Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

Enterprise Connect 2023 تیم های مایکروسافت، ChatGPT را برجسته می کند

مارس 24, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
Enterprise Connect 2023 تیم های مایکروسافت، ChatGPT را برجسته می کند
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

بسیاری از سازمان‌ها هنجارهای جدیدی در محل کار ایجاد کرده‌اند، از حمایت از یک دفتر ترکیبی گرفته تا پذیرش فناوری‌های نوظهور برای افزایش ارتباطات و بهره‌وری. خریداران و تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات باید چگونگی ترکیب اجزای مختلف ارتباطات را به طور ایمن برای حمایت از همکاری در سراسر تجارت بیابند. آنها نیز باید در نظر بگیرند که فناوری نوظهور چگونه است هوش مصنوعی مولد، بر فرآیندهای تجاری و پیشنهادات فروشنده تأثیر می گذارد.

در Enterprise Connect 2023، که از 27 تا 30 مارس در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود، و به طور مجازی، شرکت کنندگان در کنفرانس چگونگی پیمایش را بررسی خواهد کرد بازار ارتباطات یکپارچه (UC) و مرکز تماس همگرا.

در این پرسش و پاسخ، ایروین لازار، تحلیلگر Metrigy، روندهایی را که منجر به تصمیمات خرید UC و مرکز تماس می‌شود، بحث می‌کند، زیرا رهبران فناوری اطلاعات به دنبال حمایت از نیازهای ارتباطی و همکاری فعلی و آینده خود هستند.

یادداشت ویراستار: مصاحبه زیر برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شد.

موضوعات کلیدی در Enterprise Connect 2023 چه خواهد بود؟

ایروین لازارایروین لازار

ایروین لازار: بدیهی است که مایکروسافت. در تحقیقات خود، شرکت‌های زیادی را در نقطه عطف می‌بینیم که از Teams استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند بفهمند در مورد صدا چه کاری باید انجام دهند. خط نبرد در سمت UC این است: آیا آنها با تیم هایی که تماس می گیرند یا با شخص دیگری می روند؟ و اگر با Teams calling همراه شوند، بهترین راه برای اتصال به PSTN چیست [public switched telephone network] — اتصال اپراتور است یا مسیریابی مستقیم؟

تمرکز زیادی در بین مشتریانی که با آنها صحبت کردیم این است که تماس تیم‌ها چقدر قابل اعتماد است. آیا آنها واقعاً می خواهند تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد بگذارند — اگر مایکروسافت قطع شود و همه چیز را از دست بدهند؟ من فکر می کنم این یکی از بزرگترین حوزه ها خواهد بود.

همچنین بهترین راه برای ساختن اتاق جلسه چیست؟ چگونه می توانم در اتاق های جلسه خود قابلیت همکاری داشته باشم؟ چگونه با جلسات ترکیبی برخورد کنم؟ من فکر می کنم همه اینها هنوز هم موضوعات جالبی برای صحبت هستند.

و سپس، من فکر می کنم، وضعیت کلی صنعت. آیا روزهای نرخ های رشد دیوانه کننده به پایان رسیده است و این صنعت در یک سال آینده چگونه خواهد بود؟

امنیت همچنین حوزه ای است که اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است، به خصوص که شرکت ها کنترل خود را بر روش های مختلف همکاری افراد از دست می دهند. [Video game publisher] چند سال پیش EA از طریق Slack مورد حمله قرار گرفت و شما جریمه‌های Wells Fargo و دیگران را برای افرادی که از WhatsApp برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، دریافت کردید. مردم کمی بیشتر نگران اطمینان از سازگاری، کنترل و ایمن بودن برنامه‌هایی هستند که دارند.

چه چیز دیگری ممکن است خریداران فناوری اطلاعات را در حین ارزیابی استراتژی‌های فعلی خود و نگاه پنج سال آینده مورد توجه قرار دهد؟

لازار: هوش مصنوعی مهم خواهد بود و اینکه چگونه ارائه دهندگان آنها از هوش مصنوعی استفاده می کنند. ذهنیت شخصی که مسئولیت ارتباطات و همکاری را بر عهده دارد در حال حاضر بسیار بیشتر از یک ذهنیت عملکرد یک برنامه کاربردی است. بله، برنامه باید کار کند، و من می‌خواهم مطمئن شوم که مردم از آن استفاده می‌کنند. اما، در پایان روز، قرار است از نظر تأثیری که بر کسب‌وکار می‌گذارم، ارزیابی شوم.

من قصد دارم با شرکا و ارائه دهندگانی کار کنم که می توانند به من مراجعه کنند و بگویند، “هی، راه حل من را بکار ببر، و نمایندگان شما 25٪ کارآمدتر خواهند بود.” امتیاز رضایت مشتری شما 15 درصد افزایش می یابد. هزینه های عملیاتی شما X کاهش می یابد. من فکر می‌کنم مردم بیشتر به این نگاه می‌کنند که کدام فروشنده نه تنها راه‌حل مورد نیاز امروز را ارائه می‌دهد، بلکه به کجا می‌روند.

