HONG KONG SAR — News Direct — Omnichat Limited
HONG KONG SAR – Media Outreach – 8 مارس 2023 – Omnichat به عنوان یک ارائهدهنده راهحل تجارت چت همهکانال پیشرو، «Omni AI» را راهاندازی کرد – یک ربات چت جدید که با ChatGPT 3.5 یکپارچه شده است. این ادغام باعث ایجاد ارتباطات یکپارچه با هوش مصنوعی در چندین پلتفرم پیام رسانی از جمله WhatsApp، Facebook Messenger، Instagram، LINE شده است. با بهره گیری از پیشرفته ترین مدل زبان هوش مصنوعی، Omni AI به عنوان دستیار دیجیتالی خرده فروشان برای رسیدگی به سؤالات مشتریان، توصیه محصولات و همچنین تسهیل برنامه ریزی کمپین بازاریابی با پشتیبانی خودکار مشتری، بازاریابی و خدمات فروش عمل می کند.
Omnichat چت ربات هوش مصنوعی را با ChatGPT راه اندازی کرد که در واتس اپ، فیس بوک، اینستاگرام و LINE با خدمات مشتری، بازاریابی و فروش خودکار اعمال می شود.
Omnichat با دستیابی به 300٪ رشد درآمد سالانه دوره ای (ARR) در سه سال متوالی گذشته، بیش از 5000 شرکت را در سراسر جهان از جمله OSIM، Timberland، Logitech، Sa Sa، Venchi، Eu Yan Sang، و غیره توانمند می کند. در سال 2022، این شرکت به خرده فروشان کمک کرد. 600 میلیون دلار ارزش ناخالص کالا تولید می کند که 230 درصد رشد سالانه داشته است. کاربران روزانه پیام رسان اجتماعی فعال از طریق Omnichat به 23 میلیون نفر رسید و نرخ تبدیل تسهیل شده توسط Omnichat 500٪ بیشتر از میانگین eShop بود.
ادغام ChatGPT در پلتفرم پیامرسانی همهجانبه Omnichat نشاندهنده پیشرفت قابلتوجهی در تغییر تعامل مشتری از طریق چتباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. آلن چان، موسس و مدیر عامل Omnichat اظهار داشت: با قابلیتهای مکالمهای که دارد، Omni AI قادر است ترجیحات مشتریان را درک کند و خردهفروشان را برای ایجاد تبدیلهای بالاتر در پلتفرمهای پیامرسانی تسهیل کند. “در کنار راه حل فروش آنلاین-ادغام-آفلاین ما و سفر مشتری که با ردیابی درآمد در کانال های آنلاین و آفلاین همراه است، ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه Omni AI می تواند خرده فروشان را بیشتر قادر سازد تا رشد درآمد را به سطح بعدی برسانند.”
با حضور در آسیا و اقیانوسیه، Omnichat قصد دارد در سال جاری به بازارهای جهانی گسترش یابد. این تیم از سال 2022 5 برابر شده و اکنون به بیش از 100 کارمند رسیده است. این شرکت به دنبال دور بعدی بودجه است. آلن گفت: «با قدرت فناوری ChatGPT OpenAI، هدف ما توسعه اولین شرکت 10 میلیارد دلاری SaaS در آسیا در آینده است.
برای اطلاعات بیشتر یا درخواست آزمایشی از Omni AI، لطفاً مراجعه کنید
درباره Omnichat:
Omnichat که در سال 2017 تأسیس شد، یک ارائه دهنده راه حل تجارت چت همه کانالی است که مکالمات مشتریان را از پلتفرم تجاری WhatsApp، Facebook Messenger، Instagram، LINE، WeChat و چت زنده وب سایت در یک پلت فرم واحد متمرکز می کند تا کارایی را افزایش دهد.
Omnichat با استفاده از ادغام فروش آنلاین-ادغام-آفلاین (OMO)، اتوماسیون بازاریابی، چت بات ها و همچنین پلت فرم خدمات مشتری، متعهد به توانمندسازی برندها برای ارائه تجربه خرید شخصی و ایجاد تحول در خرده فروشی هوشمند است.
وب سایت: https://www.omnichat.ai/
واتس اپ: https://wa.me/85291925071/?text=EnquiryForChatGPT
فیس بوک: https://www.facebook.com/OmnichatAI
لینکدین: https://hk.linkedin.com/company/omnichat-easychat
اطلاعات تماس
Omnichat Limited
لیلی یونگ، مدیر ارتباطات
+852 9803 5977
lily.yeung@omnichat.ai
مشاهده نسخه منبع در newsdirect.com: