هوش مصنوعی مولد، مانند Chat GPT، واقعی است. این دیگر علمی تخیلی نیست – رقبای شما اکنون از آن استفاده می کنند.
اگر حداقل پتانسیل این فناوریها را بررسی نمیکنید، در حال عقب ماندن هستید.
پس بیایید عملی شویم. در اینجا سه مطالعه موردی وجود دارد که می توانید از آنها یاد بگیرید و با نیازهای خود سازگار شوید.
قبل از شروع کار با هوش مصنوعی مولد، به خاطر داشته باشید که اخلاق و شفافیت کلیدی است. مشتریان، ذینفعان داخلی یا مخاطبان خارجی را در مورد استفاده از هوش مصنوعی گمراه نکنید، اگر می تواند نحوه درک و ارزیابی آنها از کار را تغییر دهد. مراقب قرار دادن اطلاعات اختصاصی در این سیستم ها باشید – تصور نکنید که آنها ایمن هستند.
اما بدون بحث بیشتر، بیایید ببینیم استفاده فعلی از هوش مصنوعی چگونه است.
چگونه OkCupid از هوش مصنوعی استفاده می کند
مایکل کی، مدیر برند و ارتباطات در اپلیکیشن دوستیابی OkCupid و عضو هیئت مشاوران PR Daily، یک روز عصر روی مبل خود نشسته بود که ایده ای به ذهنش رسید.
OkCupid در فضای دوستیابی با سؤالاتی که کاربران به آنها پاسخ می دهند تا با یکدیگر مطابقت داشته باشند و بهتر با یکدیگر آشنا شوند متمایز می شود. معمولاً کای و تیمش مسئول نوشتن این سوالات هستند.
Kaye متوجه شد که Chat GPT می تواند کمک کند.
اما قبل از باز کردن آن، او ابتدا از داده ها استفاده کرد تا مشخص کند که آیا علاقه ای به بازار هدف آنها وجود دارد یا خیر.
به نظر می رسد 91٪ افزایش در پروفایل های دوستیابی که ماهانه Chat GPT را ذکر کرده اند، وجود داشته است. Kaye چند سوال را در برنامه قرار داد و از مردم نظرات آنها را در مورد این فناوری پرسید و در آنجا نیز علاقه زیادی پیدا کرد.
او سپس از ابزار هوش مصنوعی دو سوال پرسید: در یک قرار ملاقات چه میپرسید؟ در برنامه دوستیابی چه می خواهید بپرسید؟
از میان دهها گزینهای که Chat GPT به او داد، Kaye حدود 10 گزینه را انتخاب کرد و پاسخهای چند گزینهای را خودش نوشت. آنها موضوعاتی مانند آنچه را که در شریک زندگی شما بیشتر از همه ارزش قائل هستید و اینکه چگونه نیازهای خود را با نیازهای شریک زندگی خود متعادل کنید، شامل می شد.
در مدت دو ماه، به این سوالات بیش از 600000 بار پاسخ داده شد. هیچ برچسب یا نشانگر خاصی وجود نداشت که اینها توسط هوش مصنوعی تولید شده اند – آنها فقط برای مخاطبان هدف خود بر اساس شایستگی های خود کار می کردند.
این موفقیت باعث شده است که OkCupid متعهد شود که در آینده هر ماه سؤالات بیشتری را اضافه کند. Kaye هیجان زده است که در اعلانات خود دقیق تر شود.
همچنین این یک فرصت منحصر به فرد برای امتیاز دادن به پوشش قبل از سایر برنامه های دوستیابی بود که چگونه آن را ادغام کنند. تاکتیک آنها آنها را در TechCrunch، Mashable و اکنون PR Daily قرار داده است.
Kaye به PR Daily گفت: “برنده OkCupid هر داستانی است که واقعاً در برابر نام تجاری ما آسیب پذیر باشد، داستانی که رقبا واقعاً نمی توانند خود را وارد گفتگو کنند.”
اگر کاربرد خلاقانه ای از هوش مصنوعی پیدا کردید، از فریاد زدن آن از پشت بام ها نترسید. همه در حال تلاش برای کرک کد هستند. به خلاقیت خود افتخار کنید.
چگونه فروشندگان آمازون از Chat GPT استفاده می کنند
افرادی که محصولات مختلفی را در پلتفرم آمازون می فروشند متوجه می شوند که Chat GPT می تواند ابزار ارزشمندی در هنگام نوشتن توضیحات محصول باشد.
یکی از فروشندهها به CNBC گفت که معمولاً این فرآیند ساعتها نوشتن و ویرایش طول میکشد، اما میتوان آن را با ابزارهای هوش مصنوعی تسریع کرد.
حمزه آمور فروشنده گفت: «این کار را با لحنی که شما پیشنهاد میکنید انجام میدهد و آن را در چند ثانیه انجام میدهد. “این بخشی است که ذهن را متحیر می کند. “
چاد روبین، فروشنده دیگری، گفت که توضیحات او به کمک هوش مصنوعی نرخ تبدیل یک محصول را از 26 درصد به 46 درصد در یک دوره هشت هفتهای افزایش داده است.
او از Chat GPT خواست تا برای شلنگ جاروبرقی “5 تیتر فوق العاده هوشمندانه و جذاب” به او بدهد.
در میان پاسخهای دیگر، این پاسخ با «جریان هوا را از بین میبرد» بود، که روبین گفت هرگز به تنهایی به آن دست نمییافت.
اما باز هم، همه فروشندگان CNBC با آنها صحبت کردند: Chat GPT آغاز فرآیند است، نه پایان. شما هنوز باید کار خود را انجام دهید.
چگونه یک آژانس روابط عمومی از هوش مصنوعی استفاده می کند
Crenshaw Communications یک آژانس روابط عمومی متمرکز بر فناوری B2B است.
با توجه به مشارکت آنها در دنیای فناوری، شروع به کار باند هوش مصنوعی برای شریک کریس هریهر منطقی بود.
در اوایل، هریهر یک جلسه تمرینی برگزار کرد تا کل تیم حدود 25 نفره را به سرعت برساند. این شرکت برای حسابهای Chat GPT+، که دسترسی اولیه به ابزار را ارائه میکنند، حتی زمانی که با درخواستها مواجه میشود، پرداخت میکند.
این شرکت زمانی که سعی می کند سر خود را در مورد موضوعات پیچیده ای بپیچد که مشتریانش به آنها نیاز دارند تا در آن ها متخصص شوند، آن را یک ابزار تحقیقاتی ارزشمند می داند و از آن می خواهد که در زمینه های مختلف تحقیقاتی خلاصه ای ارائه دهد.
هریهر به PR Daily گفت: «این به ما این توانایی را می دهد که سریعتر یک موضوع پیچیده و پیچیده را درک کنیم که نیازی به جستجوی دستی در صفحات در Google ندارد و سپس سعی کنید بفهمید چه محتوایی ممکن است ارزش خواندن داشته باشد.
اگرچه او آن را ابزاری قوی برای دستیابی به درک پایه می داند، اما هریار می گوید که نمی توان بی چون و چرا به آن اعتماد کرد.
او هشدار داد: «شما باید مطمئن شوید که برخی از این اطلاعات را بررسی و احراز هویت می کنید.
کرنشاو همچنین از این ابزار برای آنچه که هریهار به عنوان بیانیههای مطبوعاتی «معاملهای» یاد میکند، استفاده میکند – به اطلاعیههای استخدامی جدید فکر کنید، که در آن قالب از نسخهای به انتشار دیگر تغییر چندانی نمیکند.
همچنین به نظر او، این یک انتخاب محکم برای ویرایش کپی، یا حتی برای تجزیه مقادیر زیادی از داده های نظرسنجی در یک گزارش قابل مدیریت است. هریهر توضیح داد: “من دریافتم که این فوق العاده مفید است، زیرا یک نظرسنجی 30 به 50 سوال دریافت می کنم که باید خلاصه کنم.” «من میتوانم همه نتایج را به Chat GPT ارسال کنم و آنها آنها را برای من بنویسد».
Harihar حتی از این ابزار برای کمک به توسعه روبریکهایی برای ارزیابی برنامهها استفاده کرده است، و فرصتهای جالبی را برای متخصصان comms برای دریافت کمک در اندازهگیریشان باز میکند – یک نقطه درد ثابت برای بسیاری در صنعت.
در کل، Crenshaw با مشتریان در مورد استفاده آنها از هوش مصنوعی بسیار باز است.
ما در مورد آن با مشتریان باز هستیم زیرا این ابزار عالی است. ما به آنها می گوییم که آنها نیز باید از آن استفاده کنند، زیرا واقعاً به تسریع کار کمک می کند.»
او افزود، همچنین می تواند به عنوان معلمی برای متخصصان جوان عمل کند، حتی به طور بالقوه به کارمندان کمک می کند تا با سرعت بیشتری به رتبه ها صعود کنند.
“به عنوان یک هماهنگ کننده حساب، مدیر حساب، یک جوان آینده دار، شما این ابزار را دارید که به شما بینش بسیار بیشتری در مورد این شغل می دهد و به شما الگوها، مطالبی را می دهد که می توانید در نظر بگیرید، و به نوشتن به روش هایی کمک می کند که لازم نیست سرپرستان خود را اذیت کنید.»
آلیسون کارتر سردبیر اجرایی PR Daily است. او را دنبال کنید توییتر یا لینکدین
اظهار نظر
2 پاسخ به “3 مطالعه موردی در مورد نحوه استفاده ارتباطگران از Chat GPT در حال حاضر”
بنابراین – همه در حال تقلب هستند. سرد.