اندرو ماکسیموف 12 سال است که در صنعت بازی های رایانه ای مشغول به کار است ، اما با وجود این تجربه ، او هنوز هم با هزینه ای که برای ساختن بزرگترین عناوین خرج کرده است شگفت زده می شود.
“من قبلاً برای پلی استیشن و آخرین بازی که روی آن کار کردم کار می کردم ، فقط تولید به تنهایی 220 دلار هزینه داشت [£176m]، و سپس شما برای بازاریابی دو برابر می کنید ، و برای هر بازی که در آنجا قرار داده اید ، نیم میلیارد دلار هستید که برای اکثر شرکت ها کمی ناپایدار است. “
او معتقد است که هوش مصنوعی (AI) نقش مهمی در کاهش هزینه های افزایش تولید بازی و صرفه جویی در طراحان بازی های ویدیویی با اتوماسیون کارهای تکراری خواهد داشت.
شرکت او ، Promethean AI مجموعه ای از ابزارها را برای توسعه دنیای مجازی خود به توسعه دهندگان ارائه می دهد. آقای ماکسیموف امیدوار است که نحوه تولید بازی ها را مختل کند.
“کاری که ما سعی در انجام آن داریم این است که با سیستمی که می تواند مستقیماً از هنرمندان بیاموزد ، جایگزین کنید تا هنرمندان بتوانند نویسندگان اتوماسیون خود باشند.”
انسانها هنوز هم نقش اساسی در روند تولید دارند. هوش مصنوعی با انسان همراه خواهد بود و آنها را قادر می سازد تا خلاقیت بیشتری داشته باشند.
آقای ماکسیموف می گوید: “ما می توانیم یک چشم انداز برای یک بازی ایجاد کنیم و سپس هنرمند می تواند روی یک دکمه کلیک کند و از هوش مصنوعی بخواهد که به آنها بازخورد بدهد. سپس آنها از کتابخانه هنر مفهومی و ایده های دیجیتالی که مربوط به پروژه آنها هستند ، نمونه هایی دریافت می کنند.”
گاهی اوقات هوش مصنوعی با ایده های غافلگیرکننده روبرو می شود.
“من به یاد می آورم که یک بار سعی در ساخت ایستگاه پلیس داشتیم و از هوش مصنوعی خواستیم که آن را جمع کند ، و با یک شیرینی روی هر میز برگشت.
او می گوید: “بار دیگر ، ما در حال ساخت یک آپارتمان بودیم و به طور مداوم جوراب را زیر میز قهوه قرار می دادیم. ما تعجب کردیم که آیا این یک اشکال است اما معلوم شد که ما آن را یک آپارتمان لیسانس نشان داده ایم ، بنابراین حدس می زنم که تا حدی منطقی بود.”