خبرنگار تجارت ، لس آنجلس

والری پنسو-کوکولیچ در مورد انتخاب شرکت کنندگان در برنامه های تلویزیونی واقعیت ، یک چیز یا دو مورد را می داند.
او یک مدیر بازیگران برای برنامه هایی مانند Love Island USA ، خانه داران واقعی دبی و همبازی میلیونر است.
خانم پنسو-کوکولیچ می گوید که هوش مصنوعی اولین تماس خود را با متقاضیان بسیار پیچیده تر کرده است.
او می گوید: “شرکت کنندگان بالقوه به طور فزاینده ای از هوش مصنوعی در عکس هایی که در رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند استفاده می کنند.” در نتیجه ، در تصاویر بیش از حد فیلتر شده ، یک ظرافت بزرگ وجود دارد ، و افرادی که به دنبال واقعی نیستند.
“مأموریت اصلی من این است که افراد واقعی را بازی کنم ، و این باعث می شود که بیش از حد از آن بیش از حد استفاده کنم. وقتی مردم برای یک استماع در بزرگنمایی ظاهر می شوند ، من لزوماً آنچه را که انتظار داشتم ببینم.”
با توجه به نکته مثبت ، MS Penso-Cuculich می افزاید: هوش مصنوعی روند رونویسی فیلم های خام را از مصاحبه متقاضیان بسیار زیاد کرده است.
به طور سنتی ، این یک تجربه وقت گیر بود ، با یک شخص مجبور شد کلمات گفتاری را تایپ کند. اکنون می توان آن را به طور خودکار با استفاده از هوش مصنوعی انجام داد.
“و اگر من به دنبال یک صداپیشه خاص هستم ، لازم نیست به کل مصاحبه شرکت کننده گوش دهم ، می توانم از یک برنامه هوش مصنوعی استفاده کنم تا جستجوی آنچه را که لازم دارم انجام دهم. این قطعاً باعث صرفه جویی در وقت من شده است.”
از آنجا که بخش تلویزیون واقعیت به طور فزاینده ای باید با تأثیرات خوب و بد هوش مصنوعی مقابله کند ، وکیل جان دلانی می گوید مسائل قانونی و نظارتی رو به رشد است.
آقای دلانی ، که شریک زندگی در موسسه حقوقی تجاری Perkins Coie است ، می گوید: “به عنوان مثال ، می توان از هوش مصنوعی برای پیشنهاد سناریوها یا داستانها ، ویرایش قسمت ها و پیش بینی و ارزیابی واکنش مخاطبان در مورد تحولات در نمایش استفاده کرد.”
“با این حال ، شرکت های تولیدی باید در نظر بگیرند که تا چه اندازه توافق نامه صنفی نویسندگان جدید آمریکا [to strictly restrict the use of AI] ممکن است توانایی آنها در استفاده از هوش مصنوعی در ارتباط با برنامه های تلویزیونی واقعیت خود را محدود کند. “
وی می افزاید: به دور از ساختن نمایش های فزاینده ای که تولیدکنندگان و شرکت کنندگان در تلویزیون واقعیت با آن روبرو هستند ، گسترش تصاویر و فیلم های غیرمجاز و غیرمجاز است.
آقای Delaney به ابزارهای تولیدی AI مانند Chatbot Chatgpt برای ایجاد محتوای جدید از فیلم های واقعیت تلویزیون اشاره می کند.
وی می گوید: “ابزارهای هوش مصنوعی به هواداران خوب و بازیگران بد اجازه می دهد تا کلیپ های تلویزیونی واقعیت و کل قسمت ها را دستکاری کنند و در نهایت ، حتی آثار جدیدی را با ستاره های تلویزیونی واقعیت و سایر افراد مشهور ایجاد کنند.”
یکی از موانع اصلی ستارگان تلویزیون واقعیت و سایر افراد مشهور ، که به دنبال متوقف کردن استفاده غیرمجاز و ایجاد شده توسط شخصیت خود هستند این است که در حال حاضر هیچ قانون جامع فدرال ایالات متحده در مورد خطاب به اعماق وجود ندارد.
این یک وضعیت مشابه در سراسر جهان است.
آقای دلانی ، ستاره تلویزیون واقعیت Kyland Young را برجسته می کند که در نسخه ایالات متحده Big Brother و The Challenge شرکت کرده است.
آقای یانگ در حال شکایت از یک برنامه با قدرت هوش مصنوعی به نام Reface است که به کاربران امکان می دهد عکسهایی را تهیه کنند که چهره آنها را برای او تغییر می دهد. این دادخواست هنوز به محاکمه نرسیده است.
مندی استادمیلر یک زیر مجموعه به نام نادیده گرفتن دستورالعمل های قبلی را می نویسد ، که بر “چگونگی شکوفایی و زنده ماندن در اقتصاد خالق با هوش مصنوعی” متمرکز است.
او می گوید که پرونده حقوقی آقای یانگ “مهم است ، زیرا در اطراف حق تبلیغات قرار دارد … و به ستاره های واقعیت اجازه می دهد تا بتوانند بهره برداری از هویت خود را کنترل کنند.”
جایی که خانم استادیمیلر می گوید همه چیز پیچیده تر می شود ، استفاده فزاینده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری در برنامه های تلویزیونی واقعیت است.
او به نمایش اخیر Netflix Show Deep Fake Love اشاره می کند ، که از فناوری DeepFake برای متقاعد کردن شرکت کنندگان در مورد شرکای آنها تقلب می کند.
او می گوید: “من نمی توانم كمك كنم اما تعجب می كنم كه چه اشکال دیگری از آسیب های روانشناختی و عذاب فقط در چند سال از این پس به خاطر سرگرمی قابل قبول خواهد بود.”
با این حال ، گریم با صدای همه به نظر می رسد ، خانم Stadtmiller خاطرنشان می کند که مهم است که به تفاوت بین “Deepfakes خوب” و “Deepfakes بد” نگاه کنیم.
او می گوید: “در حالی که یک عمق بد باعث می شود مردم کارهای وحشتناکی انجام دهند ، مثلاً ، به کسی که دوستشان دارند تقلب کنند ، یک عمق خوب ویدیویی است که می تواند فوراً صدای یک ستاره واقعیت را به زبان دیگری ترجمه کند.”
“این استفاده مفید از فناوری هوش مصنوعی برای پل زدن موانع زبان است.”
در همین حال ، آخرین فصل نسخه ایالات متحده از Big Brother دارای تمرکز هوش مصنوعی است. این شامل یک شرکت کننده در مورد AI است که به شکل انسانی روی صفحه نمایش ظاهر می شود.
دیوید نوسباوم می گوید: “تلویزیون واقعیت تقریباً همیشه در مورد بازتاب نگرانی ها ، وسواس ها و آرزوهای ما است.”
“ما AI Tech را در تمام اخبار می بینیم … اما استفاده از آن در نمایش این مقیاس ، آن را در ذهن میلیون ها نفر قرار می دهد که آن را تجربه می کنند ، بحث می کنند ، در مورد آن به روشی جدید یاد می گیرید.”
جیل زارین یک ستاره تلویزیونی واقعیت است که اکنون AI را در آغوش گرفته است. خانم زرین ، که در سه فصل از خانه داران واقعی شهر نیویورک ظاهر شد ، به تعدادی از مارک های سبک زندگی رفته است.
خانم زارین اخیراً به لطف وب سایت کلونینگ هوش مصنوعی دلفی ، یک دوقلوی دیجیتال از خودش ایجاد کرده است.
اعضای عمومی می توانند به صفحه وی در وب سایت دلفی بروند و سوالات وی را به صورت رایگان بپرسند. سپس کلون او از طریق متن پاسخ می دهد ، یا در صورت ترجیح ، با صدای بلند در یک نسخه از صدای او.
خانم زارین هوش مصنوعی را “دائر ycl المعارف پیاده روی” از افکار و توصیه های خود توصیف کرد.
“این شگفت آور است که ببینیم پیام های من چقدر سازگار بوده اند ، حتی اگر افکار من در مورد موضوعات مختلف در طول سال ها تکامل یافته باشد.”
دلفی افراد مشهور را قادر می سازد تا از چندین طریق از کلون خود درآمد کسب کنند. آنها می توانند آن را به یک سرویس پرداخت شده تبدیل کنند ، یا از پاسخ ها برای تبلیغ محصولات استفاده کنند ، یا پیوندهایی را به سایت های خرده فروشی وارد کنند.
دارا لادواردیان ، مدیر اجرایی دلفی می گوید: “ستاره های واقعیت افرادی هستند که یک تن ورودی می گیرند – از رسانه و طرفداران.”
“کلون های دیجیتال می توانند بسیاری از دسترسی های این ستاره ها را کنترل کنند ، به سؤالاتی پاسخ دهند که قبلاً چندین بار به آن پاسخ داده شده است. این کلون ها همچنین ممکن است چیزهایی را که ممکن است ستاره های واقعیت در وسط مصاحبه به خاطر نمی آورند ، به خاطر بسپارند.”
با این حال ، در حالی که برخی از جامعه تلویزیونی واقعیت در حال پذیرش هوش مصنوعی هستند ، برخی دیگر مانند تهیه کننده جانباز الکس باسکین نیستند.
آقای باسکین می گوید: “در بهترین حالت ، تلویزیون واقعیت تجربه انسانی را ضبط می کند ، و من این تغییر را نمی بینم.”
وی گفت: “کاهش سرگرمی به یک الگوریتم به مرور زمان کار نکرده است ، و من نمی بینم که در حال پیشروی باشد.
“بشر با تمام علاقه های خود ، سؤالات و نواقص در نمایش ها و در سمت تولید به نمایش گذاشته می شود و در وهله اول ظاهر می شوند و نمایش ها را انجام می دهند. و این ادامه خواهد یافت.”