Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

که سریع بود! مایکروسافت تبلیغات را به چت بینگ مجهز به هوش مصنوعی اضافه می کند

مارس 29, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
که سریع بود!  مایکروسافت تبلیغات را به چت بینگ مجهز به هوش مصنوعی اضافه می کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

اعتبار تصویر: Jaap Arriens / NurPhoto / Getty Images

مایکروسافت در حال «کاوش» قرار دادن تبلیغات در پاسخ‌های داده شده توسط بینگ چت، عامل جستجوی جدید خود با پشتیبانی از GPT-4 OpenAI است. در حالی که این پاسخ‌های حمایت‌شده به وضوح به این عنوان برچسب‌گذاری شده‌اند، یک سوال ایجاد می‌کند که واقعاً چقدر از مدل قدیمی تبلیغات در موتورهای جستجو فاصله گرفته‌ایم.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی که امروز منتشر شد تأیید کرد که این اتفاق می افتد، البته به شکل آزمایشی. در اینجا بیت مربوطه از انتها پس از توضیح “کمی زمینه” آمده است که هیچ کس نباید تعجب کند:

ما همچنین در حال بررسی قابلیت‌های اضافی برای ناشران از جمله بیش از ۷۵۰۰ برند شریک Microsoft Start خود هستیم. ما اخیراً با برخی از شرکای خود ملاقات کردیم تا شروع به بررسی ایده‌ها و دریافت بازخورد در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به توزیع محتوا به گونه‌ای که از نظر ترافیک و درآمد برای شرکایمان معنادار باشد، ادامه دهیم. همانطور که به دنبال ادامه تکامل مدل با هم هستیم، ایده های اولیه ای را که در حال بررسی هستیم به اشتراک گذاشتیم، از جمله:
• یک تجربه شناور گسترده که در آن قرار گرفتن روی پیوندی از یک ناشر، پیوندهای بیشتری را از آن ناشر نشان می‌دهد و به کاربر راه‌های بیشتری برای تعامل و هدایت ترافیک بیشتر به وب‌سایت ناشر می‌دهد.
• برای شرکای ما در Microsoft Start، قرار دادن یک عنوان غنی از محتوای دارای مجوز Microsoft Start در کنار پاسخ چت که به تعامل بیشتر کاربر با محتوای موجود در Microsoft Start کمک می کند، جایی که درآمد تبلیغات را با شریک به اشتراک می گذاریم. همچنین در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت هستیم تا درآمد حاصل از تبلیغات را با شرکای به اشتراک بگذاریم که محتوای آنها در پاسخ به گپ نقش داشته است.

تبلیغات برای چند هفته به صورت حکایتی گزارش شده است، اما الف توییت امروز توسط دبرقی داس گلین آنها را در طبیعت اسیر کرد:

بینگ چت اکنون دارای تبلیغات است!

دیدن اینکه چگونه واحد اقتصادی تبلیغات در مدل‌های زبانی آشکار می‌شود و بر تبلیغات جستجو تأثیر می‌گذارد، بسیار جذاب خواهد بود.

1/3 pic.twitter.com/o5YjRjikOP

— دیدی (@debarghya_das) 29 مارس 2023

دیگران اشاره کردند که تبلیغات از زمان راه اندازی وجود داشته است اما برای همه کاربران فعال نشده است. من تمام تلاشم را کردم تا یکی را احضار کنم اما فایده ای نداشت – به نظر نمی رسد آنها برای حساب من فعال باشند (هنوز). اما به وضوح این نشانه چیزهای آینده است.

اجازه دهید اعتراف کنیم که موتورهای جستجو، و اکنون این عوامل جستجو، بخشی از یک مدل کسب و کار هستند و به همین دلیل نیاز به نوعی کسب درآمد دارند. اما من فکر می‌کنم که با همه صحبت‌هایی که در مورد ایجاد انقلاب در جستجو و شروع جدید انجام می‌شود، همه ما انتظار چیزی بهتر از پاسخ‌های حمایتی را داشتیم.

در مورد آگهی بالا، برای کاربر مشخص نیست که در اینجا از چه چیزی حمایت می شود. آیا TrueCar این خودرو را می‌فروشد و برای جستجوی هونداهای جدید هزینه می‌کند؟ یا اینکه آنها فقط یک سایت مرجع یا بررسی قیمت هستند که برای ارائه دهنده ترجیحی قیمت خودرو به بینگ پول پرداخت می کند؟ چرا این قیمت ها بالاتر از قیمت های ذکر شده در هوندا است؟ آیا به مایکروسافت پول پرداخت می شود تا لیست های Autotrader یا Cars.com را درج نکند؟ آیا کاربر می تواند نتایج بدون حمایت را بخواهد؟

به این معنی نیست که چیز بدی در جریان است. اما به طور کلی کاربر باید بفهمد چه چیزی در حال تبلیغ است. ما یاد گرفتیم که چگونه نتایج جستجو را تجزیه کنیم: تبلیغات معمولاً یک جعبه کوچک در اطراف خود دارند و در بالای جدول قرار دارند. برای درک آن، لازم نیست آن را دوست داشته باشید – و با درک آن، می توانید هوشمندانه تر با آنها درگیر شوید (یا جدا شوید).

در موردی مانند این، من دوست دارم یک “فراتحرفه” بهتر داشته باشم، اگر بخواهید، یک حباب فکری کوچک به سمت چتی که نقل قول‌ها و اگر وجود دارد، تبلیغاتش را دارد. خود پاسخ نباید دستکاری شود – اما در متاکون چند لینک دارید و شاید یک “اگر به فکر خرید یک HR-V جدید هستید، 3 مورد در آخرین روز در TrueCar لیست شده اند. (آگهی)”

عارضه جانبی وحشتناک تر این است که تبلیغات مانند این را نمی توان با ابزارهای فعلی مسدود کرد. این بدان معنا نیست که نمی توان آنها را به هیچ وجه مسدود کرد – تصور یک منبع uBlock که جایگزین پاسخ های چت ربات پرچم گذاری شده به عنوان تبلیغات می شود و درخواست پاسخ دیگری می کند، سخت نیست. اما پارادایم تبلیغات به‌عنوان آیتم‌های اساساً قابل پیش‌بینی در مکان‌های برچسب‌گذاری شده به وضوح در حال پایان است.

از یک طرف، خوب… خوب! همه از تبلیغات متنفرند، حتی اگر به نوعی وب (از جمله، این وب سایت) هزینه خود را پرداخت کند. از سوی دیگر، این یک شکل جدید و به طور بالقوه ظریف تر و مخرب تر از تبلیغات است که ممکن است به راحتی قابل ترسیم و نادیده گرفته نشود.

وادار کردن کاربر به این فکر کند که آیا چت بات برای گفتن آنچه گفته است پولی دریافت کرده است، راهی عالی برای کاهش اعتماد یا از بین بردن اعتماد است، حتی با برچسب های “تبلیغ”. نمی توان از خود پرسید که این شرکت ها چقدر در مورد معاملات خود صادق هستند. چرا آنها نباید یک ردیف تبلیغات ممتاز داشته باشند که بر نتایج تأثیر بگذارد اما برچسب گذاری نشود؟ این کاملاً مطابق با شیطنت های صنعت تبلیغات است.

در حالی که هیچ کس انتظار ندارد مایکروسافت، یا گوگل، آمازون، متا و سایرین این مدل های زبانی گران قیمت و محاسباتی را از روی خوبی قلب خود اجرا کنند (با فرض اینکه قلب دارند و خوبی در آنها وجود دارد) خوشحالم که کمی بیشتر در مورد نحوه ادغام تبلیغات بهتر می بینیم.

وقتی کل مدل در حال تغییر است، راه حل واضح – که اتفاقاً بسیار شبیه به راه حلی است که در زمان های قدیم استفاده می کردید – بعید است بهترین باشد. و همراهی با آن اولویت های شرکت را به گونه ای آشکار می کند که ممکن است منجر به بی اعتمادی و بدبینی شود.




برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

Prime Focus Technologies CLEAR® AI Reframe را راه اندازی کرد و CLEAR® AI Discover را با Chat GPT بهبود بخشید.

نوشته‌ی بعدی

ایلان ماسک، دانشمندان و رهبران فناوری نامه سرگشاده ای را درباره GPT-4، Open AI امضا کردند

نوشته‌ی بعدی
ایلان ماسک، دانشمندان و رهبران فناوری نامه سرگشاده ای را درباره GPT-4، Open AI امضا کردند

ایلان ماسک، دانشمندان و رهبران فناوری نامه سرگشاده ای را درباره GPT-4، Open AI امضا کردند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

قانونگذاران کالیفرنیا از بیل SB 53 ایمنی AI عبور می کنند – اما Newsom هنوز هم می تواند حق وتو کند

سپتامبر 14, 2025
Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

سپتامبر 13, 2025
چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

سپتامبر 13, 2025
Google یک “بازیگر بد” است که می گوید مدیرعامل مردم ، این شرکت را به سرقت محتوا متهم می کند

Google یک “بازیگر بد” است که می گوید مدیرعامل مردم ، این شرکت را به سرقت محتوا متهم می کند

سپتامبر 12, 2025
Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

سپتامبر 12, 2025
VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

سپتامبر 11, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار