برای روشن بودن، ChatGPT داده های بیشتری از یک شرکت را تعمیم نمی دهد. این فقط از داده های موجود شرکت برای انجام کارهای هوشمند استفاده می کند.
دیوید سندستروم، مدیر ارشد بازاریابی Klarna گفت: «یکی از مزیتهای رقابتی بزرگ برای شرکتها، داشتن پایگاههای اطلاعاتی بزرگ و اختصاصی خواهد بود.
تجارت Klarna به مقایسه قیمت ها بین هزاران خرده فروش بستگی دارد. بنابراین، منبع یابی و ذخیره داده ها از هر شریکی برای توصیه هایی که ارائه می دهد بسیار مهم است. هرچه توصیه هایی که ChatGPT می تواند از API Klarna بگیرد، بهتر باشد، افزونه برای کاربران مفیدتر خواهد بود.
به طور مشابه، OpenTable بر ارائه دادههای مربوط به رزرو هزاران رستوران متکی است، با این متغیر اضافه شده که این دادهها هر ساعت تغییر میکنند. سوزان لی، مدیر ارشد رشد OpenTable گفت که ChatGPT می تواند تجربه مکالمه ای بیشتری را برای رزرو ارائه دهد، مانند ارائه توصیه هایی بر اساس پاسخ های کاربر به سؤالات مختلف. اما این تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که OpenTable بتواند به طور مداوم داده ها را با درخواست های مصرف کنندگان جفت کند.