ایر ایندیا سیستم های دیجیتال خود را به روز کرده است و به زودی یک ربات گفتگوی مبتنی بر ChatGPT را معرفی خواهد کرد و 200 میلیون دلار در تلاش های نوسازی سرمایه گذاری خواهد کرد.
این ایرلاین پیشرفت قابل توجهی در مدرن سازی سیستم های دیجیتال خود داشته است و ابتکارات بسیاری را به پایان رسانده است و چندین مورد دیگر نیز در آستانه اتمام است.
ایر ایندیا همچنین در ایجاد یک تیم دیجیتال و فناوری با حضور در کوچی، گوروگرام و دره سیلیکون (ایالات متحده) سرمایه گذاری کرده است، زیرا آنها بر روی آخرین فناوری سرمایه گذاری می کنند. این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که تمام خطوط هوایی گروه، از جمله شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت، از نوسازی فناوری زیرساخت دیجیتال بهره مند خواهند شد. Financial Express.
سیستمهای مشترک در تمام خطوط هوایی گروه برای بهرهمندی از صرفهجویی در مقیاس و صرفهجویی در یادگیری اجرا میشود که نتیجه آن توسط پلتفرمهای مشترک و یک تیم در کلاس جهانی هدایت میشود.
این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که آنها حدود 200 میلیون دلار در سیستم های دیجیتال، خدمات مهندسی و توسعه نیروی کار سرمایه گذاری کرده اند و هدف آن این است که یک بازیگر پیشرو در صنعت باشد.
برای نیم دهه آینده، ایر ایندیا قصد دارد به سرمایه گذاری با نرخ فعلی خود ادامه دهد. هدف این است که فراتر از رسیدن به خطوط هوایی در کلاس جهانی و تبدیل شدن به یک رهبر در صنعت باشد.
برای دستیابی به این هدف، این شرکت هواپیمایی از طیف وسیعی از فناوریهای پیشرفته، از دیجیتال سنتی گرفته تا «هوش مصنوعی» مولد پیشرفته استفاده خواهد کرد.
“هدف تغییر تعامل مشتری و بهبود چشمگیر کارایی عملیاتی است. ایر ایندیا با اندیشیدن به رهبری بلندمدت، در حال بررسی روندهای نوظهور مانند استفاده از محاسبات کوانتومی برای حل برخی از پیچیده ترین چالش های بهینه سازی در صنعت است.” اضافه کرد.
ایر ایندیا مناطق مختلفی را شناسایی کرده است که در آنها «سیستمهای فناوری» جدید را پیادهسازی کرده یا در «مراحل پیشرفته استقرار» قرار دارد، از جمله تعامل با مشتری، توانمندسازی کارکنان، پیشرفتهای عملیاتی و تغییر سیستمهای سازمانی.
ایر ایندیا به استفاده از فناوری جدید در تعامل با مشتری، توانمندسازی کارکنان، بهبودهای عملیاتی و تحول سیستمهای سازمانی اشاره کرد و استقرار یا مراحل پیشرفته استقرار آنها را به نمایش گذاشت.
خدمات ارائه شده عبارتند از: به روز رسانی وب سایت و برنامه، اعلان های مشتریان، ربات چت ChatGPT، سرگرمی های مدرن در حین پرواز، ردیابی پشتیبانی مشتری در زمان واقعی، بازاریابی دیجیتال، مراکز تماس بهبودیافته، اسکان مجدد سلف سرویس، بازخورد و تجزیه و تحلیل مشتریان.