در دو ماه پس از راهاندازی ChatGPT OpenAi، این پلتفرم توجه – و تخیل – صنعت سفر را به خود جلب کرده است. جستجوی «ChatGPT برای سفر» در گوگل 78 میلیون نتیجه را به ارمغان میآورد – از جمله مقاله اولیه PhocusWire با ورودی از رهبران صنعت و یک نظر از Lufthansa Innovation Hub که ابزار الهامبخش سفر را با استفاده از ChatGPT API ساخته است. و پیشرفت های جدید به سرعت در حال گسترش هستند، مانند ادغام ChatGPT توسط Trip.com در برنامه آن و یک ابزار بهینه سازی محتوا برای اپراتورهای تور از Magpie. برای ارائه یک بحث عمیق تر در مورد اینکه چگونه این فناوری ممکن است بر صنعت سفر تأثیر بگذارد، ما اولین رویداد صوتی LinkedIn خود را پنجشنبه میزبانی کردیم، «بیایید آن را بشنویم! چگونه ChatGPT صنعت سفر را متحول خواهد کرد.” صدها نفر از سراسر جهان برای گفتگوی 40 دقیقه ای با مدیر جهانی سفر، حمل و نقل و مهمان نوازی مایکروسافت، شین اوفلارتی، معاون ارشد و معمار ارشد گروه Expedia، راجش نایدو، و یکی از بنیانگذاران و سریال Kayak هماهنگ شدند. شریک کارآفرین، پل انگلیسی.
مقاله کامل را در Phocuswire بخوانید