این ادغام با تقویت بازیابی اطلاعات مربوط به خط مشی، ابزار اصلی پلتفرم را گسترش می دهد
سانفرانسیسکو، 20 آوریل 2023 /PRNewswire/ — امروز بخش آزمایشگاه Sensely از ادغام اولیه chatGPT در آن خبر داد. ناوبر درب جلو تولید – محصول. Front Door Navigator یک برنامه مکالمه است که برای کمک به دارندگان بیمه نامه به سرعت طراحی شده است تا فوری ترین سؤالات خود را به طور مستقیم دریافت کنند. موتور پردازش زبان طبیعی Sensely (NLP) با مجموعه ای قوی از اهداف از پیش ساخته شده و هدفمند برای برنامه های بیمه مصرف کننده، به اعضا اجازه می دهد تا به طور یکپارچه وظایف مشترکی مانند اضافه کردن افراد وابسته، شروع ادعاها و مکان یابی مراقبت را انجام دهند.
با گنجاندن chatGPT، فرآیندهای بازیابی بهتر میتوانند از داراییهای دیجیتال موجود با تنظیمات پیکربندی هدف کاهش یافته استفاده کنند. این کار پیاده سازی را برای مشتریان سازمانی Sensely ساده می کند و همچنین با ارتقای فرآیندهای ناوبری برای بازیابی مستقیم پاسخ های خاص اعضا، باعث افزایش کاربرد اعضا می شود. علاوه بر این، افزایش وفاداری اطلاعاتی و طبیعی بودن همدلانه مکالمات هوش مصنوعی مولد، ارزش اصلی Sensely را در استفاده از فناوری برای هدایت ماهرانه مکالمات با طراحی واقعی، کارآمد و لذت بخش گسترش می دهد.
در حال حاضر هزاران تعامل در ماه را تامین می کند، Front Door Navigator برای بهبود تجربه اعضا در اولین تماس و پاسخ دقیق به سوالات پیچیده که معمولاً نیاز به مداخله انسانی دارند، طراحی شده است. مدل زبانی بزرگ و رو به رشد Sensely مبتنی بر chatGPT با گسترش مجموعه اطلاعاتی که میتواند به سرعت از داراییهای دیجیتال موجود بازیابی شود، بازگشت سرمایه را برای مشتریان Sensely افزایش میدهد و سپس نتایج را مستقیماً در پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه Sensely ارائه میکند. علاوه بر این، chatGPT با بازیابی شکستها در برآوردن اهداف کاربر نهایی و ترکیب تعاملات بازیابی شده در مدلهای آموزشی Sensely، نتایج مکالمه موفق را بهتر ممکن میسازد. این پیاده سازی chatGPT بنابراین کیفیت کلی و پتانسیل پذیرش کاربر پاسخ های بعدی را بهبود می بخشد.
موتور مکالمه Sensely معمولاً بهعنوان یک کیت توسعه نرمافزار توسعهیافته (SDK) ارائه میشود و دارای یک رابط مبتنی بر کاراکتر است که هم به کاربران نهایی در طیف گستردهای از ماژولهای مکالمه، زبانها و تغییرات صوتی صحبت میکند و «گوش میدهد». Sensely SDK که در حال حاضر از بیش از 40 زبان پشتیبانی می کند، تا به امروز در 12 کشور مستقر شده است که بیش از 5 میلیون عضو را پوشش می دهد و به عنوان عنصر اصلی تلاش های تحول دیجیتال سازمانی است که ارزش برند و رضایت اعضا را افزایش می دهد.
گفت: «حتی در محیط غیرتولیدی فعلی Sensely، مجموعه ویژگی های chatGPT در حال حاضر بینش های جدیدی را به صورت روزانه ایجاد می کند که شش ماه پیش تا حد زیادی غیرقابل تصور بود. آدام اودسکی، مدیرعامل Sensely. “با ترکیب قابلیتهای پلتفرم موجود خود با chatGPT، ما شاهد یک بازگشایی بالقوه عظیم جدید از ارزش هستیم و از اینکه شاهد به ثمر نشستن این ارزش در بازار هستیم، هیجانزده هستیم. در سطح انسانیتر، ما در مورد توانایی هیجانزده هستیم. برای اینکه مکالمات مصنوعی به سطحی از رضایت کاربر برسند که می تواند تفاوت معنی داری برای بسیاری از تعاملات مشترک و اغلب ناامیدکننده مصرف کننده ایجاد کند.”
درباره Sensely
پلتفرمهای مبتنی بر آواتار و رباتهای چت Sensely به اعضای طرح بیمه و بیماران با خدمات بیمه و منابع مراقبتهای بهداشتی مورد نیاز، در صورت نیاز، کمک میکنند. با دفاتر در سانفرانسیسکو، لندن، مانیل، و توکیوتیم های جهانی Sensely راه حل های دستیار مجازی را برای شرکت های بیمه، سیستم های بیمارستانی و مشتریان دارویی در سراسر جهان ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.sensely.com.
مخاطب: دین اسلوکام، [email protected]، 707-580-6380
منبع معقول