Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

در UChicago and Beyond، ChatGPT بحث هایی را در مورد تقلب در کلاس های کالج به راه انداخت – Chicago Maroon

مارس 29, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
در UChicago and Beyond، ChatGPT بحث هایی را در مورد تقلب در کلاس های کالج به راه انداخت – Chicago Maroon
0
SHARES
1
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

پس از انتشار ChatGPT در نوامبر 2022، اساتید دانشگاه شیکاگو و سراسر کشور به دنبال راه هایی برای جلوگیری از عدم صداقت آکادمیک در کلاس های درس خود هستند.

محبوبیت Chat GPT، یک ربات چت هوش مصنوعی (AI) که به دلیل پاسخ‌های دقیقش به درخواست‌های انسان شناخته می‌شود، منجر به بحث‌های داغ در بسیاری از دانشگاه‌های دانشگاهی پیرامون احتمال استفاده نادرست از آن – یعنی تقلب – شده است.

Chat GPT در نوامبر 2022 توسط آزمایشگاه تحقیقاتی OpenAI راه اندازی شد. طبق گفته OpenAI، Chat GPT “آموزش داده شده است تا یک دستورالعمل را در یک اعلان دنبال کند و پاسخی دقیق ارائه دهد.” تطبیق پذیری و توانایی این فناوری برای منبع یابی اطلاعات از منابع مختلف باعث محبوبیت سریع آن شده است. در ژانویه، سایت رسید 100 میلیون کاربر. با این حال، ظهور Chat GPT برخی از دانشگاه ها را در مورد امکان استفاده از فناوری برای تقلب نگران کرده است.

به عنوان مثال، اعضای هیئت علمی دانشگاه تافتس در مورد استفاده از ChatGPT در کلاس درس اختلاف نظر دارند. مطابق با تافتز دیلی، برخی از اساتید استفاده از ChatGPT را به عنوان عدم صداقت آکادمیک در نظر می گیرند در حالی که برخی دیگر ChatGPT را فرصتی برای تجدید نظر در برنامه های درسی به منظور مشارکت دادن دانش آموزان به روش های جدید می دانند.

در UChicago، پروفسور علوم سیاسی روث بلوخ روبین، استاد علوم کامپیوتر بورجا سوتومایور، و مدیر اجرایی مرکز آموزش و یادگیری شیکاگو رابین پیج با او صحبت کرد مارون در مورد افکار خود در مورد فن آوری و روش های منحصر به فردی که مربیان می توانند استفاده از آن را برای تقلب کاهش دهند.

روبین قبلاً شروع به بررسی این موضوع کرده است که چگونه ChatGPT می تواند بر کلاس های خود تأثیر بگذارد، مانند “مقدمه ای بر سیاست آمریکا” که در فصل زمستان تدریس کرد. روبین متوجه شد که ChatGPT در جمع آوری محتوا برای تولید آرگومان های منسجم خوب است.

او گفت: “من نمی گویم نگرانی این است که ChatGPT می تواند محصول استثنایی یا بسیار خوب کار دانشجویی را تقلید کند.” “من فکر می کنم چالش تمایز بین ChatGPT و کارهای متوسط ​​تر است.”

روبین در مورد روش هایی شنیده است که از طریق آنها اساتید می توانند با Chat GPT مقابله کنند. با این حال، این استراتژی ها با معاوضه هایی همراه هستند.

روبین گفت: «فکر می‌کنم توصیه کلی این بوده است که از امتحانات و مقاله‌های خانگی خودداری کنند، اما فکر می‌کنم این به دانش‌آموزان ضرر می‌رساند.» یکی از مهم‌ترین چیزهایی که یک برنامه درسی علوم اجتماعی می‌تواند به دانش‌آموزان بیاموزد این است که چگونه ایده‌های خود را در مورد ارتباط برقرار کنند. داده ها یا استدلال های ارائه شده توسط دیگران به صورت مکتوب. این مهارتی است که تقریباً در هر حرفه ای قابل فروش است. بنابراین محدود کردن مقاله‌ها و اولویت‌بندی نوشتن در کلاس یا تکالیف ارزشیابی، غیر سازنده به نظر می‌رسد، البته ضدروشنفکری نیست.»

روبین به جای حذف تکالیف از برنامه های درسی خود، استراتژی مقابله با ChatGPT را اتخاذ کرده است.

من پذیرفته ام که برخی از دانش آموزان ممکن است با ChatGPT آزمایش کنند. اما من می‌خواهم از پاداش دادن به کسانی که محصول ChatGPT را به عنوان محصول خود تحویل می‌دهند، اجتناب کنم مارون در یک ایمیل بنابراین من سعی کردم تکالیف خود را طوری طراحی کنم که هوش مصنوعی را گیج کنم یا خروجی بسیار بدی تولید کنم. در عمل، این به معنای ایجاد دستورات مقاله مفصل با جزئیات تخیلی خاص درخواست و درخواست توصیه‌ها/ارزیابی‌ها بر اساس آن حقایق است.»

ChatGPT همچنین چندین سؤال را در بخش علوم رایانه مطرح کرده است. Sotomayor معتقد است ChatGPT می تواند دوره های مقدماتی CS را تضعیف کند، اما او معتقد نیست دوره های پیشرفته تر در معرض خطر هستند.

سوتومایور گفت: “در حالی که ChatGPT ممکن است راهی مناسب برای حل یک مشکل و کسب اعتبار برای آن باشد، شما بخش واقعا ارزشمند کار بر روی مشکل را از دست می دهید: تمرین مهارت های برنامه نویسی خود.” “استفاده از ChatGPT به این روش در یک دوره مقدماتی مانند تلاش برای یادگیری نحوه نواختن پیانو با نشستن یک ربات در کنار شما و نواختن پیانو برای شما است.”

