فن آوری
توسط
لیندزی کندی
ChatGPT داغ جدید است – آن چیز مرسوم، مد روز و جدیدی که همه در مورد آن صحبت می کنند. محدودترین منبعی که هر کسی در اختیار دارد زمان است. تهیه پیش نویس زمان بر و آزاردهنده است – بنابراین اگر ChatGPT بتواند از هوش مصنوعی برای کمک به وکلا استفاده کند، جای تعجب نیست که چنین سر و صدایی ایجاد می کند. اما آیا این همه چیزی است که باید باشد؟
اول، ChatGPT چیست؟
هوش مصنوعی. شما یک اعلان را وارد می کنید و آن محتوا را خروجی می دهد. سیستم ChatGPT شبیه به وبسایتی است که اعتبار ورود شما را تأیید میکند. این فرآیند در بار اول کمتر از دو دقیقه طول می کشد. پس از آن، ورود به سیستم مانند ورود به یک وب سایت است. سپس یک اعلان را تایپ می کنید. من از “دلایلی استفاده کردم که چرا شرکت های حقوقی باید یک همسر نظامی استخدام کنند.” در حدود 18 ثانیه، مقاله ای 452 کلمه ای داشتم که به طور شیوا، پنج دلیل قوی و بسیار قانع کننده برای استخدام همسران نظامی توسط شرکت های حقوقی را شرح می دهد. از نظر سبکی، من باید حدود 0.1 ثانیه وقت صرف کنم تا آن را در یک وبلاگ مناسب برای انتشار در وب سایت خود ویرایش کنم.
خطرات چیست؟
مقاله ای که صرفاً توسط هوش مصنوعی تولید می شود برای اهداف مالکیت معنوی مال من نیست. ChatGPT حتی در شرایط و ضوابط خود بیان می کند که می تواند همان نتیجه را برای افراد دیگر ایجاد کند. با دستکاری کافی، می تواند مال من شود، اما من این توضیحات را به وکلای IP واگذار می کنم.
چگونه می توانم به طور موثر از ChatGPT استفاده کنم؟
بازی کردن با دستورات برای دیدن آنچه که دستگاه تولید می کند بسیار سرگرم کننده است. دریافتم که گفتن «پیشنویس مقالهای با داستانی شخصی درباره…» بسیار خوب کار کرد. هرچه دقیق تر بودم، مقاله بهتر بود. به عنوان مثال، خروجی “پیش نویس داستان قبل از خواب برای یک کودک 9 ساله” یک داستان شایان ستایش بود، اما خروجی “پیش نویس داستان قبل از خواب برای یک کودک 9 ساله درباره زنی وکیلی که دنیا را نجات می دهد” بسیار دور بود. پیچیده تر و جذاب تر (لیلی وکیل به طور موثری یک شرکت را از آلوده کردن محیط زیست و آسیب رساندن به مردم و حیوانات در سراسر جهان با تلاش سخت برای اثبات ادعای خود به قاضی و هیئت منصفه متوقف کرد). وقتی وکلا می توانند قهرمان شوند، خوب است!
جزئیات کلیدی است. مشتری هدف خود را توصیف کنید و از ChatGPT بخواهید مقاله ای در مورد اینکه چرا آن شخص باید شرکت حقوقی شما را استخدام کند، تهیه کند. یا از آن مکان هایی بخواهید که مشتری مورد نظر خود را پیدا کنید.
خروجی آن، همانطور که انتظار می رفت، برای خلاصه های حقوقی مفید نبود. بنابراین، به نظر می رسد که من هنوز به طور کامل جایگزین نخواهم شد. یا شاید من به طور تصادفی با اعلان مناسب برخورد نکرده ام.
آیا باید از ChatGPT استفاده کنم؟
کاملا! اگر به شخصی پول می دهید تا برای شما محتوا تولید کند، ممکن است از قبل از آن استفاده کنید. به هر حال، دنیای دستیار مجازی در مورد آن غوغا می کند. اگر در حال حاضر برون سپاری می کنید، ارزش بررسی را دارد تا ببینید آیا یک اقدام بالقوه صرفه جویی در هزینه برای شرکت شما برای بازگرداندن آن به داخل وجود دارد یا خیر.
در استفاده از محتوای تولید شده، باید بهترین استفاده از آن را نیز تعیین کنید – آیا می خواهید زمان بگذارید تا آن را به مالکیت معنوی خود تبدیل کنید یا خیر؟ به هر حال، اکثر وکلای آسیب های شخصی پست هایی در رسانه های اجتماعی در مورد آنچه که یک فرد در صورت تصادف اتومبیل باید انجام دهد، دارند – محتوای بسیار مفید برای تبلیغات و ایجاد تجارت. اما من میتوانم حدس بزنم که اکثر آنها اهمیتی نمیدهند که مالکیت معنوی آن محتوای خاص را داشته باشند. از آنجایی که بسیار جدید است، محتوایی که من تولید و استفاده می کنم دارای سلب مسئولیت است.
نکته اصلی این است که ChatGPT ابزار مفیدی است که ارزش استفاده از آن را با درک ارزش آن دارد. وقتی در سال 2003 به طور خلاصه روی کدنویسی در هوش مصنوعی کار می کردم، متوجه نشدم که چنین چیزی واقعاً ممکن است. من برای ادامه بازی با آن هیجان زده هستم. امیدوارم برای همیشه رایگان بماند و بتواند به ارتقای همه ما کمک کند. در گذشته، من باید پیش نویس این مقاله را ChatGPT برای خودم می داشتم.