Open AI با آخرین نسخه از مدل زبان سنگین خود به نام Chat GPT 4 بازگشته است تا تجربه کاربر پسندتری را ارائه دهد. تقریباً سه روز پس از راه اندازی، سازمان ها قبلاً آن را در سیستم های خود ادغام کرده اند.
Chat GPT—نسخه قدیمیتر در نوامبر وارد شد و کاربران را متحول کرد زیرا ربات چت میتوانست تا حدی سؤالات آنها را حل کند. با این وجود، از زمان انتشار آن، محبوبیت در سراسر جهان افزایش یافته است و افزایش سریعی در کاربران مشاهده شده است. متعاقباً، عمدتاً به دلیل مشکلات پشتیبانی سرور، با مشکلات فنی مواجه شد که در نهایت به زمان پاسخگویی بالا منجر شد.
احتمالاً، این حوادث باعث شد تا شرکت در مورد شکاف ها فکر کند و به گونه ای طراحی مجدد کند که خروجی یکپارچه ارائه دهد. اخیرا، غول فناوری، مایکروسافت، سرمایه گذاری زیادی روی این پلتفرم انجام داده و آن را در موتور جستجوی بینگ خود ادغام کرده است. حتی نام های بزرگ دیگری مانند LinkedIn و Khosla Ventures نیز از این نرم افزار حمایت کرده اند.
تا کنون از جمله نسخه اول، سه نسخه دیگر به مرور زمان با موفقیت راه اندازی شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، شرکتها استفاده از هوش مصنوعی را آغاز کردهاند و ممکن است زمان کمی طول بکشد تا بازخورد واقعی در مورد عملکرد آن و نحوه تأثیر آن بر دنیای تجارت ارائه شود.
GPT-4 برای مراقبت از مشتری
به طور کلی، هندلینگ مشتریs از طریق تلفن می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، صرف نظر از اینکه نیروی کار چقدر ماهر باشد، زیرا ممکن است در مقطعی از زمان خطاهای انسانی وجود داشته باشد که ممکن است توسط کاربران نهایی قابل تحمل نباشد. آنها هزینه خدمات ارائه شده را می پردازند و اگر ارزشی نداشته باشد، ممکن است به سازمان ها یا ارائه دهندگان خدمات دیگر سوئیچ کنند.
چرا شرکت ها به نسخه ارتقا یافته Chat GPT فکر نمی کنند و از آن در تجارت خود استفاده نمی کنند؟ این فناوری می تواند در رویکرد انسان محور به خوبی آشنا شود زیرا با آخرین پیشرفت ها در پردازش زبان طبیعی به کار گرفته شده است. علاوه بر این، ممکن است بسیار موثرتر از همیشه باشد. حتی سوالات مطرح شده توسط مشتریان را درک می کند و آنها را با سرعت بیشتری نسبت به انسان ها حل می کند.
اگر کاربر غایب دوباره به چت بازگردد، چه میشود و چگونه با کاربر برخورد میکند؟ اطلاعات کاربر را به خوبی می شناسد، عمدتاً از مکالمات گذشته که اتفاق افتاده است، و به راحتی می تواند کاربر را به بهترین شکل ممکن جلو ببرد.
زمان و پول
نیروی کار ستون فقرات یک سازمان هستند و معجزه می کنند. با این حال، در زمینههای خاص، آنها نمیتوانند مانند فناوریهایی عمل کنند که عملیات تجاری را بسیار بهتر از انسانها تسهیل میکنند. بنابراین، در برخی از بخشهای کار، کارگران باید با فناوریهای هوشمندتر سازگار شوند تا فعالیتها به راحتی پیش برود. در مورد Chat GPT، پاسخ سریع به کاربران می دهد و می تواند در زمان کمتری چت را ببندد. در حالت ایدهآل، انسانها زمان بیشتری میگیرند، اما ممکن است سؤالات مشتری را برآورده کنند و به سراغ دیگران بروند.
صرف زمان کمتر و بستن انبوهی از چت ها تأثیر قابل توجهی بر دنیای تجارت می گذارد و حتی ممکن است درآمد و رضایت مشتری را افزایش دهد. ارزش طول عمر مشتری همان چیزی است که سازمان انتظار دارد، به این معنی که مشتری مادام العمر وفادار است. بنابراین، پیاده سازی فناوری هایی که بهترین کار را برای شرکت دارند، ضروری است.
آنها باید چه کار کنند؟ فرآیند تست را به خوبی انجام دهید، خواه برای کاربران آنها سازگار باشد یا نباشد. یک بار موفق شد. سپس خوب است که با آن ادامه دهید.
چند زبانه به صورت پیش فرض
پیدا کردن افرادی با توانایی های چند زبانه می تواند سخت باشد. در موارد نادر، ممکن است وجود داشته باشد، اما با تفکر از دیدگاه سازمان، استخدام تعداد زیادی از افراد با مهارت های زبانی در ایستگاه کاری ممکن است چیزی پیچیده باشد. این روزها، مشتریان از فرهنگهای مختلف با زبانهای مختلف هستند و باید به روشی حرفهای به آنها خدمت کرد تا نیازهای آنها برآورده شود.
در این عصر دیجیتال، نیاز به فناوری کارآمد و موثر برای حفظ عملیات تجاری در بلندمدت بسیار مهم است. هدف هر شرکتی از هر راه ممکن برای دستیابی به دستاوردهای قابل توجه است. بنابراین، تنها راه موفقیت، اجرای فناوری مناسب برای پوشش ریسک است. Chat GPT 4 این مزیت را دارد و به راحتی می تواند درخواست مشتری را به شیوه ای پربار انجام دهد.
ابزاری برای تولید محتوا
امروزه اینترنت به بخش مهمی از مردم تبدیل شده است و آنها هر از گاهی برای نیازهای خود از آن استفاده می کنند و در عین حال به دنبال مطالبی هستند که بیشتر آنها را مجذوب خود کند. بنابراین، در این زمینه، آنها می توانند به راحتی با محتوای با کیفیت بالا برای کسب و کارها هدف قرار گیرند تا از محصولات یا خدمات خود استفاده کنند. شرکتها چیزی برای ارائه به کاربران دارند و در ازای آن، ممکن است پاداش مالی دریافت کنند.
Chat GPT 4، ابزاری قدرتمند برای تولید محتوا، میتواند برای اهداف مختلفی مانند رسانههای اجتماعی، بازاریابی، محتوای وبسایت و بسیاری از مکانهای دیگر که محتوا مورد نیاز است، استفاده شود.
در مجموع، هوش مصنوعی در حال حاضر معیاری را در زمینه های مختلف ایجاد کرده است و بی شک در سال های آینده، بسیاری از پیشرفت های بعدی رخ خواهد داد و کار را آسان خواهد کرد.