6
جونز روابط عمومی با پیوستن به 85 شریک از 60 کشور، در اجلاس جهانی PROI در دهلی نو، هند شرکت کرد.
این اجلاس چهار روزه به عنوان بخشی از موضوع روح دنیای جدید خود که نشان دهنده روندهای صنعت ارتباطات است، در مورد ترکیب هوش مصنوعی و ChatGPT در استراتژی های تجاری و فعالیت های روابط عمومی بحث کرد.
من در این رویداد گفتم: “به عنوان عضو PROI، بزرگترین مشارکت شرکت های مستقل روابط عمومی در جهان، جونز PR بهترین شیوه ها را از سراسر جهان برای شرکت های اوکلاهاما به ارمغان می آورد.”
دهها شرکت Fortune 500 به شرکای PROI در چندین کشور با استراتژیهای ارتباطی خود برای رشد و شهرت کسبوکار اعتماد میکنند.
– برندا جونز بارویک، APR، جونز PR