گروه NuriFlex اعلام کرد که چت GPT هوش مصنوعی (AI) را در پلتفرم متاورس NuriTopia معرفی خواهد کرد.
انتظار میرود که NuriTopia با اجازه دادن به کاربران برای مشارکت در مکالمه و ایجاد روابط با آواتارهای هوش مصنوعی در زمینه دوستیابی، یک تجربه دوستیابی جدید را ارائه دهد. این دومین مورد پذیرش هوش مصنوعی توسط گروه NuriFlex، پس از پیاده سازی هوش مصنوعی در سیستم های AMI ضد سرقت برق است.
AI توصیه شده: Google Cloud بزرگترین ارتقای تاریخ به Vertex AI را اعلام کرد
NuriTopia یک پلتفرم متاورس دوستیابی اجتماعی است که در آن افراد در سراسر جهان می توانند با استفاده از آواتارهای منحصر به فرد شبکه های مختلفی بسازند و در آن شرکت کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا علایق خود را به روش های مختلف به اشتراک بگذارند و با استفاده از تجربه بازی و عناصر رویداد یک جامعه جهانی تشکیل دهند.
شرکای نوری توپیا عبارتند از:
- Neopin، یک پلتفرم جهانی c-DeFi گروه NeoWiz،
- Talken، یک پلتفرم بازار NFT،
- Colligence، توسعه دهنده کیف پول دارایی های دیجیتال و پلتفرم های De-Fi،
- 300 Fit & Lillius، متخصص بلاک چین ورزشی،
- GESIA، یک پلت فرم تجارت انتشار کربن،
- WaffleStay، پلتفرم جوایز سفر،
- FanBridge، یک پلت فرم خدمات K-culture،
- توسعه پل آتلانتیک و SkyFox Media، شرکت جهانی تولید انیمیشن،
- سه چرخه سینما پروداکشن، یک شرکت تولید فیلم،
- شبکه های پزشکی در کره از جمله Aseptic و غیره.
AI توصیه شده: هوش مصنوعی در خردهفروشی: استارتآپ اسرائیلی Hexa به خریداران اجازه میدهد تا محصولات را در 360 درجه مشاهده کنند و آنها را به صورت مجازی امتحان کنند.
Nuritopia یک متاورز بی حد و حصر است که افراد با سرگرمی های مشابه و علایق مشترک را تحت سرویس “FRIENDS & HANGOUTS” گرد هم می آورد. نوریتوپیا مجازی و واقعی را در هم می آمیزد تا فرآیند ایجاد ارتباطات اجتماعی واقعی را تسهیل کند و فرصتی را برای دریافت پاداش با شرکت در فعالیت های واقعی و خارق العاده ارائه می دهد. در Nuritopia، کاربران از طریق آواتارها تعامل خواهند داشت و محتوای خود را ایجاد و مبادله میکنند، همگی در حین سرگرمی. خدمات اضافی برای شکل دادن به یک اکوسیستم با ویژگی های منحصر به فرد گنجانده خواهد شد.
AI توصیه شده: آیا استراتژی تجربه مشتری فروش “جشنواره خرید” شما را ایجاد می کند یا شکسته می شود؟
[To share your insights with us, please write to sghosh@martechseries.com]