این یک نقطه قوت برای مایکروسافت بوده است، چه Copilot یا Teams Premium. داری تمدید میکنی [the platform] بنابراین به تیم ها به عنوان صدا، ویدیو و پیام فکر نمی کنید. شما به این فکر می کنید که چگونه Teams در اجزای دیگر قرار می گیرد. ارزش تجاری که می توانید ارائه دهید چیست و چگونه می توانید محیط ارتباطی خود را در مرکز تماس و سایر برنامه ها ادغام کنید؟ من فکر می کنم این جایی است که مردم در چند سال آینده به دنبال آن خواهند بود.

بیشتر به دیدن چه چیزی در کنفرانس علاقه دارید؟

لازار: ChatGPT و هوش مصنوعی مولد واقعاً جالب است، هم در راه‌حل‌هایی که مردم به بازار ارائه می‌کنند و هم در نحوه برخورد آنها با کیفیت داده‌ها. و بسیاری از مشکلات ChatGPT، برای مثال، به این دلیل است که داده ها خوب هستند، اما هر کسی می تواند داده ها را به آن وارد کند. چقدر بهش اعتماد داریم؟ چگونه می توانیم از آن برای بررسی داده های خود استفاده کنیم؟

من فکر می کنم برخی از نمونه های خدمات مشتری جالب هستند. اگر من یک نماینده خدمات مشتری هستم، می توانم از ChatGPT برای خلاصه کردن سریع مکالمات یا نظارت بر مکالمه و ارائه پیشنهادات به من استفاده کنم.

من همچنین می توانم از آن به عنوان یک ربات چت هوشمند استفاده کنم که در آن مشکلی در راه اندازی یک دوچرخه جدید دارم. من می توانم به وب سایت شرکتی که دوچرخه را به من فروخته است بروم و می توانم به صورت مکالمه به آن بگویم که نمی توانم دایرکتوری را به درستی نصب کنم. و می‌تواند ویدیوها را پیشنهاد کند، یا با استفاده از موتور GPT-4، می‌تواند به تصویری که من ارائه می‌دهم نگاه کند و بفهمد چه چیزی اشتباه است. این از نقطه نظر سلف سرویس و پشتیبانی مشتری انقلابی است.

من فکر می‌کنم آسان‌تر کردن یافتن داده‌ها ارزشی دارد. من می‌توانم مجموعه‌ای از داده‌ها را بگیرم و بگویم: “باید یک سند Word بنویسم که X، Y و Z را پوشش می‌دهد” و به طور خودکار ایجاد شود. و سپس من فقط وارد آن می شوم و آن را ویرایش می کنم. من مطمئن نیستم که چقدر از نظر تاکتیکی اهمیت دارد. اما من فکر می‌کنم مردم به آن توجه خواهند کرد، زیرا فکر می‌کنم آنها می‌دانند که احتمالاً از زمانی که شاهد گسترش ویدئو کنفرانس‌ها بودیم، این احتمالاً بزرگترین اختلال در فضای فناوری است.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

اولین برنامه تولید شده توسط ChatGPT به اپ استور می رسد

نوشته‌ی بعدی

موج بعدی شرکت های داده بزرگ در عصر ChatGPT

نوشته‌ی بعدی
موج بعدی شرکت های داده بزرگ در عصر ChatGPT

موج بعدی شرکت های داده بزرگ در عصر ChatGPT

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

منابع: راه اندازی آموزش AI Mercor Eyes 10B $+ ارزیابی با نرخ 450 میلیون دلار

سپتامبر 10, 2025
مایکروسافت برای کاهش اعتماد به اوپای با خرید AI از Rival anthropic

مایکروسافت برای کاهش اعتماد به اوپای با خرید AI از Rival anthropic

سپتامبر 9, 2025
ماشینهای تفکر به نام اولین شریک APAC Openai

ماشینهای تفکر به نام اولین شریک APAC Openai

سپتامبر 9, 2025
مدل Qwen جدید Alibaba برای شارژ ابزارهای رونویسی AI فوق العاده

مدل Qwen جدید Alibaba برای شارژ ابزارهای رونویسی AI فوق العاده

سپتامبر 9, 2025
مبارزه با کلاهبرداری آنلاین با هوش مصنوعی

مبارزه با کلاهبرداری آنلاین با هوش مصنوعی

سپتامبر 8, 2025
Koah 5 میلیون دلار جمع می کند تا تبلیغات را به برنامه های AI وارد کند

Koah 5 میلیون دلار جمع می کند تا تبلیغات را به برنامه های AI وارد کند

سپتامبر 8, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار