در این لحظه راه به سمت CIO Summit، برگرفته از یک مصاحبه عمیق، تونی آفوف و نویسنده پرفروش و یکی از خالقان گروه دزدان دریایی کریستوفر لاچهد به مفهوم “عدسی دسته بندی” و نحوه کاربرد آن در صنعت فناوری نگاه می کنند. امروز، به ویژه در مورد ChatGPT و اختلال آن در دسته جستجو.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر ChatGPT بر تجارت فناوری، این نسخه ویرایش شده مصاحبه را بررسی کنید. کریستوفر لاچهد در نشست آتی دیجیتال CIO شرکت Acceleration Economy که از 4 تا 6 آوریل برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.
کدام شرکت ها مهمترین فروشندگان در هوش مصنوعی و هایپراتوماسیون هستند؟ برای مشاهده فهرست کوتاه 10 برتر AI/Hyperautomation Acceleration Economy که توسط تیم متخصص ما از متخصصان و تحلیلگران انتخاب شده است، اینجا کلیک کنید.
نکات برجسته
00:19 — کوین مانی، یکی از نویسندگان و دوست کریس، میگوید که طراحی دستهبندی یک لنز جدید در تجارت است و وقتی آن لنز را دارید، «شما یک ابرقدرت دارید». کریس این لنز را روی ChatGPT اعمال می کند. با 100 میلیون کاربر تنها در دو ماه اول، چت ربات مولد مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند نمادی از آنچه در آینده ممکن است دیده شود.
03:11 — تونی میگوید که گوگل را بهعنوان یک رهبر دستهبندی انحصاری در جستجو میبیند و این شرکت در مورد ChatGPT دچار وحشت شده است، همانطور که اخیراً برخی از اطلاعیههای شتابزده ربات چت هوش مصنوعی نشان میدهد.
04:25 — کریس با این تفکر موافق است، زیرا میگوید زمانی که یک رقیب (در این مورد، گوگل) اساساً محصول مشابهی را پس از اولین شرکت (در این مورد، مایکروسافت) اعلام میکند، اساساً تأیید میکند که یک دسته جدید وجود دارد. کریس می گوید: «این اولین بار است که گوگل این کار را انجام می دهد. “چی [Google] فقط این کار را انجام داد، گفت: «Microsoft-OpenAI دسته جدید است».
آیا می خواهید بینش های فنی بیشتری برای مدیران ارشد داشته باشید؟ عضویت در کانال رهبری: