ارائهدهنده نرمافزار مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل کار، GoTo آخرین شرکت فناوری است که از یکپارچهسازی با ChatGPT بهره میبرد، زیرا این شرکت در حال آوردن ربات چت هوش مصنوعی به محصول تعامل با مشتری و محصولات مدیریت فناوری اطلاعات خود است تا به عنوان دستیار نوشتن و تولید کننده اسکریپت عمل کند.
این شرکت نرمافزاری مستقر در بوستون ماه گذشته محصول GoTo Customer Engagement خود را راهاندازی کرد که به گفته این شرکت برای ارائه سیستم تلفن GoToConnect و ابزارهای ارتباطی مشتری به مخاطبان بزرگتری طراحی شده است. اکنون، این راه حل با نسخه بتا دستیار پیام جدید که توسط ChatGPT ارائه شده است، بهبود یافته است.
به گفته این شرکت، این ادغام به کاربران کمک می کند پیام بنویسند و به پاسخ ها پاسخ دهند. علاوه بر این، افزودن ChatGPT با ایجاد پیامهایی متناسب با هدف کمپین، مخاطبان و فراخوان مورد نظر به ایجاد کمپینهای پیامکی کمک میکند.
GoTo می گوید، دستیار ChatGPT همچنین می تواند پاسخ هایی را به پیام های دریافتی بر اساس تعاملات قبلی مشتری پیشنهاد دهد.
GoTo در وبلاگی میگوید: «این نه تنها به تیمها اجازه میدهد سریعتر به درخواستهای مشتری پاسخ دهند، بلکه در زمان با ارزشی که میتوان برای تمرکز بر حوزههای تأثیرگذارتر کسبوکار و آن دسته از تعاملهای مشتری که به بهترین نحو توسط انسان ایجاد میشوند، صرفهجویی کرد.» .
مانند سایر محصولات فناوری اطلاعات که از API شرکت مادر ChatGPT OpenAI استفاده می کنند، GoTo نیز ابزار جدیدی برای تولید اسکریپت معرفی می کند که دارای چت ربات هوش مصنوعی مولد است. در هفتههای آینده، راهحل مدیریت و پشتیبانی فناوری اطلاعات یکپارچه GoTo، GoTo Resolve، یک نسخه بتا برای کمک به ایجاد و اجرای اسکریپتهای خودکارسازی آسانتر خواهد داشت.
این شرکت میگوید: «این به آسانی به ابزار گفتن آنچه میخواهید اتفاق بیفتد و ایجاد خودکار اسکریپت برای تکمیل کار است. از آنجایی که تیمهای فناوری اطلاعات دائماً در زمان محدود هستند، ما معتقدیم ChatGPT پلتفرمی عالی برای کمک به بهبود بهرهوری آنها با خودکارسازی وظایف اداری و تکراری به شیوهای ثابت است.»
این شبیه به ادغام های دیگر بین محصولات مدیریت فناوری اطلاعات و ChatGPT، از جمله Atera و ConnectWise است.