Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

7 نکته برای استفاده از ChatGPT برای بهبود سئو

مارس 11, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
7 نکته برای استفاده از ChatGPT برای بهبود سئو
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

از آنجایی که بودجه بازاریابی تحت فشار عدم اطمینان اقتصادی خم می شود، سئو به دلیل هزینه های کم و بازده مرکب آن اهمیت فزاینده ای دارد. طبق داده های BrightEdge، حدود 58 درصد از بازاریابان قصد دارند تا پایان سال جاری از هوش مصنوعی برای محتوا و سئو استفاده کنند، در حالی که در حال حاضر 10 درصد این کار را انجام می دهند.

در اینجا نکاتی وجود دارد که چگونه می توانید بخشی از این 58٪ باشید.

1. ایده های محتوایی را طوفان فکر کنید

از آنجایی که گوگل تخصص و تجربه را در اولویت قرار می دهد، ChatGPT نمی تواند به طور جادویی محتوای بهینه سازی شده برای SEO تولید کند. اما می تواند به نویسندگان بشر کمک کند.

با درخواست از هوش مصنوعی برای ایده های مرتبط، این فناوری می تواند به عنوان دستیار نویسنده برای کمک به تولید ایده های با کیفیت برای محتوای تولید شده توسط انسان کار کند.

2. خطوط کلی و اولین پیش نویس ها را ایجاد کنید

وقتی نوبت به سازماندهی افکارتان می رسد، هوش مصنوعی می تواند دوست شما باشد. ChatGPT می تواند به ترسیم یادداشت های خام کمک کند و مسیر انتشار را ساده تر کند.

این یکی دیگر از زمینه‌هایی است که باید تاکید گوگل بر تخصص و تجربه را در نظر داشت و محتوایی ایجاد نکرد که کاملاً به هوش مصنوعی متکی باشد، زیرا کاملاً ممکن است Google به سمت شناسایی و پرچم‌گذاری محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سوق دهد.

3. عناوین خود را با هوش مصنوعی تقویت کنید

سرفصل ها و عناوین برای رانندگی ترافیک حیاتی هستند. به جای اندیشیدن در مورد بهترین رویکرد، بازاریابان می توانند از ChatGPT برای ایجاد چندین گزینه سرفصل استفاده کنند.

این رویکرد می تواند فراتر از جستجو موثر باشد. گائل برتون، یکی از بنیانگذاران هکر آتوریتی، متوجه شد عناوین پادکست نوشته شده توسط ChatGPT بهینه سازی شده برای نرخ کلیک بهتر از موارد نوشته شده توسط کارکنان.

4. تصحیح محتوا

ChatGPT یک ویرایشگر کپی نیست و قطعاً یک بررسی کننده واقعیت نیست. بازاریابان محتوایی که به این روش از ChatGPT استفاده می کنند، با خطر نوشتن محتوای اشتباه مطمئناً خود را در آب داغ خواهند دید.

اما هوش مصنوعی می تواند به عنوان یک تصحیح کننده اولیه برای ارائه اولین پاس در مسائل گرامری عمل کند. ربات هوش مصنوعی تازه اعلام شده Grammarly، GrammarlyGO، امیدوار است با کمک به نویسندگان در ایده پردازی و تکرار، گامی فراتر از یافتن غلط املایی بردارد.

با این حال، مطمئن شوید که تمام محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق یک ویرایشگر انسانی برای بررسی خطاهای احتمالی بررسی واقعیت و سرقت ادبی ارسال می‌شود.

5. اصطلاحات فنی طوفان فکری

نویسندگان نمی توانند در همه چیز متخصص باشند. ChatGPT به ویژه برای شناسایی زبان مورد استفاده در یک فیلد خاص مفید است. Authority Hacker مثالی از استفاده از ChatGPT برای تولید عبارات مخصوص اسب سواری و استفاده از آن اصطلاحات در کنار رویکرد کلیدواژه معمولی بازاریابان محتوا ارائه می دهد.

6. کلمات کلیدی را ترجمه کنید

اگر فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خاصی دارید، استفاده از ChatGPT می‌تواند سریع‌ترین راه برای بازتولید آن کلمات در زبان دیگر باشد.

7. خطرات را به خاطر بسپارید

هوش مصنوعی جایگزینی برای افراد نیست. حتی زمانی که گوگل و مایکروسافت هوش مصنوعی خود را تکامل می‌دهند، این امکان وجود دارد که موتورهای جستجو برای شناسایی (و به طور بالقوه مجازات) محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی کار کنند.

بارد و بینگ جدید ممکن است با انتقال محتوا به نتایج جستجو، ناشران را در معرض خطر قرار دهند و نیاز به بازدید از وب سایت ها را از بین ببرند.

اما در حال حاضر، به جای جایگزینی، روی استفاده از هوش مصنوعی برای توانمندسازی نویسندگان محتوا تمرکز کنید. ChatGPT می تواند فرآیند نوشتن را ساده کند، سئو را بهبود بخشد و حتی کیفیت محتوا را در صورت استفاده صحیح بهبود بخشد.

این در ابتدا در خبرنامه روزانه eMarketer ارائه شد. برای اطلاعات بیشتر درباره بازاریابی، آمار و روندها، در اینجا مشترک شوید.


برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

نحوه استفاده از ChatGPT برای باز کردن سطوح جدید نوآوری

نوشته‌ی بعدی

وزوز ChatGPT و چرا زودتر از آنچه فکر می کنید تمام می شود

نوشته‌ی بعدی
وزوز ChatGPT و چرا زودتر از آنچه فکر می کنید تمام می شود

وزوز ChatGPT و چرا زودتر از آنچه فکر می کنید تمام می شود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار