مشتریان در حال کشف مارک ها و یادگیری در مورد محصولات و خدمات به روش های جدید از جستجوی سنتی تا جستجوی هوش مصنوعی ، عوامل هوش مصنوعی و موارد دیگر ، سفر Discovery کاملاً تغییر کرده است و مارک ها باید با الگوی جدید سازگار شوند.
در اوایل سال جاری راه اندازی شد ، Yext Scout یک جستجوی هوش مصنوعی و اطلاعات رقابتی است که برای تقویت دید برند و کشف بینش های مهم مربوط به سیستم عامل های جستجوی جدید AI ، در کنار جستجوهای “سنتی” همانطور که ما آنها را می شناسیم ، طراحی شده است.
Scout بخشی از Yext ، پلت فرم برجسته دید برند است. Scout معیارهای عملکردی را که در برابر رقبای محلی یک برند قرار داده شده است ، ارائه می دهد و توصیه های هوشمندانه ای را ایجاد می کند که می توانید در آن زمان واقعی عمل کنید.
Yext در حال بررسی تأثیر عظیم هوش مصنوعی در رفتارهای جستجو و کاربر خواهد بود ، و اینکه چگونه پیشاهنگی می تواند متخصصان بازاریابی را در یک وبینار “جستجوی برنده در EMEA: چگونه Yext Scout باعث می شود دید در سیستم عامل های محلی و هوش مصنوعی داشته باشد ، آگاه کند. این برنامه برای چهارشنبه 24 سپتامبر ساعت 1 بعد از ظهر BST / 2 بعد از ظهر برگزار می شود.
با هوش مصنوعی که اکنون در تعامل های دیجیتالی وجود دارد ، سیستم عامل هایی مانند Chatgpt ، Gemini ، Emplexity و دوم ، Grok ، تأثیر زیادی بر کشف و تعامل مصرف کنندگان با مارک ها دارند.
اکتشافات هوش مصنوعی به طور فزاینده ای که ارائه می شود ، صفحه نتایج سنتی موتور جستجو را با پاسخ های مکالمه ای جایگزین می کند که نیاز کاربران را برای الک کردن از طریق نتایج بالقوه غیرقابل اعتماد حذف می کند. مارک ها برای درک چگونگی بهینه سازی محتوای خود به راهنمایی نیاز دارند ، بنابراین در این کانال های نوظهور بهینه می شوند.
اندازه گیری اثربخشی نیز قلمرو جدیدی است و بسیاری از شرکت ها را در صورت عدم ارائه رقبای بهتر ، در پشت بهتر قرار می دهد. Yext Webinar در 24 سپتامبر به متخصصان برند و بازاریابی کمک می کند تا دید ، پیگیری و احساسات خیاطی را بهبود بخشند و عملکرد را در بین محتوای اجتماعی ، بررسی ها و لیست های محلی اندازه گیری کنند.
برای جلسه منحصر به فرد ، “جستجوی برنده در EMEA: How Yext Scout ، در سیستم عامل های محلی و AI” دید ، به Yext بپیوندید.
مکان خود را در اینجا ثبت کنید.