راه حل چت اولین پیشنهاد در بازار است که با داده های خاص صنعت خودرو برای ارائه خدمات سریع و هوشمند به مشتریان غنی شده است. با اتصال CRM، موجودی، محصولات ویژه و محصولات ویژه سازنده تجهیزات اصلی (OEM)، تجربه خرید بزرگترین ارتقای خود را از زمان آنلاین شدن دریافت خواهد کرد.
میامی، 19 آوریل 2023 /PRNewswire/ — پلتفرم اطلاعات و تجربه مشتری پیشرو در صنعت خرده فروشی خودرو (CDXP)، Fullpath، راه اندازی اولین محصول دارای Chat-GPT4 را اعلام می کند که به طور خاص برای نمایندگی های خودرو از طریق API و اتصال داده طراحی شده است. یکپارچهسازی مجهز به GPT4 Fullpath، قابلیتهای آن را افزایش میدهد و فروشندگانی را که از این فناوری استفاده میکنند در خط مقدم نوآوری خودرو قرار میدهد.
انتشار می آید به عنوان نزدیک است 3 تریلیون دلار صنعت خودرو به دیجیتالی کردن نمایندگیها و عملیات OEM برای باز کردن قابلیت مشاهده، بهینهسازی عملیات و ارائه خدمات مشتری شخصی که خریداران امروزی از خرید در آمازون و پخش توصیههای شخصیشده Netflix و Spotify به آن عادت دارند، ادامه میدهد.
چت هوش مصنوعی Fullpath به طور یکپارچه با منابع داده نمایندگی مانند CRM ها، فیدهای موجودی و محصولات ویژه خودرو یکپارچه می شود تا خریداران بتوانند به پیچیده ترین روش با چت تعامل کنند. ChatGPT طوفان جهان را به خود اختصاص داده است زیرا می تواند هر چیزی از کدنویسی و نوشتن مقاله گرفته تا طرح درس و خیلی چیزهای دیگر بیاموزد. اکنون، با استفاده از این فناوری برای صنعت خودروسازی و انطباق با آن، خریداران خودرو می توانند این سهولت را مستقیماً در وب سایت های نمایندگی ها تجربه کنند.
با ادغام Fullpath’s ChatGPT-4، مشتریان برای اولین بار می توانند سؤالات خاص خود را از فروشنده بپرسند، از جمله: “بهترین خودروی موجود برای یک خانواده 5 نفره چیست؟ 22000 دلار یا کمتر؟» یا «ماشین من خراب شد. چگونه می توانید کمک کنید؟” هوش مصنوعی برای ترکیب دانش گسترده اینترنت با لایه داده اختصاصی Fullpath آموزش دیده است تا بتواند خریداران خاصی را در پایگاه داده نمایندگی شناسایی کند تا بهترین خدمات را به مشتریان فروش و خدمات امروزی که به وب سایت های نمایندگی می آیند ارائه دهد. با 95٪ از آنجایی که خریداران خودرو ابتدا به اینترنت روی می آورند، خدمات مشتری آنلاین بدون اصطکاک چهره تجربه خرید خودرو را کاملا متحول می کند.
مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران گفت: «Chat-GPT4 یک موتور قدرتمند برای کارایی و شخصیسازی است و با اتصال آن به جنبههای حیاتی عملیات فروشنده و OEM، ما به اولین پلتفرمی تبدیل میشویم که پتانسیل آن را برای خودرو درک میکنیم.» آهارون هورویتز از مسیر کامل
جای تعجب نیست که Fullpath اولین شرکتی بود که ChatGPT را برای فروشندگان خودرو منتشر کرد، زیرا آنها به طور مداوم تعهد خود را برای پیش بردن مرزهای ممکن در صنعت ما نشان دادهاند. راه حل های برتر برای مشتریان ما.” درک دیبور، مالک تی سی شورلت در اورگان می گوید.
میگوید: ملاقات با مشتری در آغاز سفر خرید خودرو با مشارکت شخصی و مرتبط ضروری است. شان وسترن، مدیر بازاریابی در Quirk Automotive Group، اولین مشتری که این فناوری را در زمان بتا پذیرفت. “Fullpath به ما این امکان را داده است که دقیقاً این کار را با پلتفرم آنها انجام دهیم، و اکنون با اضافه شدن ادغام Chat-GPT4 آنها، ما میتوانیم مشتریان را به محض ورود به وبسایت ما منفجر کنیم.”
بیش از 500 نمایندگی آمریکای شمالی در لیست انتظار ثبت نام کردند تا راه حل Fullpath’s Chat GPT-4 را پس از انتشار کامل اجرا کنند.
درباره Fullpath
Fullpath (سابق AutoLeadStar) قابل اعتمادترین پلتفرم داده و تجربه مشتری (CDXP) صنعت خرده فروشی خودرو است. Fullpath یک پیشگام CDXP است که دادههای نمایندگی شخص اول را متحد میکند و از آن برای ایجاد کمپینهای بازاریابی همهکانالی یکپارچه استفاده میکند. مورد استفاده 1000 نمایندگی در سراسر آمریکای شمالیCDXP Fullpath در حال پیشبرد پذیرش فناوری فروشنده در این بخش عظیم از اقتصاد است.
تماس رسانه ای
ایلانا شبتای
7204926658 +1
[email protected]
منبع کامل مسیر