- از ChatGPT در سرویس Azure OpenAI برای ایجاد اثبات مفهوم با همکاری مایکروسافت برای ایجاد یک ربات چت حقوق و دستمزد آماده سازمانی برای پاسخ به سؤالات پیچیده کارکنان استفاده می کند.
- از یک مدل زبان بزرگ زیربنایی (“LLM”) برای تجزیه و تحلیل و نقد داده های انطباق گسترده موجود در کتابخانه نظارتی حقوق و دستمزد جهانی EY استفاده می کند.
- انتظار می رود با پاسخ دادن به سوالات پیچیده حقوق و دستمزد کارکنان و شخصی سازی تجربه کارمند، بار کارفرمایان را تا بیش از 50 درصد کاهش دهد.
به عنوان بخشی از تعهد ترکیبی آنها برای استفاده از پیشرفتهترین فناوریهای Azure OpenAI در صنعت مالیات و حقوق، EY امروز همکاری استراتژیک عمیقتری با مایکروسافت برای توسعه ربات هوشمند حقوق و دستمزد EY به عنوان بخشی از پلتفرم حقوق و دستمزد نسل بعدی اعلام کرد.
با استفاده از سرویس Microsoft Cloud و Azure OpenAI – که با هوش جمعی پیشنهادات حقوق و دستمزد EY تقویت شده است – مشتریان به زودی می توانند مراقبت از کارکنان حقوق و دستمزد را مدرن کنند. بهبود رضایت کارکنان؛ کنترلها، چکها و گردش کار مدیران حقوق و دستمزد را خودکار کنید. و از بینش های استراتژیک برای پرورش نیروی کار فردا استفاده کنید.
انتظار میرود چت ربات هوش مصنوعی مولد رضایت کارکنان (CSAT) و شاخصهای عملکرد کلیدی با وضوح تماس اول (FCR) را بیش از 50 درصد افزایش دهد، به کمک نتیجه اولیه 93 درصد نسبت پاسخ صحیح برای اولین بار، بر اساس یافته های اثبات مفهوم (POC).
بسیاری از سازمانها به دلیل زبان، مناطق زمانی، پیچیدگی موضوع حقوق و دستمزد و حجم دادههای مورد نیاز برای حل پرسشها، با نحوه پاسخگویی مؤثر به سؤالات ردیف 1 کارمندان مشکل دارند. مراکز تماس سنتی، رباتهای گفتگوی پایه، خطوط زبان و پورتالهای اطلاعاتی کارکنان نتوانستهاند تجربه کارمندان را بهبود بخشند یا بار انسانی (از جمله هزینه خدمت) حجم بالای تماسهای مربوط به سوالات حقوق و دستمزد را کاهش دهند.
تیمهای EY یک LLM و ربات چت هوش مصنوعی مولد POC با استفاده از سرویس ChatGPT در Azure OpenAI ساختهاند تا «آناتومی فیش حقوقی افراد» را درک کنند و عناصر انطباق قانونی را با خطمشیهای شرکت مرتبط کنند – همه اینها برای پاسخ به سؤالات دقیق و ایجاد توضیحات بسیار شخصیشده برای کارمندان
چت ربات حقوق و دستمزد هوشمند EY به اپلیکیشنهای موبایل و وب EY Employee Experience اضافه میکند، که فیشهای حقوق، اسناد مالیاتی و بینشهای منطبق بر کارمندان را در بیش از 159 کشور به صورت بومی به 49 زبان ارائه میکند. تیمهای EY به کار با مایکروسافت برای ساخت و استقرار LLM و برنامههای مالیاتی جدید هوش مصنوعی ادامه خواهند داد تا رویههای پیشرو EY در مورد هوش مالیاتی و حقوق و دستمزد را تدوین کنند.
مارنا ریکر، نایب رئیس جهانی مالیات EY، می گوید:
EY Tax متعهد به بهبود تجربه مشتری با فنآوریهای پیشرفته و هوش مصنوعی مولد است که به قابلیتهای مکالمه بیشتر و توانایی تجزیه حجم بسیار زیاد محتوا سریعتر منجر میشود که منجر به نتایج بهتر برای همه سهامداران میشود. اضافه شدن انتظار ربات حقوق و دستمزد هوشمند EY به پلتفرم حقوق و دستمزد نسل بعدی ما، نوآوری و همکاری مستمر ما را در کنار مایکروسافت برای ارائه خدمات پیشرو در بازار برجسته خواهد کرد.
اریک بوید، معاون شرکت، پلتفرم هوش مصنوعی، مایکروسافت، میگوید:
ما خوشحالیم که EY از سرویس هوش مصنوعی Azure Open برای ارائه راهحلهای انطباق مقرراتی نوآورانه استفاده میکند که از پیشرفتهترین مدلهای هوش مصنوعی جهان، با پشتیبانی از قابلیتهای قابل اعتماد درجه سازمانی Azure و زیرساخت بهینهسازی هوش مصنوعی بهره میبرد. در نتیجه اتحاد طولانی مدت ما با EY، مشتریان در سراسر جهان از برنامه های حقوق و دستمزد جدید با قابلیت هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد.
Sheri Sullivan، مدیر عملیات حقوق و دستمزد جهانی EY، می گوید:
«دنیای حقوق و دستمزد جهانی منتظر فناوری بوده است که به راحتی بتواند حجم بالایی از عناصر داده را در زبانهای مختلف و اطلاعات خاص کشور به هم متصل کند تا دید، کنترلها و بینشهایی را در زمان واقعی با تجربه کارمندان درجه یک مصرفکننده ارائه دهد. تغییر دهنده بازی اتحاد بین EY و مایکروسافت است که فناوری پیشرو مایکروسافت را با دانش انطباق مقررات EY ترکیب می کند. با قدرت ترکیبی ChatGPT در Azure OpenAI، EY “Smart Agent” و Microsoft VIVA، آینده حقوق و دستمزد با یک لمس نزدیک است.
کن پریادارشی، رهبر مهندسی اعلان مالیات جهانی EY، میگوید:
قوت فنی چت ربات حقوق و دستمزد هوشمند EY توانایی آن در درک ساختار هستیشناختی فیش حقوقی یک کارمند با استفاده از LLM است. ما معتقدیم که LLM ها آینده ای برای رمزگذاری هوش کارکنان دانش هستند و Azure OpenAI Services به ما کمک می کند تا با مسئولیت پذیری جدیدترین هوش مصنوعی مولد را در راه حل های خود بسازیم.
برای رسیدگی به پیچیدگی روزافزون دادههای حقوق و دستمزد و سیاستهای بینالمللی، تیمهای EY به همکاری با مایکروسافت ادامه خواهند داد تا راهحلهایی را با استفاده از اصول هوش مصنوعی EY، قابلیتهای هوش مصنوعی مسئول در فناوریهای Azure OpenAI و Azure Data توسعه دهند تا تجربیات کارمندان و مدیران حقوق و دستمزد مشتری را با اعتماد افزایش دهند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد اتحاد EY-Microsoft، لطفاً به ey.com/microsoft مراجعه کنید.
-پایان مییابد-
درباره EY
EY برای ایجاد دنیای کاری بهتر، کمک به ایجاد ارزش بلندمدت برای مشتریان، مردم و جامعه و ایجاد اعتماد در بازارهای سرمایه وجود دارد.
با استفاده از دادهها و فناوری، تیمهای متنوع EY در بیش از 150 کشور، اعتماد را از طریق اطمینان ایجاد میکنند و به مشتریان کمک میکنند رشد کنند، تغییر کنند، و کار کنند.
تیمهای EY که در زمینه تضمین، مشاوره، قانون، استراتژی، مالیات و معاملات کار میکنند، سوالات بهتری را برای یافتن پاسخهای جدید برای مسائل پیچیدهای که دنیای امروز ما با آن مواجه است، میپرسند.
EY به سازمان جهانی اشاره دارد و ممکن است به یک یا چند شرکت عضو Ernst & Young Global Limited اشاره کند که هر کدام یک شخص حقوقی جداگانه هستند. ارنست اند یانگ گلوبال لیمیتد، یک شرکت بریتانیایی محدود به ضمانت، خدماتی را به مشتریان ارائه نمی دهد. اطلاعات مربوط به نحوه جمعآوری و استفاده EY از دادههای شخصی، و شرح حقوقی که افراد تحت قانون حفاظت از دادهها دارند، از طریق ey.com/privacy. شرکت های عضو EY قانون را انجام نمی دهند توسط قوانین محلی منع شدند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازمان ما، لطفا مراجعه کنید ey.com.
این خبر توسط EYGM Limited صادر شده است، یکی از اعضای سازمان جهانی EY که همچنین هیچ خدماتی به مشتریان ارائه نمی دهد.