Sotomayor همچنین گفت که استفاده از ChatGPT نباید به طور کامل ممنوع شود. او گفت: «من فکر نمی‌کنم که ما نباید سعی کنیم ChatGPT را ممنوع کنیم، به‌ویژه در CS، جایی که دانش‌آموزان اجازه دارند (و حتی تشویق می‌شوند) از چنین سیستم‌هایی در یک محیط حرفه‌ای استفاده کنند. در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای تکالیف کلاس، وی گفت در حالی که دانش آموزان نمی توانند از آن برای اجرای کل یا بخش های اساسی پروژه استفاده کنند، اما مشاوره با هوش مصنوعی مجاز است.

به عنوان مثال، خط مشی ارائه شده به پروژه نهایی در CMSC 14200 چنین است: «شما نباید از سیستم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا GitHub Copilot برای نوشتن یا تولید کدهای خود استفاده کنید. استفاده از آن سیستم‌ها به روشی مشابه مشاوره با منابع آنلاین (مثلاً پرسیدن چیزی شبیه به «چگونه صدایی را با استفاده از pygame پخش کنم؟» از ChatGPT) از نظر فنی قابل قبول است، اما شما باید هر پاسخی را با مقدار مناسب نمک دریافت کنید، زیرا این سیستم‌ها گاهی اوقات پاسخ های بی چون و چرای اشتباهی را ارائه می دهد.»

به جای تمرکز بر سیاست های آکادمیک مربوط به ChatGPT، سوتومایور معتقد است که موضوع ریشه عدم صداقت دانشگاهی یک مشکل بسیار گسترده تر است. «من فکر می‌کنم تمرکز کمتری بر روی خط‌مشی‌های خاص ChatGPT باشد، و بیشتر روی پرداختن به یک موضوع بزرگ‌تر باشد: تمرکز بیش از حد بر نمرات، که باعث می‌شود دانش‌آموزان تمرکز کمتری بر یادگیری خود داشته باشند، و بیشتر بر روی یافتن مسیر کمترین مقاومت به A، او گفت.

برای رفع این مشکل، بخش CS آزمایش “درجه بندی مشخصات” را آغاز کرده است، که بر ارائه بازخورد اساسی به دانش آموزان به جای نمرات درصد تمرکز دارد و به آنها اجازه می دهد اشتباهات خود را بهبود بخشند.

«این نوع طرح‌های نمره‌دهی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بیشتر بر یادگیری خود تمرکز کنند و انگیزه تقلب را کاهش دهند. سوتومایر گفت: تجربه ما با آن تا کنون بسیار مثبت بوده است.

پیج با سوتومایور موافق است که وسوسه دانش‌آموزان برای درگیر شدن در عدم صداقت تحصیلی ناشی از مشکل بزرگ‌تری نسبت به معرفی ChatGPT است. ما باید بدانیم که اکثر دانش‌آموزان وقتی استرس ناسالمی را تجربه می‌کنند، انتظاراتشان را روشن نمی‌دانند، و/یا ارزشی را در چیزی که یاد می‌گیرند نمی‌دانند (با استفاده از ChatGPT یا ابزارهای دیگر) نقض می‌کنند. ،” او گفت مارون در یک ایمیل

برای جلوگیری از استفاده از ChatGPT، پیج معتقد است که اساتید باید تعهد خود را برای ایجاد یک محیط آموزشی معتبر ادامه دهند، توصیه‌ای که او نه تنها برای پیشگیری از ChatGPT بلکه برای به حداکثر رساندن مشارکت دانش‌آموزان و همچنین در کل ارائه می‌کند. او گفت که اقداماتی مانند ارائه دستورات شفاف در مورد اهداف یادگیری، ایجاد داربست تکالیف اصلی، و ارائه بازخورد به دانش آموزان در چندین مرحله در طول فرآیند تکلیف می تواند به طور کلی از عدم صداقت تحصیلی جلوگیری کند.

او گفت: «این شیوه‌ها یادگیری واقعی را در هر شرایطی تشویق می‌کنند.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

بریتانیا قوانین هوش مصنوعی «تطبیق پذیر» را انتخاب می کند، بدون هیچ تنظیم کننده واحد

نوشته‌ی بعدی

تعجب! ChatGPT در Wordle: ScienceAlert وحشتناک است

نوشته‌ی بعدی
تعجب!  ChatGPT در Wordle: ScienceAlert وحشتناک است

تعجب! ChatGPT در Wordle: ScienceAlert وحشتناک است

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

Micro1 ، یک رقیب در مقیاس هوش مصنوعی ، بودجه 500 میلیون دلار را جمع می کند

سپتامبر 13, 2025
چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

چرا معامله اوراکل-اوپنای با تعجب وال استریت را گرفتار کرد

سپتامبر 13, 2025
Google یک “بازیگر بد” است که می گوید مدیرعامل مردم ، این شرکت را به سرقت محتوا متهم می کند

Google یک “بازیگر بد” است که می گوید مدیرعامل مردم ، این شرکت را به سرقت محتوا متهم می کند

سپتامبر 12, 2025
Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

Yext Scout مارک ها را از طریق چالش های جستجوی هوش مصنوعی راهنمایی می کند

سپتامبر 12, 2025
VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

VMware از مسیر AI شروع می شود ، اما این تجارت اصلی نیست

سپتامبر 11, 2025
ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

ویژگی جدید ترجمه زنده اپل برای AirPods در هنگام راه اندازی در اتحادیه اروپا در دسترس نخواهد بود

سپتامبر 11, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار