مسقط: اداره عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد (OPAZ) در سلطان نشین عمان اعلام کرد که استفاده از سرویس Chat GPT را آغاز کرده است.
محمد بن عبدالمجید الحوطی، مسئول برنامه تحول دیجیتال در این مقام گفت: «این مقام به کارمندان خود در بخشهای مختلف اداری اجازه میدهد تا با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش کیفیت، از سرویس چت استفاده کنند. توانایی تجزیه و تحلیل دادهها و ارائه تجربیات یکپارچه و نوآورانه برای چالشهایی که در کار روزانه با آنها مواجه هستند و رسیدگی به درخواستهای سرمایهگذاران در حوزههایی که تحت نظارت این مقام است.»
وی خاطرنشان کرد که این کار به کارمندان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه خود از پشتیبانی مستمر و فوری در هر زمان و از هر مکان برخوردار شوند تا وظایف خود را به شیوه ای سریع تر و کارآمدتر انجام دهند..
وی افزود که این سرویس فرآیندهای اداری را در هر بخش، به ویژه برای کارکنان جدید و پروژه های غیر معمول، به منظور جمع آوری اطلاعات فوری در مورد آنها و از منابع متعددی که می توانند به طور همزمان با هم مقایسه شوند، بهبود می بخشد.