Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Conversica راه‌حل گفتگوی Enterprise-Ready-GPT-Powered Chat را راه‌اندازی می‌کند

فوریه 28, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Conversica راه‌حل گفتگوی Enterprise-Ready-GPT-Powered Chat را راه‌اندازی می‌کند
1
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Conversica، Inc.، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های اتوماسیون مکالمه برای تیم‌های درآمد سازمانی، امروز Conversica Chat را به نمایش می‌گذارد، اولین راه‌حل چت مبتنی بر GPT برای استفاده سازمانی در طول کنفرانس B2B Marketing Exchange (B2BMX) که این هفته در Scottsdale برگزار می‌شود. AZ.

از سال 2020، Conversica آخرین هوش مصنوعی مولد و چندین مدل زبان بزرگ (LLM) را در راه حل های خود گنجانده است. با استفاده از Conversica Chat برای شرکت، کاربران می‌توانند در تعاملات مداوم و شخصی‌شده شرکت کنند که اطلاعات و منابع بسیار مرتبطی را برای پشتیبانی از آن‌ها در فرآیندهای خرید فراهم می‌کند، با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها که واقعاً این فناوری را توسط Fortune 100 قابل مصرف می‌کند.

جیم کاسکاد، مدیرعامل Conversica گفت: «GPT و مدل‌های زبان بزرگ پایه راه‌حل‌های اتوماسیون مکالمه Conversica برای چندین سال بوده‌اند. هدف ما همیشه ایجاد اختلال در صنعت با ترکیب فناوری‌های GPT با ویژگی‌های مقیاس سازمانی مورد نیاز مشتریان بوده است. Conversica Chat تنها آغاز سفر مشتری است. فن‌آوری مکالمه Powerfully Human ما کاربران را به روشی انسانی در طول چرخه حیات خریدار در تمام کانال‌های ارتباطی درگیر می‌کند. این قابلیت‌ها، راه‌حل‌های اتوماسیون هوش مصنوعی Conversica را برای مشتریان در هر اندازه‌ای حیاتی می‌سازد.

Conversica Chat علاوه بر مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی Generative دارای اجزای کلیدی است که آن را برای استفاده سازمانی آماده می‌کند، از جمله:

  • دانش دامنه برند: Conversica Chat سازمان ها را قادر می سازد تا هوش مصنوعی را برای نمایش لحن خاص برند، زبان بومی، پیشنهادات و جزئیات خود آموزش دهند.
  • حاکمیت ایمن برند: Conversica Chat به‌طور خاص نشان‌دهنده برندهایی با ریل‌های محافظ داخلی است که پاسخ‌های سازگار و ایمن برای برند را تضمین می‌کند که ساختارهای تبعیض‌آمیز مانند تبعیض جنسی و سخنان مشوق نفرت را تغییر می‌دهد.
  • مکالمات مبتنی بر نتیجه: Conversica Chat کاربران را فراتر از پرسش و پاسخ درگیر می‌کند تا نتایج کسب‌وکار خاصی را هدایت کند، به‌جای جمع‌آوری اطلاعات تماس و ارسال سرنخ‌ها به کارکنان انسانی، به‌طور فعال و مستقل از طریق قیف، سرنخ‌ها را پیش می‌برد.
  • پشتیبانی چند کاناله و چند زبانه: پشتیبانی از بیش از 100 زبان با مکالمات غنی و پویا با قابلیت GPT که کل طیف ارتباطی را در بر می گیرد: ایمیل، اس ام اس، برنامه های پیام رسانی، در رسانه های اجتماعی، از طریق صدا، یا حتی از طریق علامت دیجیتال در فروشگاه.
  • از موارد در طول چرخه حیات استفاده کنید: مکالماتی که با چت در وب‌سایت‌های برندها شروع می‌شود، مدت‌ها پس از بسته شدن پنجره‌ها از طریق تعامل دو طرفه از بالای قیف تا خرید، حفظ پیچیده، تمدید، و بحث‌های گسترش ادامه می‌یابد.

دیوید والکوویچ، مدیر ارشد فروش بلیط گفت: «ما با Conversica روی راه‌حل‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای کار کرده‌ایم تا بتوانیم مستقیماً با طرفداران خود ارتباط برقرار کنیم، به هر سؤالی سریع پاسخ دهیم یا آنها را به مرحله بعدی در مسیر خرید راهنمایی کنیم.» برای باشگاه فوتبال لوئیزویل سیتی، که اخیراً Conversica Chat را پذیرفته است. «Conversica Chat این قابلیت‌ها را تقویت می‌کند و به ما این فرصت را می‌دهد تا با فناوری‌های پیشرفته، بهتر به طرفداران خود خدمت کنیم.»

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Conversica نشان می دهد که اکثر خریداران از تجربه استاندارد چت بات راضی نیستند و باعث از دست رفتن فرصت های درآمدی برای مشاغل می شود. از هر پنج خریدار سازمانی، چهار نفر تجربه چت را رها می‌کنند، اگر پاسخ‌ها نیازهای منحصربه‌فرد آنها را هنگام ارزیابی یک فروشنده بالقوه برآورده نکنند. آن‌ها پاسخ‌های سریع و دقیق مرتبط با وضعیت خود را می‌خواهند، و آن را از چت‌بات‌های نسل اول و اسکریپت‌دار که عموماً امروزه استفاده می‌شوند، دریافت نمی‌کنند.

از آنجایی که مصرف‌کنندگان همچنان با قابلیت‌های GPT آشنا می‌شوند و از تجربیاتشان لذت می‌برند، به‌طور فزاینده‌ای انتظار مکالمه‌های کلاس سازمانی با قابلیت GPT را در هر کانال ارتباطی به زبان مادری خود هنگام تعامل با هر کسب‌وکار، مارک‌ها و سازمان‌ها دارند. کانورسیکا تنها شرکت هوش مصنوعی محاوره‌ای است که واقعاً از فناوری‌های هوش مصنوعی و GPT برای ایجاد مکالمات دوطرفه و واقعی با مشتریان احتمالی و موجود استفاده می‌کند که به یافتن و تبدیل فرصت‌های درآمد کمک می‌کند.»

جدیدترین ابزارها و تکنیک های بازاریابی را با مارتک نیوز. ما را دنبال در پادکست MTC برای قسمت های جدید و به روز رسانی

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

زاکربرگ اعلام کرد متا با مدل هوش مصنوعی LLaMA خود در ChatGPT شرکت خواهد کرد

نوشته‌ی بعدی

چت بات شگفت انگیز و یک تهدید است (و من خودم این را نوشتم!)

نوشته‌ی بعدی
چت بات شگفت انگیز و یک تهدید است (و من خودم این را نوشتم!)

چت بات شگفت انگیز و یک تهدید است (و من خودم این را نوشتم!)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار