ChatGPT که توسط شرکت OpenAI تحت حمایت مایکروسافت ایجاد شد، پس از به دست آوردن سر و صدای جهانی در اواخر سال 2022، راه خود را به صنعت وام مسکن پیدا می کند.
اخیراً، Big Purple Dot، یک پلت فرم بازاریابی املاک و مستغلات، به سمت ادغام ChatGPT در اکوسیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود حرکت کرد. این شرکت مستقر در ایروین، کالیفرنیا، یکی از اولین شرکت های فناوری در فضای وام مسکن است که این کار را انجام می دهد.
این شرکت گفت، ترکیب ربات چت هوش مصنوعی مرسوم، به متخصصان املاک و مستغلات این امکان را میدهد تا با سرنخهای خود به شیوهای «طبیعی» و «شهودیتر… صرفهجویی در زمان، بهبود تبدیل سرنخ و افزایش بهرهوری فروش» تعامل داشته باشند.
در میان قابلیتهای فراوانش، چت ربات هوش مصنوعی میتواند به طور فصیح و بیدرنگ به پرسشها پاسخ دهد و ادبیات خلاقانه گستردهای بنویسد، خواه شعر، بیانیههای مطبوعاتی یا پستهای لینکدین.
رکسانا دیویدوف، مدیرعامل Big Purple Dot در بیانیه ای کتبی گفت: «ادغام ChatGPT با پلتفرم CRM ما، نحوه ارتباط افسران وام، نمایندگان املاک و استخدام کنندگان با مشتریان خود را متحول خواهد کرد. “با قابلیتهای پردازش زبان طبیعی، کاربران ما میتوانند پاسخهای سریع و دقیقی را به مشتریان ارائه دهند و زمان بیشتری را برای تمرکز بر ایجاد روابط و بستن معاملات بیشتر آزاد کنند.”
سهامدارانی که از سیستم CRM Big Purple Dot استفاده می کنند، فوراً به چت ربات هوش مصنوعی دسترسی دارند، اما تاریخ انتشار رسمی برای 30 آوریل تعیین شده است.
به ادعای Big Purple Dot، وام دهندگان و مشاوران املاک و مستغلات می توانند از دستیار هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط مستمر با مشتریان خود بدون نیاز به انجام کارهای سنگین استفاده کنند.
ChatGPT به عنوان یک ربات چت هوش مصنوعی، قادر خواهد بود تا پرس و جوها را به روشی «شبیه انسان» بیشتر درک کند و به آنها پاسخ دقیق دهد.
اگرچه اجرای هوش مصنوعی در بهترین حالت در صنعت متوسط بوده است، سهامداران وام مسکن در حال حاضر هدف پیدا کرد برای آن در پرداختن به وظایف ضعیف وام مسکن.
هوش مصنوعی است در حال حاضر استفاده می شود برای رسیدگی و شناسایی اسناد، کشف تقلب و در سیستمهای داخلی مانند رباتهای گفتگو، که در آن افسر وام میتواند وضعیت وام را بپرسد.