Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

مدیر عامل آکادمی خان می گوید که هوش مصنوعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا در واقع به دانش آموزان برای یادگیری کمک کند

مارس 22, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
مدیر عامل آکادمی خان می گوید که هوش مصنوعی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا در واقع به دانش آموزان برای یادگیری کمک کند
0
SHARES
22
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

سال خان، بنیانگذار و مدیر عامل آکادمی خان، به Yahoo Finance Live می‌پیوندد تا درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT در مدارس برای کمک به تدریس خصوصی و کمک آموزشی، و برای از بین بردن دیدگاه‌ها مبنی بر اینکه استفاده اصلی دانش‌آموزان تقلب است، بحث کند.

رونوشت ویدیویی

[AUDIO LOGO]

راشل آکوفو: سازمان غیرانتفاعی خان آکادمی به آینده هوش مصنوعی چشمان باز دارد. در حال آزمایش یک معلم مجازی جدید و دستیار کلاس درس با استفاده از آخرین فناوری آموزشی OpenAI است. اکنون، این درحالی است که مدارس سراسر کشور نگرانی های خود را در مورد هوش مصنوعی در کلاس درس بیان می کنند. شهرهایی مانند نیویورک، لس آنجلس و سیاتل برای ممنوع کردن ChatGPT در کلاس درس حرکت کرده اند. و دانشگاه های هند و فرانسه نیز همین اقدامات را انجام دادند.

بیایید سال خان بنیانگذار و مدیر عامل آکادمی خان را برای بحث در این مورد بیاوریم. خوشحالم که امروز تو را اینجا می بینم، سال. بنابراین به نظر می رسد که شما رویکرد بسیار متفاوتی را با بسیاری از منتقدانی که ما در مورد داشتن ChatGPT و استفاده از آن در مدارس دیده ایم، اتخاذ می کنید. در مورد نقش خود در این کار و اینکه واقعاً چگونه می‌بینید چگونه می‌توان از آن در کلاس‌های درس خود استفاده کرد، صحبت کنید.

سل خان: آره بسیاری از این مناطق و سیستم‌های مدرسه بر این فرض که دانش‌آموزان می‌توانند تقلب کنند و به روشی غیرقابل شکستن تقلب کنند، بسته شده‌اند. و تا حدودی، این نادرست نیست. ما در واقع حدود شش ماه است که با OpenAI کار می کنیم. احساس بسیار خوبی است که دیگر در NDA نیستم، بنابراین می توانم در مورد آنچه که انجام داده ایم صحبت کنم.

خیلی قبل از اینکه ChatGPT منتشر شود، و ما بلافاصله با فناوری GPT-4 دیدیم که تفاوت‌های ظریف‌تری دارد. در ریاضی بهتر است. اینکه ما واقعاً می‌توانیم آن را بسازیم، بنابراین به دانش‌آموزان کمک نمی‌کند تا تقلب کنند، بلکه در واقع فقط به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا یاد بگیرند، به عنوان یک معلم خصوصی باشند، و فعالیت‌های جدیدی را انجام دهند.

و بنابراین، هنگامی که ما Khanmigo را راه اندازی کردیم، که در حال ارائه آن هستیم – در حال حاضر یک لیست انتظار برای آن وجود دارد – به عنوان بخشی از راه اندازی GPT-4 در هفته گذشته، ما در واقع در حال انجام دموها با برخی از همان مدرسه بوده ایم. مناطقی که شما به تازگی فهرست کرده اید و ChatGPT را ممنوع کرده اند. و پاسخ آنها این بوده است که این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواستیم، زیرا ما به آنها نشان می‌دهیم که، هی، به جای نوشتن مقاله برای دانش‌آموز، می‌تواند مقاله را با دانش‌آموز بنویسد.

و معلمان، دانش‌آموز، و والدین می‌توانند بر آنچه واقعاً اتفاق می‌افتد نظارت داشته باشند. آنها در واقع می توانند رونوشت ها را ببینند، که می تواند به عنوان یک معلم خصوصی عمل کند. این برای مدت بسیار بسیار طولانی کمی از جام مقدس در edtech بوده است. و حتی پس از همه‌گیری، بسیاری از مردم در مورد این موضوع صحبت کرده‌اند که چگونه می‌توانید برای کمک به بچه‌ها با تمام از دست دادن یادگیری همه‌گیر کمک کنید؟

و بنابراین وقتی ما این را به مناطق مدرسه نشان دادیم، وقتی تقریباً هر روز سه یا چهار دمو برای رهبران منطقه انجام می‌دهم، آنها می‌گویند، اوه، این در واقع برای ما نخ‌کن می‌شود، زیرا متوجه شدیم که فواید زیادی دارد. اما این خطرات را کاهش می دهد.

راشل آکوفو: و جالب است، زیرا بسیاری از مردم این را به عنوان حمایت از دانش آموزان و همچنین برای معلمان می دانند. ما دیدیم که بسیاری از مدارس دولتی، به ویژه در بحبوحه همه‌گیری، چقدر تحت فشار بودند. در مورد آن جنبه صحبت کنید.

سل خان: آره در آکادمی خان، ما همیشه خودمان را در موقعیتی قرار داده‌ایم که می‌خواهیم همه دانش‌آموزان روی کره زمین در دسترس معلم باشند. و برای هر معلمی، ما به این به عنوان جایگزینی برای معلم نگاه نمی کنیم، بلکه به عنوان دستیار معلم نگاه می کنیم. فکر می‌کنم هر معلمی دوست دارد چیزها را برای دانش‌آموزانش شخصی‌تر کند، به هر دانش‌آموزی توجه بیشتری کند، یا اساساً یک دستیار آموزشی یا دستیاران آموزشی زیادی در کلاس درس خود داشته باشد.

و این کاری است که انجام می دهد. یک معلم به طور متوسط ​​تقریباً نیمی از وقت خود را صرف می کند، 30٪، 40٪، 50٪ از وقت خود را برای انجام کارهایی مانند طرح درس، نمره دادن به مقالات و غیره. این فناوری، می دانید، فناوری قدیمی تری وجود دارد که می تواند برخی از این کارها را انجام دهد. اما این فناوری واقعاً شروع به کمک به معلمان در توسعه برنامه‌های درسی می‌کند، نه در ساعت‌ها، بلکه در چند ثانیه و چند دقیقه، به معلمان اجازه می‌دهد تا به روش‌هایی ارزیابی شوند و چیزهایی را که قبلاً قابل مبادله نبودند، مانند پاسخ رایگان و انشا، دریافت کنند.

بنابراین بسیاری از چیزهایی که با Khanmigo در حال راه‌اندازی هستیم، در واقع ابزارهای رو به معلم هستند. بسیاری از اوقات، معلمان فکر ثانویه هستند. ما قطعاً می خواهیم معلمان را در اولویت قرار دهیم، زیرا فکر می کنیم مهم است. یکی، اگر در زمان بیشتری صرفه جویی کنند، زمان بیشتری است که می توانند با دانش آموز بگذرانند. و همچنین، هر چه اعتماد آنها به این نوع فناوری‌ها بیشتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بچه‌ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

راشل آکوفو: و بدیهی است که با هر پیشرفتی که با هوش مصنوعی حاصل می‌شود، بسیاری از مردم به آینده نگاه می‌کنند و به آینده فکر می‌کنند، نه فقط برای اینکه هوش مصنوعی ما را به کجا برساند، بلکه برخی از خطرات را نیز در بر می‌گیرد. می دانیم که بیل گیتس اخیراً در یک مقاله در مورد آن صحبت کرده است. و ما می دانیم که او کمک کرده است، بنیاد گیتس به آکادمی خان کمک کرده است. در مورد این دوگانگی صحبت کنید که به نوعی می‌خواهیم با هوش مصنوعی مرزها را کنار بگذاریم و آنچه که می‌توانیم انجام دهیم و به نوعی مدیریت واقعاً برخی از خطرات ناشی از آن.

سل خان: آره خطرات اولیه این است که می تواند حقایق را بسازد. توهم به معنای واقعی کلمه اصطلاح فنی برای زمانی است که این مدل های زبان بزرگ این کار را انجام می دهند. از نظر تاریخی، مدل های زبان بزرگ در ریاضیات خوب نبوده اند. همیشه این ترس وجود داشته است که شاید بتواند نوعی سوگیری را معرفی کند. و چه — اینها همه خطرات واقعی هستند. و کاری که ما انجام می دهیم این است که تا حد امکان آنها را به حداقل برسانیم.

GPT-4 خیلی کمتر از آنچه در نسل‌های قبلی دیدید، آن را رفتار توهم نامیدیم. از نظر ریاضی، خیلی بهتر است. و ما کارهای زیادی را در سمت آکادمی خان انجام می‌دهیم، جایی که می‌توانیم دقت ریاضی را بهبود بخشیم و می‌توانیم عمل کنیم– از آن به عنوان یک معلم خصوصی به روش‌هایی که قبلاً نمی‌توانستید با زبان بزرگ انجام دهید، عمل کنیم. مدل ها.

از نظر سوگیری، از نظر دانشجویانی که شاید انجام می‌دهند – تلاش برای انجام کارهایی که نامناسب هستند، اینجاست که ما یک فیلتر تعدیل بسیار قوی داریم. معلمان، والدین می توانند بر آنچه دانش آموزان انجام می دهند نظارت کنند. و اگر دانش‌آموزان وارد یک مکالمه غیرمولد یا حتی بالقوه خطرناک شوند، بلافاصله معلمان و والدین را نشانه می‌گیرند.

بنابراین، اینها انواع حفاظتی هستند که، یک بار دیگر، زمانی که ما این مناطق مدرسه را نشان می دهیم، به معلمان نشان می دهیم، آنها می گویند، وای، این دقیقا همان چیزی است که ما نیاز داریم، زیرا 40 درصد معلمان ما در حال حاضر از آن استفاده می کنند. ChatGPT. بنابراین اینطور نیست که با وجود ممنوعیت ها، مردم از آن استفاده نمی کنند. این معلمان هستند که از آن استفاده می کنند. اما آنها فقط حفاظت می خواستند. آنها می خواهند که از نظر آموزشی مثبت تر باشد، نه فقط چیزی که فقط پاسخ دهد.

و، می‌دانید، ما می‌توانیم فعالیت‌های جدیدی را معرفی کنیم که قبلاً وجود نداشتند، مانند اینکه دانش‌آموزان می‌توانند با شخصیت‌های تاریخی یا شخصیت‌های ادبی مصاحبه کنند، یا می‌توانند وارد یک بحث شوند و استدلال‌های خود را در مورد چیزهایی که به طور سنتی شما به خوبی تنظیم می‌کنید، تنظیم کنند. نمی توانستم با آن عرشه کار کنم.

راشل آکوفو: بنابراین، وقتی به کلاس‌های درس آینده فکر می‌کنید، و در حال حاضر کجا هستیم، درست همانطور که به GPT-4 نگاه می‌کنیم، که در حال حاضر جهشی از آنچه با GPT-3.5 دیدیم، آینده را چگونه می‌بینید. از کلاس های درس به دنبال؟

سل خان: این واقعاً بسط چیزی است که ما همیشه در اینجا در آکادمی خان موعظه می کردیم. آینده این خواهد بود که بچه ها بتوانند در زمان و سرعت خودشان یاد بگیرند، دانش آموزان واقعی که در حال یادگیری هستند. من همیشه می گویم بهترین آموزش در بیشتر تاریخ بشریت این بود که یک معلم خصوصی داشته باشی که آموزش او را به آنچه شما نیاز دارید ارائه دهد. اگر به مفهومی تسلط نداشته باشید، سرعت آنها کاهش خواهد یافت. اگر چیزی آسان پیدا کنید، آنها سرعت بیشتری خواهند گرفت.

انقلاب صنعتی، آموزش عمومی توده ای داشتیم. این یک چیز عالی بود. اما ما مجبور بودیم سازش کنیم. دانش آموزان را با هم جمع کردیم. ما آنها را به سمت قفل حرکت دادیم. من فکر می کنم کلاس درس آینده همان چیزی خواهد بود که اسکندر مقدونی با ارسطو داشت. اما شما این را خواهید داشت که برای تمام 30 دانش‌آموز در کلاس درس، جایی که از خانمیگو استفاده می‌کنند، از ابزارهای دیگری استفاده می‌کنند که آکادمی خان باید در زمان و سرعت خود بیاموزد.

اما پس از آن معلم هنوز کنترل دارد. اما معلم دیگر سخنرانی نمی کند. معلم می تواند از اطلاعات استفاده کند. آنها می توانند با هوش مصنوعی صحبت کنند. شاگردان من در چه کاری هستند؟ چه چیزی را پیشنهاد می کنید که بتوانم با آنها کار کنم؟ درست کاری که یک دستیار آموزشی خوب انجام می دهد. و سپس آنها می توانند یک گفتگوی سقراطی، یک بازی، یک شبیه سازی انجام دهند. آنها می توانند کنار پنج دانش آموز بنشینند و مداخله متمرکزتری انجام دهند یا شاید به آنها انگیزه بدهند، در حالی که 20 یا 25 دانش آموز دیگر می توانند 10 یا 15 دقیقه آینده را با هوش مصنوعی با آکادمی خان ادامه دهند.

می دانید، چیزهایی که من فکر می کردم تا 20 یا 30 سال اتفاق نمی افتد، فکر می کنم در پنج سال آینده اتفاق می افتد. ما در حال حاضر روی راه‌هایی کار می‌کنیم. هوش مصنوعی می تواند حافظه پایدارتری داشته باشد. بنابراین می تواند شروع به درک آنچه در دوره های زمانی طولانی تر به دانش آموزان کمک کند. ما راه‌هایی را برای معلم ایجاد می‌کنیم که بتواند با هوش مصنوعی در مورد آنچه دانش‌آموزان در حال انجام آن هستند صحبت کند، به طور مشابه، والدین با آنها گفتگو کنند – روش‌هایی برای هوش مصنوعی برای تعدیل واقعی مکالمات بین دانش‌آموزان. انسان ها.

شما می توانید یک معلم را تصور کنید، و من امیدوارم که این را در سال آینده داشته باشم، جایی که یک معلم می گوید، هی، هوش مصنوعی، هی، خانمیگو، می خواهم کلاس 30 نفره من را به گروه های دو یا سه نفری تقسیم کنید. و من از شما می‌خواهم که گفتگو را با هر گروه دو یا سه نفره تعدیل کنید، از آنها بخواهید در مورد یک موضوع بحث کنند، از آنها بخواهید در مورد چیزی طوفان فکری کنند، آنها را به نتیجه‌گیری برسانند.

و سپس شما فقط به من گزارش می دهید، معلم، شما، خانمیگو، هوش مصنوعی به من گزارش می دهد، معلم، دانش آموزان چه کار کرده اند؟ برخی از استدلال های قوی تر چیست؟ چه دانش آموزانی با مشکل مواجه شده اند؟ و من فکر می کنم این کار هر معلمی را بسیار سرگرم کننده تر می کند.

راشل آکوفو: می توانم تصور کنم که به مجریان خبر نیز ترجمه شود. پانل های تعدیل کننده در حال انجام مصاحبه هستند. آینده واقعاً بسیار جالب به نظر می رسد. یک تشکر بزرگ وجود دارد. بنیانگذار و مدیر عامل خان آکادمی، سال خان، از وقتی که امروز صبح در اختیار شما قرار دادید، متشکرم.

سل خان: متشکرم.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

آیا ChatGPT می تواند تأثیری در رادیولوژی داشته باشد؟

نوشته‌ی بعدی

Google Bard را منتشر کرد، چت ربات هوش مصنوعی خود، رقیب ChatGPT و Bing

نوشته‌ی بعدی
Google Bard را منتشر کرد، چت ربات هوش مصنوعی خود، رقیب ChatGPT و Bing

Google Bard را منتشر کرد، چت ربات هوش مصنوعی خود، رقیب ChatGPT و Bing

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

سوئیس مدل AI کاملاً باز خود را منتشر می کند

سوئیس مدل AI کاملاً باز خود را منتشر می کند

سپتامبر 4, 2025
متا سیاست های AI Chatbot را در میان نگرانی های مربوط به ایمنی کودکان بازبینی می کند

متا سیاست های AI Chatbot را در میان نگرانی های مربوط به ایمنی کودکان بازبینی می کند

سپتامبر 4, 2025
ابزار هک AI از آسیب پذیری های امنیتی روز صفر در عرض چند دقیقه بهره برداری می کند

ابزار هک AI از آسیب پذیری های امنیتی روز صفر در عرض چند دقیقه بهره برداری می کند

سپتامبر 3, 2025
Openai برای مسیریابی مکالمات حساس به GPT-5 ، کنترل والدین را معرفی کنید

Openai برای مسیریابی مکالمات حساس به GPT-5 ، کنترل والدین را معرفی کنید

سپتامبر 3, 2025
مایکروسافت خدمات Copilot AI رایگان را به کارگران دولت ایالات متحده ارائه می دهد

مایکروسافت خدمات Copilot AI رایگان را به کارگران دولت ایالات متحده ارائه می دهد

سپتامبر 2, 2025
VC های ایالات متحده و هندی به تازگی یک اتحاد 1B+ دلار برای تأمین بودجه استارتاپ های فناوری عمیق هند تشکیل داده اند

VC های ایالات متحده و هندی به تازگی یک اتحاد 1B+ دلار برای تأمین بودجه استارتاپ های فناوری عمیق هند تشکیل داده اند

سپتامبر 2, 2025

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار