامه فوق العاده الهام گرفته از وی چت در بازار ایالات متحده مدت هاست که بنیانگذاران برتر فناوری ایالات متحده را مجذوب خود کرده است و همچنین بخشی از جاه طلبی های RTRO است.

در مورد مؤلفه هوش مصنوعی، هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه Gen Z چگونه به یک همراه چت خصوصی خودکار می‌رود، صحبت نمی‌کند. پس از اینکه هفته گذشته اسنپ چت ویژگی «هوش مصنوعی من» خود را عرضه کرد، این کار انجام شد مملو از بررسی های یک ستاره توسط کاربرانی که از دیدن شخصیت مجازی که به طور خودکار به بالای صفحات چت خود پین می‌شود، ناامید شده‌اند.

ادغام ChatGPT در RTRO بیشتر به عنوان یک منبع اطلاعاتی قرار می گیرد تا یک دوست مجازی، و برنان گفت که هدف ژنرال Z نشان دادن این است که می توان از آن برای مواردی بیش از “فقط تقلب در مقالات ترم” استفاده کرد.

برنان گفت: “این آنها را تشویق می کند که با استفاده از این به زندگی خود بازگردند.” این پلتفرم روز جمعه پیام‌هایی ارسال می‌کند تا کاربران را تشویق کند تا از چت پیشنهاداتی درباره کارهایی که در آخر هفته انجام دهند مانند توصیه‌های رستوران یا فعالیت بپرسند.

برندهای زیبایی با حساب‌های عمومی RTRO شامل Loops، Joah و Kiss Beauty هستند، در حالی که Alastin Skincare از ویژگی چت خصوصی این برنامه برای ارتباط با متخصصان مراقبت از پوست خود استفاده می‌کند و گروهی را در اجلاس زیبایی‌شناسان خود در 4 می راه‌اندازی می‌کند. Kiss Beauty نیز راه‌اندازی خواهد شد. یک کانال خصوصی چت گروهی Myvana Haircare و Halo 42، برندی که توسط آرایشگر مشهور سابق آرمانی بیوتی، تیم کوین تأسیس شده است، نیز به این برنامه ملحق شده اند.

مگ بدفورد، مدیرعامل Loops گفت: “به عنوان یک برند، ما با پلتفرم های جدید و معتبری که می توانیم با این مخاطبان ارتباط برقرار کنیم و جامعه ایجاد کنیم، انگیزه داریم.” برند K-beauty در همین حال، جوآ بیوتی علاقه مند به هدف قرار دادن مصرف کنندگان هزاره و هزاره است. همانطور که ما به ایجاد آگاهی از برند و جامعه در ایالات متحده ادامه می دهیم، RTRO جایی است که می توانیم به طور ارگانیک با این جمعیت شناسی ارتباط برقرار کنیم و مستقیماً بدون تبلیغات یا الگوریتم با آنها درگیر شویم. دونا پیزورو، مدیر بازاریابی برند جوآ، گفت: پلتفرم با ارزش‌های برند ما و طراحی مطابق با زیبایی‌شناسی ما است.

این برنامه همچنین با 45 تأثیرگذار راه اندازی می شود که در مجموع بیش از 5 میلیون کاربر در سایر پلتفرم ها دسترسی دارند. آنها عبارتند از سوفیا شیارولی (@soso_swag؛ 54000 دنبال کننده TikTok) و ملودی پرز (@diaryoftroubledskin؛ 140000 فالوور اینستاگرام). فالکو گفت که اینفلوئنسرها برای پیوستن یا ارسال محتوای مربوط به برنامه پولی دریافت نمی کنند و در حال حاضر هیچ تبلیغاتی برای جذب کاربران انجام نمی دهد.

پرز گفت: “من پتانسیل را در RTRO به عنوان روش کنترل شده تری برای برقراری ارتباط بین سازندگان و پایگاه طرفداران آنها می بینم.” “گاهی اوقات پیام‌ها و نظرات مستقیم ممکن است پاسخ به آنها را سخت کند، اما RTRO فضایی را فراهم می‌کند که سازندگان می‌توانند زمان خاصی را برای تعامل فعال اختصاص دهند.”

در حال حاضر، این شرکت به دنبال کسب درآمد نیست و برندها می توانند به صورت رایگان به آن بپیوندند. یک طرح کسب درآمد در آینده توسعه خواهد یافت و شامل تجارت اجتماعی از طریق یک ویژگی ویدیویی خواهد بود که در بخش RTROTV قرار دارد، که فالکو آن را به عنوان «موج‌گردی کانال محتوای بدون الگوریتم» توصیف کرد.

همانطور که الگوریتم های رسانه های اجتماعی نیز در سال های اخیر به دلیل تأثیر آنها بر نوجوانان مورد انتقاد قرار گرفته اند. سلامت روان، بنیانگذاران بر این برنامه به عنوان گزینه ای مناسب برای سلامت روان برای جوانان تأکید می کنند. این به برندسازی مرتبط است، که به معنای ارجاع به دوره پیش از الگوریتم است.

فالکو گفت: «این اساساً کمی به آن قطعه نوستالژی که می دانیم در حال حاضر بسیار محبوب و پرطرفدار است، ضربه می زنیم. “برنامه این است که مردم را به زمانی برگردانیم که در آن فقط ارتباط برقرار کردن، ارتباط با مردم و ارتباط با محتوای عالی است.”

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

سولانا از پلاگین ChatGPT رونمایی کرد که داده های روی زنجیره را بازیابی می کند

نوشته‌ی بعدی

سخنرانی ANZAC نوشته شده توسط ChatGPT، و معنای آن برای جنگ مدرن

نوشته‌ی بعدی
سخنرانی ANZAC نوشته شده توسط ChatGPT، و معنای آن برای جنگ مدرن

سخنرانی ANZAC نوشته شده توسط ChatGPT، و معنای آن برای جنگ مدرن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

هوش مصنوعی آگاهانه APAS RADAR برای خلبانان دریایی: آزمایش

سپتامبر 15, 2025
برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

برنامه نویسی Vibe Devs Senior را به “بچه های AI” تبدیل کرده است ، اما آنها می گویند ارزش آن را دارد

سپتامبر 15, 2025
صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

صندلی هیئت مدیره OpenAi ، برت تیلور می گوید ما در یک حباب هوش مصنوعی هستیم (اما اشکالی ندارد)

سپتامبر 14, 2025
بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

بنا بر گزارش ها ، XAI 500 کارگر را از تیم حاشیه نویسی داده رها می کند

سپتامبر 14, 2025
قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

سپتامبر 14, 2025
Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

سپتامبر 13, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار