آیا یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به هدایت بوروکراسی دفاعی کمک کند؟ یا بهبود نحوه اشتراک گذاری اطلاعات توسط پنتاگون؟ افسر ارشد اطلاعاتی در حال خروج از نیروی هوایی فکر می کند که ممکن است.
میراث بوروکراسی پنتاگون و وای فای ناقص به خوبی مستند شده است. اما اگر یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی بتواند به آسانتر کردن کار کمک کند، چه؟
Lauren Barrett Knausenberger گفت که او در حال بازی با ChatGPT، آخرین تجسم ربات چت منتشر شده توسط OpenAI است.
من فکر میکنم که وزارت دفاع میتواند اطلاعات را بیابد، بتواند اطلاعات را بیابد، بتواند به سرعت اطلاعات را جمعآوری کند، زیرا ما زمان زیادی را تلف میکنیم. به عنوان مثال، ناوزنبرگر روز سه شنبه در جریان یک رویداد امنیت سایبری بیلینگتون در فالز چرچ، ویرجینیا گفت.
دلیلی وجود ندارد که ChatGPT نتواند به ماموران پاسخ دهد و برخی از کارهای بسیار سنگین مدیریت دانش را از بین ببرد، بسیار خوب، “سه افسر عملیات در سراسر بخش که این قطعات مختلف را دارند چه کسانی هستند” و آنها را با هم جمع می کند؟ بنابراین قدرت زیادی در آنجا وجود دارد که می توانیم در آینده نزدیک از اینجا استفاده کنیم.»
Knausenberger اخیراً اعلام کرد که به زودی از سمت معاون CIO نیروی هوایی کنارهگیری میکند، شغلی که پس از دوران او به عنوان افسر ارشد تحول این سرویس و مدیر نوآوری فضای سایبری انجام شد.
قبل از ترک پست خود در ژوئن، او گفت که میخواهد چند طرح از جمله سادهسازی و خودکار کردن نحوه ایمنسازی نیروی هوایی دستگاههای نقطه پایانی خود مانند تلفنها، رایانهها و تبلتها را به پایان برساند.
Knausenberger گفت: «ما هنوز هم این تصاویر متعدد را داریم که در سرتاسر آنها مستقر میکنیم، و تا حدود 99 درصد میتوانیم نقاط پایانی خود را به روشی خودکار وصله کنیم،» به عنوان بخشی از راهحل نقطه پایانی نیروی هوایی بدون اعتماد.
این واقعا ساده به نظر می رسد، اما وقتی با چندین فایروال و سیستم PEO سروکار دارید، در واقع بسیار وحشی است. بنابراین من میخواهم چند 9 نفر دیگر را به آنجا برسانم و ما را به نقطههای پایانی کاملاً خودکار برسانم و به سمت «دستگاه مادام العمر» برویم، جایی که برای کاربران قطعهای از تجهیزات صادر میشود و آن را نگه میدارند تا زمان تجهیزات جدید فرا برسد.
نیروی هوایی همچنین امیدوار است تا سال 2025 هویت، اعتبار، و مدیریت دسترسی یا ICAM خود را ساده کند و با ده ها سیستم مالی و حسابرسی خود تا سال 2025 شروع شود.
او گفت: «این واقعاً در مورد این است که مطمئن شویم همه سیستمهای تغذیه مالی ما، هر چیزی که دادههای حسابرسی مالی ما را لمس میکند، دارای خدمات هویتی است. هدف نیروی هوایی این است که خدمات هویتی مختلف خود را “در کنار هم در یک پشته ابزار” جمع کند که بتواند همه برنامه های کاربردی لازم را اجرا کند.
Knausenberger گفت که این سرویس همچنین در تلاش برای بهبود اتصال در منطقه اقیانوس آرام با همکاری آژانس سیستم های اطلاعات دفاعی است.
ما ترافیک زیادی را به ایالات متحده باز میگردانیم، که میدانید… فکر میکنم همه ما قوانین فیزیک را میدانیم. اگر چیزی را تا این حد بفرستید و کاری کنید که برگردد، کندتر از زمانی است که آن را در منطقه نگه دارید.»
“ما در واقع دو مسیر داریم که در حال کاوش هستیم، دوباره با DISA، تا فقط این تاخیر را برای همیشه از بین ببریم و همچنین به اعتماد صفر ما در حال حاضر مرتبط است.”
Knausenberger گفت که امیدوار است “قبل از اینکه از در خارج شوم” راه حلی را آشکار کند.