دستگاههای تفکر علوم داده با OpenAI به نیروهای خود می پیوندند تا به مشاغل بیشتری در سراسر آسیا و اقیانوس آرام کمک کنند تا هوش مصنوعی را به نتایج قابل اندازه گیری تبدیل کنند. این همکاری باعث می شود ماشین های تفکر به عنوان اولین شریک خدمات رسمی برای Openai در منطقه باشد.
این مشارکت در حالی صورت می گیرد که پذیرش هوش مصنوعی در APAC همچنان رو به افزایش است. یک مطالعه IBM نشان داد که 61 ٪ از شرکت ها در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می کنند ، اما بسیاری از آنها تلاش می کنند تا فراتر از پروژه های آزمایشی حرکت کنند و تأثیر واقعی کسب و کار را ارائه دهند. ماشین های تفکر و OpenAi هدف این است که با ارائه آموزش های اجرایی در شرکت ChatGPT ، پشتیبانی از ساخت برنامه های هوش مصنوعی سفارشی و راهنمایی در مورد تعبیه هوش مصنوعی در عملیات روزمره ، این کار را تغییر دهد.
استفانی سی ، بنیانگذار و مدیرعامل ماشین آلات تفکر ، مشارکت پیرامون ساختمان توانایی را قاب بندی کرد: “ما فقط فناوری جدیدی را وارد نمی کنیم بلکه به سازمانها کمک می کنیم تا مهارت ها ، استراتژی ها و سیستم های پشتیبانی را برای استفاده از AI ایجاد کنند. برای ما ، این است که دوباره از طریق همکاری انسانی و انسانی از طریق همکاری های انسانی و با استفاده از AI واقعاً کار برای مردم در سراسر منطقه اقیانوس آرام اقیانوس آرام کار کنیم.”
تبدیل خلبانان هوش مصنوعی به نتیجه با ماشین های تفکر
در مصاحبه با اخبار هوش مصنوعی، SY توضیح داد كه یكی از بزرگترین موانع برای بنگاهها ، نحوه تصویب AI است. اغلب اوقات ، سازمان ها آن را به عنوان یک فناوری به جای تحول در تجارت می دانند. این رویکرد منجر به خلبانانی می شود که متوقف می شوند یا نمی توانند در مقیاس باشند.
وی گفت: “چالش اصلی این است که بسیاری از سازمان ها به عنوان یک فناوری به عنوان یک فناوری به عنوان یک فناوری به عنوان یک تحول در تجارت نزدیک می شوند.” وی گفت: “این منجر به خلبانانی می شود که هرگز به این دلیل که سه اصول از دست رفته اند ، مقیاس می شوند: تراز رهبری روشن بر ارزش ایجاد ، طراحی مجدد گردش کار برای تعبیه هوش مصنوعی در نحوه انجام کار ، و سرمایه گذاری در مهارت های نیروی کار برای اطمینان از پذیرش.
رهبری در مرکز
بسیاری از مدیران هنوز هم با هوش مصنوعی به عنوان یک پروژه فنی و نه یک اولویت استراتژیک رفتار می کنند. SY معتقد است که تخته ها و لباس های C باید لحن را تنظیم کنند. نقش آنها این است که تصمیم بگیرند که آیا هوش مصنوعی یک راننده رشد است یا فقط یک خطر مدیریت شده است.
وی گفت: “تابلوها و لباس های C لحن را تنظیم می کنند: آیا هوش مصنوعی یک راننده رشد استراتژیک یا یک خطر مدیریت شده است؟ نقش آنها این است که چند نتیجه اولویت را نامگذاری کنند ، اشتهای ریسک را تعریف کنند و مالکیت روشنی را تعیین کنند.” ماشین های تفکر اغلب با جلسات اجرایی شروع می شوند که رهبران می توانند در کجا ابزارهایی مانند چتپ ارزش افزوده ، چگونه آنها را اداره کنند و چه زمانی مقیاس می کنند ، کشف کنند. “این وضوح از بالا به پایین همان چیزی است که هوش مصنوعی را از یک آزمایش به قابلیت شرکت تبدیل می کند.”
همکاری انسان و عذاب در عمل
SY اغلب در مورد “اختراع آینده کار از طریق همکاری بشر و آه” صحبت می کند. او توضیح داد که این در عمل چگونه به نظر می رسد: یک رویکرد “انسان در فرماندهی” که در آن افراد روی قضاوت ، تصمیم گیری و استثنائات تمرکز می کنند ، در حالی که AI اقدامات روتین مانند بازیابی ، تهیه پیش نویس یا خلاصه را انجام می دهد.
وی گفت: “فرماندهی انسان به معنای طراحی مجدد کار است تا مردم روی قضاوت و استثنائات تمرکز کنند ، در حالی که AI با شفافیت از طریق مسیرهای حسابرسی و پیوندهای منبع ، بازیابی ، تهیه پیش نویس و روال را انجام می دهد.” نتایج در زمان صرفه جویی شده و بهبود کیفیت اندازه گیری می شود.
در کارگاه های آموزشی که توسط ماشین های تفکر اداره می شوند ، متخصصانی که از ChatGPT استفاده می کنند اغلب یک تا دو ساعت در روز آزاد می شوند. تحقیقات از این نتایج پشتیبانی می کند-به عنوان یک مطالعه MIT که نشان دهنده افزایش بهره وری 14 ٪ برای نمایندگان مرکز تماس است ، با بیشترین سود در بین کارمندان کمتر تجربه شده است. وی افزود: “این شواهد واضح است که هوش مصنوعی می تواند استعداد انسان را به جای جابجایی آن بالا ببرد.”
AI عامل با نگهبان ماشین های تفکر
یکی دیگر از قسمت های تمرکز دستگاه های تفکر ، عامل AI است که برای رسیدگی به فرآیندهای چند مرحله ای فراتر از سؤالات منفرد است. به جای پاسخ دادن به یک سؤال ، سیستم های عامل می توانند تحقیقات را مدیریت کنند ، فرم ها را پر کنند و تماس های API را انجام دهند و کل گردش کار را با یک انسان هنوز هم هماهنگ کنند.
سی گفت: “سیستم های عامل می توانند از” سؤال و پاسخ “گرفته تا اجرای چند مرحله ای کار کنند: هماهنگی تحقیقات ، مرور ، شکل دادن به فرم و API تماس می گیرد تا تیم ها با یک فرماندهی انسانی سریعتر شوند.” این وعده سریعتر اجرا و بهره وری است ، اما خطرات واقعی است. “اصول فرماندهی انسان و حسابرسی بسیار مهم باقی مانده است ؛ برای جلوگیری از عدم وجود نگهبان مناسب. رویکرد ما این است که کنترل های سازمانی و قابلیت شنیدن را با قابلیت های عامل برای اطمینان از اقدامات قابل ردیابی ، برگشت پذیر و سیاست گذاری قبل از مقیاس انجام دهیم.”
حاکمیتی که باعث ایجاد اعتماد می شود
در حالی که فرزندخواندگی در حال تسریع است ، حاکمیت اغلب عقب مانده است. SY هشدار داد كه دولت به جای بخشی از كار روزانه با آن به عنوان كاغذ رفتار می شود.
وی توضیح داد: “ما انسان ها را در فرماندهی نگه می داریم و حاکمیت را در کار روزانه قابل مشاهده می کنیم: از منابع داده تأیید شده ، دسترسی به نقش مبتنی بر نقش ، حفظ مسیرهای حسابرسی و نیاز به تصمیمات انسانی برای اقدامات حساس استفاده کنید.” دستگاه های تفکر همچنین آنچه را “کنترل + قابلیت اطمینان” می نامند ، اعمال می شود: محدود کردن بازیابی به محتوای قابل اعتماد و بازگشت پاسخ ها با استناد. سپس گردش کار در بخش هایی مانند امور مالی ، دولت و مراقبت های بهداشتی با قوانین محلی سازگار است.
برای SY ، موفقیت در حجم سیاست ها بلکه در میزان حسابرسی و نرخ استثنا اندازه گیری نمی شود. وی گفت: “حاکمیت خوب فرزندخواندگی را تسریع می کند زیرا تیم ها به آنچه ارسال می شوند اعتماد دارند.”
زمینه محلی ، مقیاس منطقه ای
تنوع فرهنگی و زبانی آسیا اقیانوسیه چالش های منحصر به فردی را برای مقیاس بندی هوش مصنوعی ایجاد می کند. یک مدل یک اندازه مناسب کار نمی کند. SY تأکید کرد که کتاب بازی مناسب ابتدا ساخت محلی و سپس مقیاس عمداً است.
وی گفت: “الگوهای جهانی هنگامی که آنها چگونه تیم های محلی را نادیده می گیرند شکست می خورند. این کتاب به صورت محلی ساخته می شود ، به طور عمدی مقیاس می شود: هوش مصنوعی را به زبان محلی ، فرم ها ، سیاست ها و مسیرهای تشدید متناسب کنید ؛ سپس قطعاتی را که از قبیل الگوی حاکمیت شما ، اتصالات داده و معیارهای تأثیر می گذارند ، استاندارد کنید.”
این دستگاه های رویکرد تفکر در سنگاپور ، فیلیپین و تایلند به دست آورده اند – ابتدا با تیم های محلی ارزش خود را به دست می آورند ، سپس منطقه را به منطقه می رسانند. هدف یک چت بابات یکنواخت نیست بلکه یک الگوی قابل اعتماد است که ضمن حفظ مقیاس پذیری ، به متن محلی احترام می گذارد.
مهارت های بیش از ابزارها
وی در پاسخ به این سؤال كه چه مهارتهایی در یك محل كار با قابلیت AI مهم خواهد بود ، SY خاطرنشان كرد كه این مقیاس از مهارت ها ناشی می شود ، نه فقط ابزارها. او این کار را به سه دسته کاهش داد:
- سواد اجرایی: توانایی رهبران برای تعیین نتایج و نگهبانان ، و دانستن اینکه چه زمانی و کجا می توانند مقیاس هوش مصنوعی را داشته باشند.
- طراحی گردش کار: طراحی مجدد دستهای انسانی و آه ، روشن می کند که چه کسی پیش نویس ، چه کسی را تصویب می کند ، و چگونه استثنائات تشدید می شود.
- مهارت های دست و پا: درخواست ، ارزیابی و بازیابی از منابع قابل اعتماد ، بنابراین پاسخ ها قابل اثبات هستند ، نه فقط قابل قبول.
وی گفت: “وقتی رهبران و تیم ها این بنیاد را به اشتراک می گذارند ، فرزندخواندگی از آزمایش به نتایج قابل تکرار و سطح تولید حرکت می کند.” در برنامه های تفکر ماشین آلات ، بسیاری از متخصصان پس از فقط یک کارگاه یک روزه ، یک تا دو ساعت در روز صرفه جویی می کنند. تا به امروز ، بیش از 10،000 نفر در نقش ها آموزش دیده اند ، و SY خاطرنشان کرد که این الگوی سازگار است: “مهارت + مقیاس قفل مدیریت.”
تحول در صنعت پیش رو
با نگاهی به پنج سال آینده ، SY می بیند که AI از پیش نویس به اجرای کامل در کارکردهای مهم تجاری تغییر می کند. او انتظار دارد سودهای عمده ای در توسعه نرم افزار ، بازاریابی ، عملیات خدمات و مدیریت زنجیره تأمین باشد.
وی گفت: “برای موج بعدی ، ما سه الگوی بتونی را می بینیم: دستیاران آگاه از سیاست در امور مالی ، کپی های زنجیره تأمین در ساخت و CX شخصی و در عین حال سازگار در خرده فروشی-هر یک با پاسگاه های انسانی و منابع قابل اثبات ساخته شده اند تا رهبران بتوانند با اطمینان مقیاس بگیرند.”
یک مثال عملی ، دستگاه های تفکر سیستم است که با بانک جزایر فیلیپین ساخته شده است. این سیستم با نام Bea ، یک سیستم نسل بازیابی (RAG) است که از انگلیسی ، فیلیپینی و تگلیش پشتیبانی می کند. این پاسخ پاسخ های مرتبط با منابع با شماره صفحه را برمی گرداند و برتری سیاست را درک می کند ، و اسناد پیچیده سیاست را به راهنمایی های روزمره برای کارکنان تبدیل می کند. سی گفت: “این همان چیزی است که به نظر می رسد” Ai Native “.
دستگاه های تفکر AI را در سراسر APAC گسترش می دهند
همکاری با OpenAI با برنامه هایی در سنگاپور ، فیلیپین و تایلند از طریق دفاتر منطقه ای ماشین آلات قبل از گسترش بیشتر در APAC آغاز می شود. برنامه های آینده شامل خدمات خیاطی به بخش هایی مانند امور مالی ، خرده فروشی و تولید است که در آن هوش مصنوعی می تواند به چالش های خاص بپردازد و فرصت های جدید را باز کند.
برای SY ، هدف واضح است: “اتخاذ AI فقط مربوط به آزمایش ابزارهای جدید نیست. این در مورد ایجاد دید ، فرآیندها و مهارت هایی است که به سازمان ها اجازه می دهد از خلبانان به سمت تأثیر بگذارند. وقتی رهبران ، تیم ها و فناوری با هم جمع می شوند ، این زمانی است که هوش مصنوعی ارزش ماندگار را ارائه می دهد.”
همچنین ببینید: X و Xai Sue Apple و Openai بیش از ادعاهای انحصار هوش مصنوعی
آیا می خواهید در مورد AI و داده های بزرگ از رهبران صنعت اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ نمایشگاه AI & Big Data را که در آمستردام ، کالیفرنیا و لندن برگزار می شود ، بررسی کنید. این رویداد جامع بخشی از TechEx است و با سایر رویدادهای پیشرو در فناوری هماهنگ است ، برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
AI News توسط TechForge Media ساخته شده است. سایر رویدادها و وبینارهای آینده فناوری شرکت های آینده را در اینجا کاوش کنید.