Ailib.ir
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
وب سایت هوش مصنوعی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
Home کاربردهای هوش مصنوعی Chatbots

نحوه استفاده از ChatGPT برای باز کردن سطوح جدید نوآوری

مارس 11, 2023
در Chatbots, OpenAI
0 0
0
نحوه استفاده از ChatGPT برای باز کردن سطوح جدید نوآوری
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

ChatGPT در همه جا وجود دارد، اما ما فقط سطح پتانسیل چنین قابلیت های هوش مصنوعی (AI) مولد را خراش می دهیم. فرصت های فوق العاده هیجان انگیزی برای نقش آن در نوآوری و تحقیق و توسعه (R&D) درست در زیر سطح وجود دارد. تیم نوآوری ما که مصمم به یافتن پاسخ است، عمیق‌تر کاوش کرد.

اگر قبلاً آزمایش یا پیاده‌سازی مدل زبان مولد توسعه‌یافته توسط OpenAI را در فرآیندهای تجاری خود شروع نکرده‌اید، حداقل نام ChatGPT را شنیده‌اید. این ربات چت به دلیل توانایی‌های انسانی و مکالمه‌ای که دارد توجه قابل توجهی را در جامعه هوش مصنوعی و فراتر از آن به خود جلب کرده است – این سرویس در کمتر از دو ماه به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید.

در حالی که تهدید یا وعده واقعی هوش مصنوعی مولد همچنان مورد بحث قرار خواهد گرفت، بیش از حد مطمئن است که کسب و کارها می توانند با تکیه بر قابلیت های پردازش زبان پیشرفته برنامه، ارزش واقعی نوآوری را باز کنند. سطوح جدید بینش مصرف‌کننده، فرآیندهای کارآمدتر و روش‌های سریع‌تر کار در زیر سطح هستند. برای آزمایش این ابزار، از ChatGPT برای شبیه‌سازی نحوه توسعه محصول جدید استفاده کردیم.

مطالب مرتبط: در اینجا آمده است که چگونه کسب و کار شما می تواند از 3 ابزار محبوب تولید محتوای هوش مصنوعی استفاده کند

1. فرآیند ایده پردازی: ورودی با کیفیت یک خروجی با کیفیت به همراه دارد

پاسخی که به دنبال آن هستید بستگی به نحوه قالب بندی سوال دارد. به این سادگی که به نظر می رسد نیست! ChatGPT از حجم عظیمی از داده ها از سراسر اینترنت (بیش از 570 گیگابایت داده – تقریباً 300 میلیارد کلمه) برای پاسخ سریع به سؤالات کاربر استفاده می کند. و عبارات خاص، جمله بندی و متن سؤال به طور قابل توجهی بر پاسخ تأثیر می گذارد.

بگویید که به دنبال نوآوری بزرگ بعدی در لباسشویی برای یک شرکت محصولات مصرفی هستید. طبق گزارش گراند ویو ریسرچ، از قبل می‌دانید که انتظار می‌رود بازار جهانی محصولات مراقبت از لباس‌شویی با نرخ رشد ترکیبی سالانه 4.9 درصد از سال 2021 تا 2028 رشد کند (اگر نمی‌دانستید ChatGPT نیز می‌تواند این را به شما بگوید. ). شما می توانید به سادگی بپرسید، “محصول بعدی لباسشویی مخرب چه خواهد بود؟” ChatGPT سپس چند جهت بالقوه برای محصولات لباسشویی مخرب مانند راه حل های خشکشویی پایدار، دستگاه های لباسشویی هوشمند، محصولات چند منظوره و غیره فهرست می کند. پاسخ جالب است و ممکن است به تأیید برخی تفکرات اولیه کمک کند، اما احتمالاً چیزی نیست که قبلاً نمی دانستید.

اما اگر زاویه خلاقانه تری مانند “مردم لباس های شسته شده را دوست دارند؟” را امتحان کنید چه می شود. این سوال آنقدر شهودی نیست. اما بینش ChatGPT به طور بالقوه بسیار جالب‌تر است و شما را به ایجاد درک عمیق‌تری از رفتارها و احساسات مصرف‌کننده هدایت می‌کند تا نوآوری بزرگ بعدی یا طراحی محصول را تثبیت کند.

اعتبار تصویر: فرانچسکو فازیو | openai.com/blog/chatgpt

سؤالاتی که منجر به سؤالات بیشتر می شود به بینش های بالقوه منجر می شود. این قدرت واقعی ابزاری مانند ChatGPT است. اما همه چیز با سوال شروع می شود، و فکر کردن در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی می خواهید بدانید و چگونه سوال را چارچوب بندی کنید، مفید است.

مطالب مرتبط: ChatGPT واقعاً چه معنایی برای مشاغل دارد؟

2. فرآیند کشف: زمان کمتر تحقیق و زمان بیشتر تفکر

زیربنای تمام نوآوری ها کشف است، از زمینه ای (تحقیق بازار، تحلیل روند) تا رفتاری (غوطه وری قوم نگاری). ضروری است اما فوق العاده وقت گیر است.

ChatGPT می‌تواند در عرض چند ثانیه کاری را انجام دهد که تحقیقات سنتی ممکن است ساعت‌ها و روزها طول بکشد—به سرعت اطلاعات را در مورد طیف وسیعی از موضوعات جمع‌آوری کند، داده‌ها را مرتب کند و دیدی از آنچه مهم است و چه چیزی نیست ارائه دهد. فرض کنید به چهار ایده بالقوه برای محصولات لباسشویی جدید فکر کرده اید و اکنون می خواهید جذابیت نسبی آنها را بسنجید. می‌توانید از ChatGPT بخواهید که آنها را بر اساس جذابیت بالقوه‌شان برای مشتریان برای شما رتبه‌بندی کند و حتی با درخواست از ChatGPT در مورد انواع مشتریانی که این ایده‌ها بیشتر برایشان جذاب است فکر کند.

اعتبار تصویر: فرانچسکو فازیو | openai.com/blog/chatgpt

درست مانند اینترنت که دایره‌المعارف‌ها را منسوخ کرده است، ChatGPT نیز تحقیقات سنتی خود را تغییر داده است. در عرض چند ثانیه، ChatGPT توانست ایده‌های محصول جدید را رتبه‌بندی کند و دیدگاهی جذاب برای بخش مشتری ارائه دهد. این کار تحقیقات اولیه و زمان‌برتر را میانبر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در زمینه‌های خاص‌تر مورد علاقه عمیق‌تر بروید و تمرکز خود را به کارهای درجه بالاتر تغییر دهید.

مطالب مرتبط: آیا ChatGPT به رقابت دیگری در بازاریابی تبدیل خواهد شد؟

3. آماده شدن برای ورود به بازار: تسریع روند خلاقیت

شرکت ها در حال حاضر شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد برای مدیریت بیشتر تعاملات اولیه و تراکنشی مشتری کرده اند. اما ChatGPT همچنین می تواند به فرآیند خلاقانه تر نیز متمایل شود. آیا می خواهید برای یک کمپین بازاریابی یک کپی ایده بگیرید؟ یا پیش نویس بیانیه ماموریت شرکت جدیدتان؟ یا یک لیست اولیه از KPIها برای تیم فروش در حال رشد خود ایجاد کنید؟ ChatGPT می تواند به سرعت به شما در شروع کار کمک کند.

به عنوان مثال، فرض کنید یک محصول جدید لکه‌بر ساخته‌اید و آماده عرضه به بازار هستید. با استفاده از ChatGPT، می‌توانید به سرعت ایده‌های بالقوه برای کمپین‌های بازاریابی را مطرح کنید و به پیش‌نویس تبلیغات کمک کنید. تیم خلاق شما اکنون نقطه شروعی برای ارزیابی بیشتر و اصلاح دارد. فرض کنید تیم شما در یک کمپین با محوریت سازگاری با محیط زیست، سهولت استفاده و قدرت پاک کردن لکه قرار گرفته است. می توانید یک قدم فراتر بروید و از ChatGPT بخواهید که پست های قانع کننده ای برای رسانه های اجتماعی ایجاد کند. این چیزی است که به دست می آورید:

اعتبار تصویر: فرانچسکو فازیو | openai.com/blog/chatgpt

بد نیست، نه؟ جست‌وجوی فرصت‌هایی برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد در کارهایی مانند این می‌تواند به تسریع و بهبود استراتژی ورود به بازار شما کمک کند.

هوش مصنوعی مولد و آینده نوآوری

برنامه های کاربردی برای هوش مصنوعی مولد فقط پتانسیل ندارند. آنها در حال حاضر قوانین بازی را برای نوآوری تغییر می دهند. توسعه مفهومی جدید، تحقیق و کشف شتابان، و استراتژی ورود به بازار تنها چند زمینه فرصت برای استفاده از هوش مصنوعی مولد هستند.

با این حال، قرار نیست جایگزین تصمیم گیری انسانی شود. ما می دانیم که حجم عظیمی از داده های استفاده شده توسط ابزارهای مولد هوش مصنوعی در حال حاضر محتوای موجود است. در واقع، داده‌های زیربنای ChatGPT فقط تا سال 2021 جاری است. بنابراین نه تنها تا حدودی قدیمی است، بلکه نمی‌تواند جایگزین تحقیقات اولیه واقعی شود.

تا زمانی که از داده‌هایی که با آنها کار می‌کنید و نقاط قوت و محدودیت‌های آن مطلع هستید، توانایی‌های هوش مصنوعی مولد همچنان می‌تواند فوق‌العاده قدرتمند باشد. و اینکه چقدر می‌تواند مفید باشد به دانستن اینکه چه سؤالاتی باید بپرسیم، کجا عمیق‌تر بگردیم، و چگونه آن دانش را به عمل واقعی تبدیل کنیم، بازمی‌گردد.

برچسب ها: chat gptChatGPT
نوشته قبلی

ChatGPT ساعت‌های هوشمند را پایین می‌آورد – و به نظر می‌رسد یک رویای علمی تخیلی است

نوشته‌ی بعدی

7 نکته برای استفاده از ChatGPT برای بهبود سئو

نوشته‌ی بعدی
7 نکته برای استفاده از ChatGPT برای بهبود سئو

7 نکته برای استفاده از ChatGPT برای بهبود سئو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You might also like

Noma در حال ساخت ابزارهایی برای شناسایی مشکلات امنیتی با برنامه های هوش مصنوعی است

نوامبر 5, 2024

Perplexity یک ردیاب انتخابات راه اندازی می کند

نوامبر 5, 2024

جستجوی ChatGPT هنوز «قاتل گوگل» OpenAI نیست

نوامبر 5, 2024

Coatue یک میلیارد دلار برای شرط بندی های هوش مصنوعی جمع آوری می کند

نوامبر 5, 2024

xAI ایلان ماسک قابلیت های درک تصویر را به Grok اضافه می کند

اکتبر 29, 2024
آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

آیا هوش مصنوعی چهره قمار را خراب می کند؟

اکتبر 28, 2024

AiLib

هوش مصنوعی وارد عصر جدیدی شده است. قابلیت‌های اخیر آن موجب حیرت همگان شده است. در این حیرت جذاب در کنارتان هستیم.

دسته‌ها

  • Chatbots
  • OpenAI
  • Uncategorized
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
  • کاربردهای هوش مصنوعی

برچسب‌ها

ChatGPT chat gpt
  • کاربردهای هوش مصنوعی
  • شرکت‌های هوش مصنوعی

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • کاربردهای هوش مصنوعی
    • Chatbots
  • شرکت‌های هوش مصنوعی
    • OpenAI

© 2023 AiLib.ir - هوش مصنوعی کاربردی، روندها و اخبار