الكساندرا هرگز واقعاً نمی خواست الگویی باشد.
ابتدا در سن 13 سالگی ، و سپس دوباره به عنوان یک بزرگسال جوان ، آن دو فرصت اولیه را رد کرد. اما پس از آن سرانجام تصمیم گرفت که این کار را انجام دهد.
او به خودش گفت: “چه چیزی را از دست داده اید؟ فقط ببینید چگونه پیش می رود.”
در حال حاضر تمام وقت در صنعت ، مدل مستقر در لندن با ایجاد یک نسخه مجازی و تولید شده توسط AI از خودش ، شانس دیگری در حرفه خود دارد.
او امیدوار است که این امر آینده خود را در مدل سازی تضمین کند.
او توضیح می دهد: “داشتن یک نسخه هوش مصنوعی از نوع شما ، شما را ایمن نگه می دارد.”
“من از آن بهره مند می شوم زیرا به معنای واقعی کلمه یک نسخه هوش مصنوعی از من است ، من از هیچ چیز بریده نمی شوم. تمام عواید ، در صورت انجام هرگونه درآمد حاصل می شود ، به من می رسد.
وی می افزاید: “شما لازم نیست سفر کنید ، لازم نیست که فرودگاه را انجام دهید ، لازم نیست کاری انجام دهید. این به مردم این فرصت را می دهد که فقط زندگی خود را زندگی کنند و کارهای دیگری را انجام دهند و همزمان در دو مکان باشند.”
الكساندرا می گوید كه او از اولین كسانی است كه نسخه مجازی خود را به مشتری ها به بازار عرضه می كند ، در صنعتی كه به یكی از جدیدترین ها تبدیل شده است تا چشم مراقب و بیش از حد شانه ای را در رشد هوش مصنوعی نگه دارد.
نزدیک به سه چهارم از مدیران مد در نظرسنجی منتشر شده توسط مشاوره مدیریت مک کینزیبا بیرونی در نوامبر سال گذشته ، گفت که هوش مصنوعی برای شرکت های آنها در سال 2024 اولویت دارد. بیش از یک چهارم گفت که آنها قبلاً از آن در طراحی و توسعه خلاق استفاده کرده اند.
در پشت دوقلوی مجازی الكساندرا کامرون ویلسون ، بنیانگذار و مدیر اجرایی آژانس مدلینگ AI و سه بعدی The Diigitals قرار دارد.
این شرکت با راه اندازی SHUDU 2017 ، اولین طعم موفقیت جهانی خود را پیدا کرد و به عنوان اولین سوپر دیجیتال جهان به بازار عرضه شد. در حال حاضر 250،000 نفر در بین پیروان اینستاگرام خود ، Shudu – یک تأثیرگذار مجازی – مبارزات انتخاباتی را برای Balenciaga ، Lexus و Balmain انجام داده است ، اما بدون انتقاد نیست.