خلاصه غواصی:
- OpenTable با ChatGPT، یک ربات چت OpenAI، از طریق یک پلاگین جدید برای ارائه توصیههای رستوران در OpenTable شریک شده است. طبق یک پست وبلاگ شرکت. ویژگی بخشی از OpenAI راه اندازی آزمایشی پلاگین ها، که شامل یک افزونه Instacart.
- سخنگوی شرکت در ایمیلی نوشت: این ادغام با گذشت زمان و با مجموعه کوچکی از مشترکین ChatGPT Plus در ایالات متحده و کانادا آغاز خواهد شد. پس از آزمایش، این پیشنهاد به مشتریان بیشتری گسترش خواهد یافت.
- OpenTable گفت که این اولین شرکت فناوری رستوران است که با ChatGPT شریک می شود. شرکت خواهر آن، کایاک، نیز با چت بات برای ارائه توصیههای پرواز، هتل و اجاره خودرو همکاری میکند.
بینش غواصی:
ChatGPT پیوندهای مستقیمی را برای رزرو در OpenTable در پاسخ به سؤالات مصرفکنندهها ارائه میکند، مانند «مکانی که میتوانم مادرم را در این روز مادر در چارلستون ببرم، کجاست. چت بات اطلاعات به روز رستوران را با مصرف کنندگان به اشتراک می گذارد تا به آنها در انتخاب رزرو رستوران کمک کند.
«این افزونه از همان اطلاعاتی استفاده میکند که نیرو میدهد OpenTable لی گفت: جستجو مانند اطلاعات نمایه رستوران ها، برچسب ها، در دسترس بودن و نظرات.
سوزان لی، مدیر رشد OpenTable در ایمیلی نوشت، عنصر مکالمه ChatGPT آن را از تجربیات سنتی موتور جستجو مانند جستجوی گوگل متمایز می کند.
“[ChatGPT] به کاربران اجازه می دهد تا عمیق تر و پویاتر درگیر شوند. “مثل این است که از بهترین دوست خود بخواهید برای شما توصیه کند، و آنها با به اشتراک گذاشتن در دسترس بودن، بهتر به شما کمک می کنند.”
این ادغام بخشی از OpenTable استراتژی برای ماندن در صدر آخرین روندهای جستجو و رفتار مصرف کننده برای کمک به مسافران برای رزرو رستوران.
لی گفت: «در حالی که این روزهای اولیه است، ما هیجان زده هستیم که در این فضا شیرجه بزنیم و ببینیم که ما را به کجا می برد.
لی گفت که انتشار آهسته این افزونه به شرکت اجازه می دهد تا در مورد استفاده از چت بات در دنیای واقعی بیاموزد.
به گفته LunchBox، ChatGPT که امسال پس از راهاندازی در نوامبر شروع به ایجاد سر و صدا کرد، میتواند ابزارهای مفیدی را برای رستورانها فراهم کند، بهویژه وقتی نوبت به تولید کپی بازاریابی و رسانههای اجتماعی میرسد. با این حال، به گفته Make Use Of، ChatGPT همیشه دقیق نیست و میتواند پاسخهای اشتباه ایجاد کند، زیرا با ایجاد یک سری حدسها پاسخها را به دست میآورد.
OpenTable ابزارهای متعددی را برای مشتریان و رستورانها برای بهبود ارتباطات اضافه کرده است، از جمله ویژگی پیامرسانی مستقیم، که در سال 2021 به کار گرفته شد تا به مشتریان اجازه دهد قبل و بعد از رزرو با رستورانها تماس بگیرند.