توجه: این قطعه به سفارش یک ویراستار است که دیگر در بین ما نیست – در واقع، و این ربطی به ما ندارد، او «مفقود شده است». (به خانواده او احترام بگذارید، در حالی که ما برای از دست دادن شما بسیار متاسفیم – منظورم این است که او کجاست – لطفا دیگر با ما تماس نگیرید.)
فکر میکردم جالب است ببینم پلتفرم هوش مصنوعی بحثبرانگیز ChatGPT اگر از آن بخواهم یک مصاحبه تولیدی با باب گوچیون جونیور، بنیانگذار SPIN انجام دهد، جالب باشد – فکر کردم که همیشه برای کمی سرگرمی آماده است. !
من به ChatGPT: یک مصاحبه با فرمت پرسش و پاسخ 800 کلمه ای با Guccione بنویسید، در مورد آنچه که او به عنوان مهمترین و هیجان انگیزترین جهت ها و هنرمندان جدید در موسیقی می بیند.
باب در پاسخ های فرضی خود در زیر نظراتی را در پرانتز اضافه کرد. او عمدتاً از آنچه ChatGPT ارائه کرد تحت تأثیر قرار نگرفت.
ChatGPT: از اینکه به ما ملحق شدید متشکرم، باب. شما به عنوان بنیانگذار مجله SPIN، دهه ها در خط مقدم روزنامه نگاری موسیقی بوده اید. در حال حاضر هیجان انگیزترین مسیرهای جدید در موسیقی را کدام می بینید؟
باب گوچیون جونیور: از اینکه من را در اختیار دارید متشکرم. در حال حاضر اتفاقات هیجان انگیز زیادی در موسیقی در حال رخ دادن است. یکی از روندهایی که به نظر من به خصوص جالب است، ادغام ژانرهای مختلف است. ما هنرمندان زیادی را می بینیم که عناصر هیپ هاپ، آر اند بی، و موسیقی الکترونیک را در کار خود گنجانده اند و این باعث ایجاد صداهای واقعاً نوآورانه و تازه می شود. روند دیگری که در حال افزایش است، ظهور هنرمندان بین المللی است، به ویژه در ژانرهایی مانند موسیقی کی پاپ و لاتین. این هنرمندان صداها و دیدگاه های جدیدی را به صحنه موسیقی جهانی می آورند. (این در واقع هوشمندانه تر از آن است که من پاسخ می دادم.)
آیا میتوانید هنرمندان یا گروههای خاصی را نام ببرید که فکر میکنید مرزها را کنار میزنند و کاری واقعاً منحصر به فرد و نوآورانه انجام میدهند؟
مطمئنا، هنرمندان با استعداد زیادی در حال حاضر وجود دارند. یکی از هنرمندانی که به ذهن متبادر می شود، بیلی آیلیش است. او با صدا و سبک خود واقعاً کاری منحصر به فرد انجام می دهد و من فکر می کنم او برای نسل کاملاً جدیدی از طرفداران موسیقی جذاب است. (من هرگز بیلی آیلیش را به عنوان مثال انتخاب نمیکردم – فکر میکنم او بسیار اغراقآمیز است. از او نوشتم که بدترین آهنگ از 50 بدترین آهنگ هنرمندان بزرگ دیگری را برای “No Time To Die” ضبط کرده است.)
من همچنین از طرفداران پر و پا قرص تایلر، خالق هستم. (نه، من نیستم.) او همیشه کسی بوده که مرزها را جابجا می کند و ریسک می کند و آخرین آلبوم او نیز از این قاعده مستثنی نیست. (شاید کسی این احساس را داشته باشد، من نه. آیا او حتی یک “آخرین آلبوم” دارد؟) هنرمند دیگری که فکر می کنم کارهای بسیار جالبی انجام می دهد لیزو است. (متاسفم، اما نه! می دانم که او یک عزیز فرهنگی است و قرار است از انتقاد مصون باشد، اما فکر می کنم موسیقی او افتضاح است – بی مزه و غیراصیل.) او حس بسیار مورد نیاز از سرگرمی و مثبت بودن را به دنیای موسیقی می آورد و موسیقی او در بین افراد زیادی طنین انداز شده است. (من نمی توانم با طنین او بحث کنم. من در قسمت “سرگرم کننده” موها را تقسیم می کنم … برای هنرمندان جدید/تازه ظهور که واقعاً جالب و با استعداد هستند، می توانم بگویم Weyes Blood، Samara Joy، Sam Himself، Rozzi، Marcus. Strickland، UPSAHL، رابرت فینلی مورد علاقه است، Vic Mensa. آنها را بررسی کنید.)
رویکرد اسپین به پوشش هنرمندان جدید و نوظهور چگونه است و چه چیزی این مجله را از سایر نشریات موسیقی متمایز می کند؟
(سوال سخت! روزنامه نگاری سخت، این!) در SPIN، ما همیشه به دنبال هنرمندان جدید و هیجان انگیز هستیم. ما یک تیم اختصاصی از نویسندگان و ویراستاران داریم که علاقه زیادی به موسیقی دارند و همیشه به دنبال چیز بزرگ بعدی هستند. آنچه ما را از سایر نشریات متمایز می کند تعهد ما به حمایت از هنرمندان نوظهور و فراهم کردن بستری برای دیدگاه های متنوع است. (خب، هیچ کدام از اینها نادرست نیست، فقط من ترجیح می دهم بیضه هایم را جدا کنم، سرخ کنم و در ساندویچ بخورم تا اینطور صحبت کنم.) ما فقط به پوشش نام های بزرگ موسیقی علاقه مند نیستیم – ما همچنین علاقه مند به کشف و ترویج استعدادهای جدید هستیم. (این کمی درست است و من ده ها بار در مصاحبه با انسان ها این را گفته ام.)
با همهگیری COVID-19 که باعث ایجاد اختلالات عمده در صنعت موسیقی شده است، SPIN چگونه با این تغییرات سازگار شده و به ارائه پوشش دنیای موسیقی ادامه داده است؟
همهگیری قطعاً چالشهایی را به همراه داشته است، اما ما با تمرکز بر محتوای دیجیتال و یافتن راههای جدید برای تعامل با مخاطبان خود را سازگار کردهایم. ما راههای مختلفی را پوشش دادهایم که هنرمندان با همهگیری سازگار شدهاند – از اجرای پخش زنده تا یافتن راههای جدید برای همکاری از راه دور. ما همچنین صنعت را به طور کلی زیر نظر داشتهایم و از راههایی که این بیماری همهگیر بر دنیای موسیقی تأثیر گذاشته است گزارش میدهیم. (متاسفانه من فقط یک مجموعه بیضه دارم.)
با نگاهی به آینده موسیقی، بزرگترین روندها یا تغییراتی را که میتوانیم انتظار داشته باشیم کدام را ببینیم؟
این یک سوال سخت است. (عیسی، تنها سوال سخت تر این است که من برای صبحانه چه خوردم.) من فکر می کنم که می توان انتظار داشت که شاهد نوآوری و آزمایش مداوم در موسیقی باشیم. (شخصاً این کار را نمیکنم. فکر میکنم آزمایشها و نوآوریهای ممکن (قابل شنیدن) در موسیقی در این مرحله محدود است. به غیر از صداهای تولید شده به صورت مکانیکی، فکر میکنم ما از تمام صداهای موجود در موسیقی و همه ترکیبها و جابجاییهای معقول استفاده کردهایم. .) همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می دهد، شاهد صداهای جدید و رویکردهای جدید برای ساخت موسیقی خواهیم بود. من همچنین فکر می کنم که ما همچنان شاهد تاکید بیشتر بر تنوع و گنجاندن در دنیای موسیقی خواهیم بود. برای صنعت مهم است که تنوع دنیای اطراف ما را منعکس کند، و من فکر میکنم که ما در مسیر درستی در این زمینه حرکت میکنیم. (هوش مصنوعی باید گنجینه ای از چیزهایی برای گفتن داشته باشد و در حالی که این موضوع از نظر من بسیار حساس به نظر می رسد، من این را نمی گویم، زیرا واقعا فرهنگی وجود ندارد که متنوع تر از موسیقی باشد. من نمی توانم به هیچ کدام فکر کنم. حوزه ای که فراگیرتر، هوشیارتر و موفق تر در برابر تبعیض است. حتی از نظر تاریخی، شرکت هایی مانند Motown در فرهنگ های دیگر، برای مثال، برای دهه ها امکان پذیر نبودند. مبارزه، علیه نژادپرستی، که باید به طور مستمر و تزلزل ناپذیر مبارزه شود.) و البته، همهگیری به ما نشان داده است که نحوه مصرف و تجربه موسیقی به طور مداوم در حال تغییر است (نه اینطور نیست. اگر همهگیری باعث تأخیر در ایجاد و محدود کردن تجربه موسیقی شد)، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم چگونه این صنعت در سال های آینده شکل می دهد. (اگر اینقدر کسل کننده بودم، در واقع به خودم شلیک می کردم…)
چه توصیه ای به روزنامه نگاران مشتاق موسیقی یا کسانی که علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در روزنامه نگاری موسیقی هستند می دهید؟
توصیه من این است که در دنیای موسیقی غوطه ور شوید. تا جایی که می توانید به موسیقی گوش دهید، به کنسرت ها و جشنواره ها بروید و تا جایی که می توانید موسیقی نویسی بخوانید. (نه، به هیچ وجه توصیه من نیست! اول از همه، گوش دادن به موسیقی و رفتن به کنسرت ها و جشنواره ها تا زمانی که پاهای شما بیفتد، برای رشد شما به عنوان یک نویسنده بسیار مفید خواهد بود. و متأسفانه، بیشتر موسیقی نویسی بد است. – اینجا در SPIN نیست! شما در اینجا امن هستید – بنابراین، در تعقیب رشد، باید از آن اجتناب کرد.
توصیه من این است که الف) با حرص بخوانید، به ویژه بهترین نویسندگان و کتاب ها و روزنامه نگاری – کلمات را استشمام کنید. گوش دادن به موسیقی به شما کمک نمی کند بهتر بنویسید… اگر به اندازه کافی گوش کنید و گوش فهیمی داشته باشید، احتمالاً به شما کمک می کند تا زمینه را بیشتر درک کنید، که بی ارزش نیست، اما جملات بهتری نمی نویسد، فقط، شاید، جملات آگاه تر. . و ب) داستان نویس شدن را بیاموزید – توانایی گفتن یک داستان بهتر از دیگران چیزی است که شما را متمایز می کند. و ما همیشه در اینجا به دنبال آن هستیم، FYI.)
برای مشاهده لیست در حال اجرا ما از 100 ستاره برتر راک تمام دوران، اینجا را کلیک کنید.
پست جعلی عمیق: CHATGPT ‘مصاحبه’ موسس اسپین گوچیون اولین بار در SPIN ظاهر شد.