این هفته، پلتفرم ارتباطات تجاری Reply.io، Jason AI را عرضه کرد، افزونهای که از API ChatGPT، همراه با پردازش زبان طبیعی (NLP) Reply.io برای تولید، شخصیسازی و بهینهسازی ایمیلها استفاده میکند.
در حالی که نسخه های قبلی فناوری Reply.io برای تولید توالی ایمیل در دسترس بوده است، این اولین استفاده آنها از ChatGPT OpenAI است.
هوش مصنوعی جدید Jason برای مشتریان موجود Reply.io و به صورت آزمایشی 14 روزه در دسترس است. قیمت گذاری به طرح فعلی Reply.io که کاربران دارند بستگی دارد.
عمیق تر حفاری کنید: ChatGPT: راهنمای یک بازاریاب
اولین ایمیل ها و پاسخ ها Jason AI از الگوریتمهای NLP و مدل زبان ChatGPT برای شناسایی کلمات کلیدی و عبارات خاص استفاده میکند تا هدف پاسخهای ایمیل دریافتی توسط بازاریاب را تشخیص دهد. سپس این ابزار می تواند پاسخ های پیشنهادی را ایجاد کند.
کاربران می توانند گزینه بررسی پاسخ ها را قبل از ارسال انتخاب کنند. اگر بازاریابان و همکاران فروش با عملکرد هوش مصنوعی راحت باشند، می توانند این ابزار را برای ارسال خودکار پیام ها بدون بررسی انتخاب کنند.
آناتول کیسیل، معاون محصول Reply.io گفت: “در حال حاضر ما از مفهوم “انسان در حلقه” استفاده می کنیم که در آن همه مکالمات توسط انسان تایید و تصحیح می شود تا از کیفیت و امنیت پاسخ ها اطمینان حاصل شود.” این کار بهرهوری تیمها و افراد را تا حد زیادی افزایش میدهد و به جای مکالمات تکراری، روی کار هوشمندانهتر تمرکز میکند.»
کیسیل گفت: «Jason AI میتواند اولین ایمیل و موارد بعدی را از توضیحات کوتاه پیشنهاد کاربر ایجاد کند، بنابراین کاربران میتوانند دنباله را در چند دقیقه اجرا کنند. همچنین، دنبالههای مکالمه کاملی را ایجاد میکند که برای نیازهای تجاری مانند فروش، استخدام، حضور در هواپیما، رویدادها، جمعآوری سرمایه و موارد دیگر بهینهسازی شدهاند.
فراتر از ایمیل Jason AI همچنین میتواند کانالهای دیگری را پیشنهاد دهد که مخاطبین در آن قرار دارند – مانند SMS، LinkedIn و WhatsApp – بسته به اینکه چه دادههایی در مخاطبین فعلی از طریق پیامهای قبلی آنها در دسترس است و از طریق یکپارچهسازی CRM در پلتفرم Reply.io.
کیسیل گفت: «در حال حاضر Jason AI میتواند ایمیلهای جدید بنویسد و به ایمیلها پاسخ دهد – کانالهای اجتماعی بیشتری در ماههای آینده دنبال خواهند شد. پلتفرم ما نیز ارائهدهنده راهحلهای دادهای است، بنابراین مخاطبین از مشتریان بالقوه و پایگاه داده سازمان ما به دست میآیند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ادغامهای ChatGPT امسال فضای فناوری B2B را پر کرده است. با ابزارهایی مانند Salesforce و HubSpot، سازمانهایی در سطح سازمانی و کوچکتر که از CRM استفاده میکنند، این فرصت را خواهند داشت که مجموعه دادههای خود را با قابلیتهای ChatGPT جفت کنند و برخی از کارهایی را که برای دسترسی شخصی آنها انجام میشود، خودکار کنند.